eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wschowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 655408600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawschowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/829443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02969169-68c2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035568/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444445

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 126374,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa ścieżki rowerowej z miejscowości Wschowa do miejscowości Lgiń w oparciu o przebieg drogi wojewódzkiej nr 305 – etap I i II – Wschowa-Hetmanice”.
Opis zadania inwestycyjnego:
Zadanie realizowane będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zadaniem Wykonawcy robót będzie sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla niniejszego obiektu z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych na ich realizację (decyzja ZRID lub zgłoszenia robót budowlanych) oraz wykonanie robót budowlanych.

Zakres zamówienia obejmuje następujące prace:

a) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń administracyjnych umożliwiających przeprowadzenie planowanych prac budowlanych oraz oddanie obiektu do użytkowania;
b) budowę ścieżki/drogi rowerowej, ciągów pieszo-rowerowych na odcinku Wschowa - Hetmanice,
c) Wykonanie przejścia dla pieszych wraz z przejazdem dla rowerzystów oraz samodzielnego przejazdu dla rowerzystów,
d) Przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych,
e) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, oznakowanie szlaków rowerowych,
f) Przebudowę oraz korektę przebiegu rowów odwadniających,
g) Budowę oświetlenia ulicznego w obrębie dwóch przejść i przejazdów,
h) Przełożenie lub zabezpieczenie sieci kolidujących z inwestycją zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci,
g) budowę dwóch miejsc obsługi rowerzystów oraz dostawę i montaż małej architektury wraz z stacją naprawy rowerów.

2. Program funkcjonalno-użytkowy obejmuje następujący zakres:

ETAP 1 : od km 0 + 000 do km 2 + 825 – od połączenia z istniejącą Ścieżką rowerową za rondem do końca m. Nowa Wieś
ETAP 2 : od km 2 + 825 do km 5 + 670 – od pocz. m. Nowa Wieś do końca m. Hetmanice
ETAP 3 : od km 5 + 670 do km 8 + 270 – od pocz. m. Hetmanice wraz z przebudową skrzyżowania (zjazdu na dr. gminną) do granicy województwa.
UWAGA!
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację ETAPU 1 oraz ETAPU 2.
Etap 3 będzie przedmiotem odrębnego postępowania.
Koncepcyjny przebieg projektowanej drogi rowerowej pokazano w części graficznej na rysunkach planu zagospodarowania terenu. Oś drogi rowerowej wytyczono wzdłuż istniejącej drogi wojewódzkiej nr 305) – przebieg projektowanej drogi rowerowej wg koncepcji znajduje w aktualnym pasie drogowym, lub poza pasem na terenie wydzielonym z działek obcych (ZRID). Początek projektowanej drogi rowerowej przyjęto na jako kontynuację istniejącej ścieżki rowerowej przed rondem we Wschowie natomiast koniec na granicy województwa lubuskiego i wielkopolskiego.
Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w PFU stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ i w pozostałej dokumentacji postępowania czytanej łącznie, zamieszczonej na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/824492 (strona prowadzonego postępowania na wyłonienie Wykonawcy robót, które mają być objęte nadzorem)

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Przebudowa parkingu w miejscowości Lgiń”
Opis zadania inwestycyjnego:
Inwestycja obejmie swoim zakresem przebudowę 60 miejsc parkingowych. W ramach przedmiotowego zadania zostaną m.in. następujące roboty:
1) rozbiórka istniejących nawierzchni komunikacyjnych oraz elementów pasa drogowego takich jak: ogrodzenie, krawężniki, obrzeża, oznakowanie pionowe itp.
2) roboty ziemne w zakresie niezbędnym do dostosowania terenu pod projektowane zagospodarowanie terenu,
3) wycinka istniejących drzew (Zamawiający przekaże Wykonawcy zezwolenie na wycinkę drzew),
4) ustawienie elementów ograniczających poszczególne nawierzchnie komunikacyjne, czyli krawężników, oporników i obrzeży,
5) budowa konstrukcji nawierzchni projektowanych: jezdni manewrowych, miejsc postojowych, chodników,
6) budowa schodów terenowych,
7) budowa muru oporowego,
8) montaż wiaty rowerowej,
9) budowa nowego oświetlenia ulicznego wraz z monitoringiem,
10)przebudowa sieci energetycznych,
11)ułożenie rur osłonowych na istniejących liniach kablowych energetycznych,
12) rekultywacja istniejących terenów zielonych,
13) wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowywanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remoncie (np. na granicy pasa drogowego) oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowanego układu komunikacyjnego.
Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej: projekcie technicznym, projekcie zagospodarowania terenu, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- STWiORB oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumenty są załącznikami SWZ (Załącznik nr 9 do SWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/819796

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 25896,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promost Sp. z o .o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290094390

7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 11

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-034

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23370,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.