Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00466275/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KPN/23/2025 Transport lotniczy materiałów do remontu szlaków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021781314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cieplicka 196
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (075) 75 537 26
1.5.8.) Numer faksu: (075) 756099113
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpnmab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3eb24fb-5592-4595-a017-07c9dbdb40001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KPN/23/2025 Transport lotniczy materiałów do remontu szlaków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3eb24fb-5592-4595-a017-07c9dbdb4000
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00079106/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Transport lotniczy materiałów do remontu szlaków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Działania FENIX.01.05.Ochrona przyrody i rozwój zielonej infrastruktury priorytetu FENX.01 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPN/23/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport lotniczy wraz z niezbędnym zabezpieczeniem naziemnym i logistycznym operacji lotniczej, ok. 155t (ok. 194 m3) drewna w postaci kantówek ok. 73t (92 m3,) oraz desek ok. 82t (102 m3,) w celu dowiezienia materiału niezbędnego do remontu kładek na szlakach turystycznych w Karkonoskim Parku Narodowym: zielonym Ścieżka nad Reglami od granicy KPN do Hali Szrenickiej, zielonym Ścieżka nad Reglami od Mokrej Przełęczy do Mokrego Rozdroża, zielonym Ścieżka nad Reglami od Mokrego Rozdroża do Rozdroża pod Wielkim Szyszakiem oraz żółtym od Pielgrzymów do Słonecznika zgodnie z załączoną w SWZ mapą sytuacyjną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60420000-8 - Usługi nieregularnego transportu lotniczego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Helipoland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521725163
7.3.3) Ulica: Cieszyńska 317
7.3.4) Miejscowość: Bielsko – Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-20INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Wykonanie przeglądów technicznych urządzeń i sprzętu medycznego zgodnie z zaleceniami producentów i ustawą o wyrobach medycznych
- "Dostawa 20 szt. elastycznych zbiorników na wodę pitną oraz 5 szt. elastycznych zbiorników na ścieki bytowe w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze w okresie od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka jednokomorowa
- Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obsługi Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
- Wewnętrzna instalacja wodno - kanalizacyjna i centralnego ogrzewania w budynkach nr 19, 21, 29, 31, 33 i 35 realizowanych w ramach zadania pn.: Wymiana źródeł ogrzewania w zasobie komunalnym
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





