Og³oszenie z dnia 2025-10-30
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup fabrycznie nowej ko³owej mini³adowarki przegubowej dla gminy ¦wiebodzice wykorzystywanej w dzia³aniach kryzysowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIEBODZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718337
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swiebodzice@swiebodzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiebodzice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup fabrycznie nowej ko³owej mini³adowarki przegubowej dla gminy ¦wiebodzice wykorzystywanej w dzia³aniach kryzysowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b62b7989-bcae-4b11-b6b4-ce8925759203
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00505320
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00047417/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup fabrycznie nowej ko³owej mini³adowarki przegubowej dla gminy ¦wiebodzice wykorzystywanej w dzia³aniach kryzysowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice/12011403.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej Gminy ¦wiebodzice https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice.
3. Adres strony internetowej na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice/1201140
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl.
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg) - okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
3. Wykonawca sk³ada ofertê na formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ) wraz z wymaganymi za³±cznikami sporz±dzone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Szczegó³owe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zosta³y zawarte w rozdziale 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zosta³a zawarta w rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Spe³niaj±c obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, i¿:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Urz±d Miejski w ¦wiebodzicach, ul. Rynek 1, 58-160 ¦wiebodzice.
2. Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych - Piotr Cha³aszczyk, z którym mo¿na siê kontaktowaæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: bezp.info@gmail.com.
Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: "Zakup fabrycznie nowej ko³owej mini³adowarki przegubowej dla gminy ¦wiebodzice wykorzystywanej w dzia³aniach kryzysowych".
3. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
4. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6. Posiadaj± Pañstwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO zosta³a zawarta w rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Nie przys³uguje Pañstwu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Maj± Pañstwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pañstwa danych osobowych przez Administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.), zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
a) obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego,
b) obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w za³±czniku Nr 1 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawê jednej sztuki fabrycznie nowej mini³adowarki wielofunkcyjnej o konstrukcji przegubowej posadowionej na podwoziu ko³owym, wyprodukowanej nie wcze¶niej ni¿ w 2025 r., która bêdzie wykorzystywana podczas akcji zabezpieczaj±cych i akcji przeciwpowodziowych oraz innych zdarzeñ maj±cych znamiona kryzysu. Mini³adowarka musi byæ wykonana zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, musi byæ wolna miêdzy innymi od wad konstrukcyjnych, materia³owych, wykonawczych i prawnych oraz spe³niaæ wszystkie warunki, o których mowa w ustawie z dn. 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach powszechnie obowi±zuj±cych. Szczegó³owy zakres prac objêtych niniejszym zamówieniem znajduje siê w SWZ oraz w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ. Wykonawca odpowiedzialny jest za ca³okszta³t wykonywanego przedmiotu zamówienia, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie, za jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi - okre¶lonymi dla przedmiotu zamówienia, spe³nienie innych wymagañ wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za realizacjê zadania.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34142200-6 - £adowarki przegubowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami: cena, gwarancja. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w rozdziale 12 SWZ. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w rozdziale 12 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykaz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±:1) O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ. O¶wiadczenia sk³adaj± odrêbnie: Wykonawca/ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, a Wykonawca, sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika lub gdy Wykonawcy ubiegaj± siê wspólnie o udzielenie zamówienia - je¶li dotyczy.
3) O¶wiadczenie, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 3 do SWZ – je¶li dotyczy – z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (dotyczy równie¿ spó³ki cywilnej).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.2) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia. Przepisy Prawa zamówieñ publicznych dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 5.1 1) SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) warunek, o którym mowa w pkt 4.3.4 1) SWZ, tj. warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, ¿e albo Wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e siê realizacj± dwóch lub wiêcej (je¶li Zamawiaj±cy wymaga) wymaganych robót albo jeden z uczestników konsorcjum wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych robót (warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie bêdzie spe³niony je¿eli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wyka¿± zrealizowanie dwóch robót ale ¿aden z nich nie wykona³ wymaganych dwóch robót) albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego do¶wiadczenia (nie ma wymaganych dwóch robót) polega na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi wykazaæ zrealizowanie dwóch wymaganych robót.
Oznacza to, ¿e warunek nie bêdzie spe³niony, je¿eli wszyscy wykonawcy w sumie wyka¿± siê wymaganym do¶wiadczeniem, ale ¿aden z nich samodzielnie nie wyka¿e siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem (wyr. KIO 568/18 z dnia 11.04.2018 r.).
b) warunki, o których mowa w pkt 4.3.3 1) SWZ warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz warunek w pkt 4.3.4 2) SWZ dotycz±cy dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia podlegaj± sumowaniu,
c) warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub wszyscy posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane (art. 117 ust. 2 ustawy Pzp). Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy uprawnienie bêdzie posiada³ co najmniej jeden z konsorcjantów, który bêdzie realizowa³ t± czê¶æ zamówienia, do której realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - za³±cznik nr 3 do SWZ (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).
7) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (art. 117 ust. 3 ustawy Pzp).
8) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w rozdziale 16 SWZ oraz we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-07 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-07 08:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-06
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy - Zamawiaj±cy nie wymaga2. Kryterium gwarancja:
Gwarancja-24 miesi±ce (minimalna wymagana gwarancja) - 0 pkt
Gwarancja-36 miesiêcy - 40 pkt
3. Zamówienie jest dofinansowane z Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZIC
- Zakup fabrycznie nowych 3 sztuk cystern do przewozu i dystrybucji wody pitnej o pojemno¶ci od 2500l do 2700l na przyczepkach dwuosiowych
- Zakup fabrycznie nowej ko³owej mini³adowarki przegubowej dla gminy ¦wiebodzice wykorzystywanej w dzia³aniach kryzysowych
- Przebudowa budynku gospodarczego ze zmian± funkcji ze stacji filtrów na magazyn ochrony ludno¶ci i p. po¿arowy
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzicach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





