eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa"Budowa hydroforni strefowej wraz z budową sieci wodociągowej"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa hydroforni strefowej wraz z budową sieci wodociągowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa hydroforni strefowej wraz z budową sieci wodociągowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8052b42a-f0ae-445b-948f-b5af199e5fcb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479341

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067895/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa hydroforni strefowej wraz z budową sieci wodociągowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Krajowy Program Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) - Pożyczka wspierajaca zieloną transformację miast

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ekolbuszowa.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Informacje o charakterze poufnym przekazywane Wykonawcom
1) Zamawiający informuje, że Rozdział V SWZ zawierają informacje o charakterze poufnym. W związku z powyższym na podstawie art. 280 ust. 3 Zamawiający udostępni w/w załączniki tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą sią ze stosownym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1f Rozdział 1 SWZ. Wykonawca zobowiązany jest przesłać podpisany wniosek za pośrednictwem https://ekolbuszowa.logintrade.net bądź na adres e-mail: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl. Zamawiający dopuszcza złożenie wniosku w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź jako cyfrowe odwzorowanie (zdefiniowane w pkt VIII Instrukcji dla Wykonawców Rozdział I SWZ) wniosku podpisanego własnoręcznie.
2) Wykonawcy, którym Zamawiający udostępnia informacje o charakterze poufnym zobowiązani są do:
a) wykorzystania tych informacji wyłącznie w celu przygotowania i złożenia oferty;
b) nieujawniania tych informacji, a w przypadku udostepnienia informacji o charakterze poufnym osobom trzecim do zobowiązania ich do zachowania poufności przekazanych informacji;
c) odpowiedniego zabezpieczenia przekazanych informacji o charakterze poufnym, co najmniej na poziomie standardów jakie Wykonawca stosuje do własnych informacji poufnych.
Powyższe obowiązki Wykonawcy należy interpretować tak, że Wykonawca może ujawnić treść informacji poufnych wyłącznie swoim pracownikom, współpracownikom, osobom trzecim oraz innym podmiotom biorącym udział w czynnościach związanych bezpośrednio z udziałem Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Ujawniając informacje poufne Wykonawca zobowiązany jest poinformować o poufnym charakterze przekazywanych informacji oraz odebrać pisemne zobowiązanie do zachowania ich poufności.
3) Wykonawcy, którym Zamawiający udostępnia informacje o charakterze poufnym przyjmują do wiadomości, że naruszenie obowiązku poufności może skutkować odpowiedzialnością odszkodowawczą na zasadach określonych w przepisach prawa.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ekolbuszowa.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu
platformyzakupowejPZP24https://ekolbuszowa.logintrade.net
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie i Instrukcji dostępnych pod adresem https://ekolbuszowa.logintrade.net
3. Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale VIII Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.1. Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim
w Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa.
1.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jest Pani: Lucyna Wyka
ul. Piłsudskiego 6/10
36-100 Kolbuszowa
Tel. 17 2271 333 wew. 502
e-mail: rodo@ekolbuszowa.pl
1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
„Budowa hydroforni strefowej wraz z budową sieci wodociągowej”
numer referencyjny nadany sprawie: ZP.271.1.34.2025
prowadzonym w trybie: podstawowym
1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)., dalej „ustawa Pzp”;
1.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.1.8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także w trakcie realizacji umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.34.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa hydroforni strefowej przy ul. Sędziszowskiej w Kolbuszowej Górnej wraz ze zbiornikami magazynującymi wodę pitną (dwa zbiorniki o poj. około 100 m3, w przyszłości planowane są docelowo 4 zbiorniki) w rejonie ronda im. Mieczysława Maziarza wraz z rozbudową sieci wodociągowej w miejscowości Kolbuszowa Górna wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 987 Kolbuszowa – Sędziszów Młp. (ul. Sędziszowska) oraz wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 987 w kierunku drogi krajowej Nr 9 (ul. A. Boboli). Projektowane obiekty mają na celu dostawę wody pod wymaganym ciśnieniem i odpowiednią ilością na cele bytowo – gospodarcze i p.poż w mieście Kolbuszowa.
2. Zakres robót obejmuje:
a) Budowę hydroforni strefowej – budynek hydroforni wraz z wiatą na agregat prądotwórczy na działce 4164/9;
b) Budowę zbiorników gromadzących zapas wody czystej na działkach 4164/9, 4164/11 – zbiorniki ZB1 i ZB2 wraz ze wspólną komorą zasuw KZ;
c) Zagospodarowanie terenu w/w obiektów – infrastruktura towarzysząca:
a. nawierzchnia utwardzona oraz ogrodzenie na działkach nr ewid. 4164/9 i 4164/11 (zjazd z wewnętrznej drogi gminnej na teren hydroforni, drogi wewnętrznej, chodniki, plac postojowy, ogrodzenie z paneli ogrodzeniowych o wys. Ok. 2,00 m);
b. zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne z budynku wraz z przyłączem kanalizacyjnym od budynku do zbiornika na działkach 4164/9, 4164/11
