Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00435125/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów do Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Tarnowa oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych zwróconych organowi rejestrującemu    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kalita@umt.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11793921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów do Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Tarnowa oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych zwróconych organowi rejestrującemu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25b47f58-9391-4506-ab73-d0936188d1a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036099/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435125
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WKO.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 390401,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej dla pojazdów oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych. 
 
Planowana liczba tablic rejestracyjnych w okresie obowiązywania umowy wynosi 17 350 sztuk, w tym:
1)	tablice samochodowe		- 15 000 szt. 
2)	tablice motocyklowe			- 1 000 szt.
3)	tablice motorowerowe		- 100 szt.
4)	tablice profesjonalne 			- 50 szt.
5)	tablice do oznaczania pojazdów elektrycznych i napędzanych wodorem - 100 szt.
6)	tablice indywidualne, tablice dodatkowe, wtórniki wszystkich rodzajów tablic - 1 200 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 14721000-1 - Glin
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928470-3 - Elementy oznakowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454471,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496343,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454471,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo "NIKO" Krzysztof Ciapała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340025333
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
Przedsiębiorstwo "NIKO" Krzysztof CIAPAŁA
jakie przetargi wygrała firma 
Przedsiębiorstwo "NIKO" Krzysztof CIAPAŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454471,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-02 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy sprzętów medycznych do wykonywania przezskórnych interwencji wieńcowych wraz z dzierżawą systemu do aterektomii rotacyjnej
 - Dostawy: czujników do pomiaru OCŻ, filtrów powietrza do inkubatora Giraffe Ohmeda Medical, szczoteczek do mycia endoskopów, ustników do badań endoskopowych oraz akcesorii do aparatu Thopaz firmy ...
 - Dostawa dwóch ambulansów sanitarnych typu C dla Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
 - Etap II: .Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
 - "Kompleksowa ochrona fizyczna oraz monitoring obiektu Arena Jaskółka Tarnów przy ul. Traugutta 3b wraz z przyległym terenem oraz parkingiem w roku 2026"
 - Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej pn. Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej w 2025 roku.
 
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2026".
 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kolbuszowej
 - Wytworzenie, dostawa i złomowanie wycofanych tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Torunia Wydziału Komunikacji i Działalności Gospodarczej
 - Nowe tablice Miejskiego Systemu Informacji
 - Dostawa znaków drogowych.
 
więcej: Glin »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





