eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiBezgotówkowy zakup paliw do pojazdów eksploatowanych przez WORD w Gorzowie Wlkp.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów eksploatowanych przez WORD w Gorzowie Wlkp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210465647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podmiejska 18

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 732 43 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wordgorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wordgorzow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

samorządowa wojewódzka osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

egzaminowanie i szkolenia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów eksploatowanych przez WORD w Gorzowie Wlkp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d5bb828-4b29-4cbe-ac91-0de35b40b759

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00127458/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów i urządzeń eksploatowanych przez WORD w Gorzowie Wlkp.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d5bb828-4b29-4cbe-ac91-0de35b40b759

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia/gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wysyłanie i odbieranie dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane są w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych zawarta jest w pkt 20 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AG.263.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów eksploatowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.
2. Planowane zamówienie podstawowe obejmuje dostawy paliw w szacunkowych ilościach:
- benzyna bezołowiowa PB 95 w ilości: 24 000 litrów,
- olej napędowy ON w ilości: 21 000 litrów.
Wskazane ilości są orientacyjne i służą wyłącznie do oszacowania wartości zamówienia. Faktyczna ilość zakupionego paliwa może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje zakup co najmniej 70% wskazanych w zdaniu powyżej poszczególnych paliw.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu zakresu świadczenia po wyczerpaniu wartości zamówienia podstawowego, do maksymalnej wartości określonej dla opcji. Szacunkowy zakres prawa opcji odpowiada ilości:
- benzyna bezołowiowa PB 95 w ilości: 4 000 litrów,
- olej napędowy ON w ilości: 3 000 litrów.
Wskazane ilości mają charakter orientacyjny i stanowią jedynie przybliżone odzwierciedlenie wartości prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W postępowaniu przy wyborze oferty Zamawiający zastosuje kryteria:

Cena brutto oferty – C: 90 pkt
Wielkość oferowanego opustu – O: 10 pkt

1) Cena brutto oferty

Kryterium cena oferty będzie rozpatrywane na podstawie ceny oferty brutto (zaokrąglonej
do dwóch miejsc po przecinku) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w Formularzu ofertowym.

Oferty zostaną ocenione wg poniższego wzoru:

najniższa cena oferty brutto
C = ------------------------------------- x 90 pkt
cena brutto oferty ocenianej


2) Opust

Opust w % (podany do dwóch miejsc po przecinku) jednolity dla benzyny bezołowiowej PB 95
i oleju napędowego ON, o który każdorazowo zostanie pomniejszona cena zakupu paliwa
w stosunku do ceny oferowanej na wskazanej w Formularzu ofertowym stacji paliw w dniu zakupu, który to opust będzie obowiązywał przez cały okres realizacji umowy.


Do obliczenia ilości punktów zostanie zastosowany następujący wzór:

wielkość opustu w ofercie badanej
O = ------------------------------------------- x 10 pkt
najwyższy zaoferowany opust

2. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ramach kryteriów oceny ofert oraz spełni pozostałe postawione w SWZ warunki. Zamawiający dokona sumowania punktów poszczególnych ofert w następujący sposób:

Liczba punktów = C + O

3. Zamawiający zastosował kryterium „cena” o wadze przekraczającej 60%, ponieważ paliwa ciekłe będące przedmiotem zamówienia mają ustalone standardy jakościowe. Standardy jakościowe dotyczące wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia określone zostały przepisami ustawy
z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U.2024.266 t.j. ze zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych. Parametry jakościowe paliw, obsługi odbiorców oraz sposób załatwiania reklamacji określono w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska
z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2024.1018
ze zm.) oraz w Polskich Normach. Cena obejmuje wszystkie koszty cyklu produktu. Zakupując paliwo, Zamawiający nie ponosi dodatkowych wydatków związanych z użytkowaniem, utrzymaniem czy wycofaniem paliwa, w tym kosztów recyklingu. Podstawa prawna: art. 246 ust. 2 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;

2) posiadania zdolności technicznej i zawodowej:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje stacją paliw, spełniającą warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać stacje paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U.2023.1707) czynną od poniedziałku do soboty każdego tygodnia (z wyłączeniem określonych ustawą dni wolnych i świąt) co najmniej w godzinach 7:00 - 18:00, która obsługuje co najmniej dwa rodzaje paliw tj. olej napędowy ON i benzynę bezołowiową PB 95. Odległość po drogach publicznych utwardzonych od siedziby Zamawiającego do stacji Wykonawcy oraz od stacji Wykonawcy do siedziby Zamawiającego nie może być większa niż 4 km łącznie w obie strony.

3) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - zgodnie z zał. nr 1 do SWZ.

Na wezwanie:
Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (DZ.U.2024.1616 t.j. ze zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 2 do SWZ. Zamawiający zaznacza, że jeżeli w postępowaniu złożona zostanie tylko jedna oferta, Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia Oświadczenia na wezwanie, o którym mowa w zdaniu powyżej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. nr 1 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie z zał. nr 6 do SWZ
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
3. Oświadczenie podmiotu udostępniającego, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w jakim powołuje się na jego zasoby (jeżeli dotyczy).
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ( jeżeli dotyczy).
5. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp. - Podział zadań konsorcjantów (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone
do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt 7 ppkt 7.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenia, z którego wynika, że roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do jej treści, stanowią załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt 11 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.