c. instalacja elektryczna odbiorcza i AKP
d) Budowa sieci wodociągowej
e) Budowa rurociągu spustowo – przelewowego z rur Ø200 PVC odprowadzającego ścieki przemysłowe stanowiące wody spustowo – przelewowe ze zbiorników gromadzących zapas wody na działkach 4164/9, 4164/11 do rowu melioracyjnego R-G-1 na działce 1599/7.
3. Szczegółowy zakres robót określają:
a) Dokumentacja projektowa
b) Przedmiar robót
4. Zakres zamówienia obejmuje również:
a) sporządzenie harmonogramu całości robót objętych umową;
b) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
c) sporządzenie programu zapewnienia jakości;
d) zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
e) realizację dostaw urządzeń, łącznie z transportem na teren budowy;
f) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót w tym wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej;
g) wywóz, zagospodarowanie lub utylizacja odpadów powstałych w związku z prowadzonymi robotami;
h) wykonanie instrukcji i oznakowani obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
i) zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów;
j) sporządzenie dokumentacji powykonawczej;
k) sporządzenie instrukcji na okres rozruchu (projekt rozruchu, BHP, p.poż., tymczasowe stanowiskowe, bieżące wytyczne. itp.);
l) sporządzenie instrukcji dla docelowego stanu hydroforni, co najmniej:
a. Instrukcje stanowiskowe;
b. Instrukcja BHP;
c. Instrukcja pierwszej pomocy;
d. Instrukcja przechowywania i użytkowania środków ochrony osobistej;
e. Instrukcja p.poż.;
f. Instrukcja eksploatacji.
m) sporządzenie dokumentów dla docelowego stanu hydroforni, co najmniej:
a. Książki budowlane obiektów;
b. Karty gwarancyjne wszystkich urządzeń - z wypełnionymi danymi dot. Rozruchu, typu, numeru seryjnego, wskazaniem konkretnych wielkości (gdy DTR dotyczy typoszeregu urządzeń);
c. DTR urządzeń;
d. Przygotowanie wykazu urządzeń podlegających dozorowi technicznemu oraz skompletowanie niezbędnej dokumentacji wraz z dokonaniem zgłoszeń itp.;
n) zorganizowanie i przeprowadzenie rozruchu urządzeń, obiektów oraz całej hydroforni;
o) uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy;
p) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów do użytkowania, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
q) przekazanie hydroforni wraz z obiektami towarzyszącymi (jako kompletnej, sprawnej instalacji wraz z wszelkimi dodatkowymi obiektami kubaturowymi, liniowymi i powierzchniowymi) do eksploatacji w rozumieniu Polskiego Prawa;
r) świadczenie usług pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, w tym przeglądów wymaganych przez dostawców urządzeń dla utrzymania gwarancji.
5. Uwaga:
a) Zamówienie obejmuje również wyposażenie w system sygnalizacji i włamania według norm
EN 50131 i PN-EN 50131-1:2009 z uwzględnieniem oceny ryzyka zagrożenia projektowanego obiektu.
b) System należy wyposażyć w dodatkowe czujniki:
a. kontaktrony,
b. zalania przeznaczone do wykrywania wycieku w pomieszczeniach z instalacjami wodnymi,
c. dymu i ciepła przeznaczone do wykrywania wczesnego stadium rozwijającego się pożaru.
6. Podczas wykonania system monitoringu CCTV należy zastosować normę PN-EN-62676-4:2015-06.
7. Należy zamontować urządzenia o parametrach:
a) Kamera IP, rozdzielczość nin. 8Mpx 25kl/s w standardzie 4K UHD, H.265+/ H.265/ H.264+/ H.264/ MJPEG, Klasa szczelności IP67, zasięg IR LED 40 m. analityka obrazu,
b) 16 kamer o rozdzielczość 12Mpx Rejestrator IP, H.265+/ H.265/ H.264+/ H.264/ MJPEG, bitrate: 256Mbps (wej.), 160Mbps (wyj.) analityka obrazu, (analiza metadanych).
8. Urządzenia należy zabezpieczyć dodatkowo przed wilgocią i innymi substancjami, których opary mogą negatywnie wpływać na podzespoły w tym elektronikę urządzeń (szafy hermetyczne itp.).
9. Wykonanie systemów monitoringu należy realizować przez firmy które posiadają zatrudnionych Kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego i koncesje Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, na realizowanie zadań z zakresu Ochrona osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej lub zabezpieczenia technicznego.
10. Po wykonaniu i odbiorze należy połączyć te system/y SWiN lub SWIN wraz CCTV obiektu do koncesjonowanego Centrum Monitorowania Alarmów USI posiadającej GI zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
11. Do projektowanego obiektu doprowadzić łącze światłowodowe o przepustowości min 80Mb/s tylko dla pasma wysyłania danych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.
Przewiduje się powtórzenie podobnych robót budowlanych do wysokości 20 % zamówienia podstawowego.
Zakres robót podobnych:
• roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty montażowe,
• roboty konstrukcyjno – budowlane,
• roboty wykończeniowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru ofert określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
1) Braku podstaw wykluczenia,
2) Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
a. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji finansowej
lub ekonomicznej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 1 000 000,00 PLN
4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:
a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych, doświadczenia/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
1) Kierownik budowy branży konstrukcyjnej - 1 osoba - wymagania:
Osoba ta musi posiadać uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń - wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 831), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia.
Osoba ta musi posiadać minimum 5 letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w przedmiotowej specjalności.

