Ogłoszenie z dnia 2025-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00442619/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
- 2025/BZP 00461229/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie placówki w pomoce dydaktyczne, instrumenty muzyczne oraz sprzęt IT i oprogramowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 4590559
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.narewska@wodzislaw-slaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwodzislawslaski.ezamawiajacy.pl/pn/UMWS/demand/232187/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie placówki w pomoce dydaktyczne, instrumenty muzyczne oraz sprzęt IT i oprogramowanie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b897442-ab82-4788-926a-8fefd81d024c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00514682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: „Kompetencje kluczem do wiedzy w Wodzisławiu Śląskim.” realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442619
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAM.271.4.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Pomoce dydaktyczne i akcesoria do prac plastycznychDla części I - Pomoce dydaktyczne i akcesoria do prac plastycznych – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 – Minimalna specyfikacja przedmiotu zamówienia dla części I do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 23553,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Instrumenty muzyczneDla części II – Instrumenty muzyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry oraz wymaganą ilością danego produktu dla części II opisano w załączniku nr 2 – Minimalna specyfikacja przedmiotu zamówienia dla części II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32343100-0 - Wzmacniacze częstotliwości akustycznych
37316500-1 - Bębny (instrument)
37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
37313300-8 - Gitary
4.5.5.) Wartość części: 8577,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Sprzęt ITDla części III – Sprzęt IT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry, nazwę producenta oraz wymaganą ilością danego produktu dla części III opisano w załączniku nr 3 do OPZ – Minimalna specyfikacja przedmiotu zamówienia dla części III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
30216120-3 - Urządzenia optyczne do identyfikacji
30232100-5 - Drukarki i plotery
30231320-6 - Monitory dotykowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.5.) Wartość części: 84113,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Oprogramowanie z obudową dydaktycznąDla części IV - Oprogramowanie z obudową dydaktyczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry oraz wymaganą ilością danego produktu dla części IV opisano w załączniku nr 4 do OPZ – Minimalna specyfikacja przedmiotu zamówienia dla części IV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 87779,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu dla części I zostały złożone 4 oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu dla części II zostały złożone 2 oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu dla części III zostały złożone 4 oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euroimpex SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107125
7.3.3) Ulica: Ul. Mydlana 3b
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Sprzątanie budynków Urzędu Miasta
- Budowa wiaty, zadaszenia dla karetek przed izbą przyjęć pawilonu głównego szpitala w Wodzisławiu Śląskim
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów zarządzanych przez ...DOMARO Sp. z o.o. w Wodzisławiu Śląskim w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa Centrum Przesiadkowego w Wodzisławiu Śląskim"
- Dostawa sprzętu komputerowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- Dostawa kontrolerów do dronów oraz wyposażenia pracowni projektowania sieci na potrzeby BCU w Miechowie
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Poprawa cyberbezpieczeństa w Gminie Dobra
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





