Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
            Dostawy
            BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW ORAZ  MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022032891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 75
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 8 551 052
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zuk.strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zuk.strzegom.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54cea557-0282-484d-9e91-859d400d2715
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/zuk_strzegom3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ( Strona internetowa: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zuk_strzegom)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl: 
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 
b)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 
c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 
d)	włączona obsługa JavaScript, 
e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 
2)	Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 
3)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 
4)	Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 
a.	akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem  w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 
b.	zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków. 
5)	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny  z instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek określony w art. 221 ustawy Pzp. 
6)	Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl  
7)	Założenie lub posiadanie na Platformie zakupowej konta użytkownika jest równoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę „Regulaminu platformazakupowa.pl dla użytkowników (Wykonawców)” udostępnionego na stronie https://platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin".
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO oraz szczegółowe informacje zostały zawarte w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. "OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH"
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO oraz szczegółowe informacje zostały zawarte w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. "OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01/ZP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.  Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa paliw na terenie całego kraju, do pojazdów oraz maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego  w formie tankowania bezpośrednio do zbiorników samochodów oraz maszyn 
i urządzeń, jak również do przeznaczonych do przechowywania paliw kanistrów. Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedna stacja paliwowa (dostępne co najmniej w dni robocze i soboty w godzinach: 5.00 – 18.00) była zlokalizowana na terenie Miasta Strzegomia.
2.  Zamawiający przewiduje zakup paliwa w ilości i rodzaju:
1) olej napędowy:  35.000 litrów
2) benzyna bezołowiowa 95:   4.500 litrów
3) gaz LPG:    1.500 litrów        
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny wskazanych w Rozdziale 12 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat od ceny - olej napędowy (R On)
4.3.6.) Waga: 25,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat od ceny -benzyna bezołowiowa Pb 95 (R Pb)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rabat od ceny - gaz LPG (R LPG)
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie,
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie wymaganiami ogólnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2024 r poz. 266 z późn.zm.)
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie,
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
                    5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty składane wraz z ofertą  
1)	Oświadczenie wstępne dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu  i braku podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w załączniku  Nr 2 do SWZ aktualne na dzień składania ofert. 
2)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  w zakresie  wskazanym w załączniku Nr 3 do SWZ – jeśli dotyczy. 
3)	Zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 4.4 1) SWZ w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału  w postępowaniu będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 do SWZ – jeśli dotyczy. 
4)	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, a Wykonawca, składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika lub gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie  o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy. 
5)	Dowód wniesienia wadium - oryginał dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna).  
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie potwierdzenia przelewu. 
Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia  w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.   Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: 
a)	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.  
1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 
b)	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,  o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy  z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie  o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego 
Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik Nr 5 do SWZ,  
c)	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SWZ  
Uwaga! Oświadczenie składa także podmiot udostępniający zasoby, jeśli występuje. 
d)	  Wyciąg (odpis)  aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie wymaganiami ogólnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z ustawą z dnia  10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne  (t.j. Dz.U. 2024 r poz. 266 z późn.zm.)            
                                5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą  
1)	Oświadczenie wstępne dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu  i braku podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w załączniku  Nr 2 do SWZ aktualne na dzień składania ofert. 
2)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  w zakresie  wskazanym w załączniku Nr 3 do SWZ – jeśli dotyczy. 
3)	Zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 4.4 1) SWZ w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału  w postępowaniu będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 do SWZ – jeśli dotyczy. 
4)	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, a Wykonawca, składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika lub gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie  o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy. 
5)	Dowód wniesienia wadium - oryginał dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna).  
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie potwierdzenia przelewu. 
Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia  w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.   Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: 
a)	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.  
1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 
b)	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,  o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy  z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie  o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego 
Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik Nr 5 do SWZ,  
c)	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SWZ  
Uwaga! Oświadczenie składa także podmiot udostępniający zasoby, jeśli występuje. 
d)	  Wyciąg (odpis)  aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie wymaganiami ogólnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z ustawą z dnia  10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne  (t.j. Dz.U. 2024 r poz. 266 z późn.zm.)            
    5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:1.000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w SANTANDER BANK POLSKA SA , numer konta: 63 1090 2343 0000 0001 2034 8788 - z dopiskiem „WADIUM - BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI”.
Uwaga: Zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia przelewu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień
składania ofert),
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania „BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI”.
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający (tj. Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o.),
7) Ważne! w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). Brak wskazania w dokumencie wadialnym wszystkich Wykonawców spowoduje odrzucenie oferty.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
3) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności finansowej , wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą je spełniać łącznie. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie warunku określonego w punkcie 4.3.4 z zastrzeżeniem, że przynajmniej jeden wykonawca spełni warunek określony w podpunkcie d) w pełnym zakresie.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik Nr 3 do SWZ.
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 5.1 1) SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia -został opisany w § 8 Załącznika nr 7 do SWZ pn. WZÓR UMOWY - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY (PPU)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zuk_strzegom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE :1. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
2. Zamawiający zaleca (nie jest to wymóg obligatoryjny) przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej na miejscu planowanej inwestycji. Wizja lokalna może nastąpić w godzinach pracy Zamawiającego i wymaga uzgodnienia jej terminu z Zamawiającym.
3. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w SWZ.
4. Zamawiający nie przewiduje składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311-315 ustawy Pzp.
6 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.
9. Wszelkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem przypadku unieważnienia postepowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wówczas Wykonawcom którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w tym postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty.
10. Zamówienie nie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
12. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
13. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli zaistnieje jedna z przesłanek wskazanych w art. 255 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z STRZEGOMIA
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI
- MODERNIZACJA KOMPLEKSÓW SPORTOWYCH " MOJE BOISKO - ORLIK 2012" - edycja 2024 NA TERENIE OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W STRZEGOMIU (ZADANIE: BUDOWA KORTU)
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra (zadanie: budowa lodowiska)
więcej: przetargi w Strzegomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI
- Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i urządzeń Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
- Dostawa oleju napędowego dla potrzeb PZD Pszczyna
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do dnia 31 grudnia 2026 roku
- Dostawa oleju napędowego dla Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym w roku 2026
- Dostawa oleju napędowego w roku 2026
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