2) Kierownik robót branży sanitarnej - 1 osoba - wymagania:
Osoba ta musi posiadać uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń - wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 831), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia.
Osoba ta musi posiadać minimum 5 letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w przedmiotowej specjalności.

3) Kierownik robót branży elektrycznej - 1 osoba - wymagania:
Osoba ta musi posiadać uprawnienia specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń - wydane zgodnie z ustawą
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz.U. poz. 831), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia.
Osoba ta musi posiadać minimum 5 letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w przedmiotowej specjalności.
a. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie):
- wykonanie min. jednej roboty dotyczącej budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy i/lub remontu hydroforni o wartości min: 1 000.000,00 PLN

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
1) Braku podstaw wykluczenia,
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw
do wykluczenia – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca
nie podlega wykluczeniu.
2) Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać, w szczególności, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału
w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:
a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych, doświadczenia/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób /wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/.
a. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej
lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
/wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ.
5) Kosztorys ofertowy
6) Dowód wniesienia wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości:
20.000,00 PLN, (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100).
2. Zamawiający w przypadku udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 lub art. 388 pkt 2 lit. b i c, lub art. 415 ust. 2 pkt 5 i 6, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu.
2) Gwarancjach bankowych.
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.
4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie
zamówienia:
a) W przypadku, o którym mowa w pkt 7, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b)Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania
określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
c) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w sytuacji gdy:
1) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ
na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy
w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi,
2) Wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób,
Pozostałe zmiany umowy zostały określone w § 14 projektowanych postanowień umowy - Rozdział IV SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.ekolbuszowa.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.