eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Sukcesywna dostawa odzieży roboczej oraz sprzętu ochrony osobistej dla jednostek organizacyjnych Inowrocławskiej Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa odzieży roboczej oraz sprzętu ochrony osobistej dla jednostek organizacyjnych Inowrocławskiej Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365991108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 64 304

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.bysikiewicz@igkim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.igkim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://igkim.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zbieranie odpadów, transport drogowy, wynajem i zarządzanie, inne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa odzieży roboczej oraz sprzętu ochrony osobistej dla jednostek organizacyjnych Inowrocławskiej Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2c6b783-61db-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425566

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.6/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży roboczej oraz sprzętu ochrony osobistej dla jednostek organizacyjnych Inowrocławskiej Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Inowrocławiu, obejmującą w szczególności: ubrania robocze z logo, ubrania robocze dla kierowców i ładowaczy, trzewiki robocze, kalosze, koszule flanelowe, nakrycia głowy (czapki), bielizna (podkoszulki letnie), bielizna termoaktywna (podkoszulki zimowe, kalesony), płaszcze wodoochronne, fartuch z długim rękawem, czepek, okulary przeciwsłoneczne, okulary ochronne, rękawice robocze, rękawice powlekane lateksem, nitrylem oraz pianką lateksową, rękawice wzmacniane skórą kozią, ręczniki, bluzy polarowe, kamizelki ostrzegawcze, spodnie, nauszniki, obuwie letnie typu sandał, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilościach wskazanych w zał. nr 1 do SWZ. Wskazane tam ilości mają charakter szacunkowy i Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania ich w całości, a Wykonawcy nie będzie wówczas przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu.
Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich, spełniający parametry techniczne i użytkowe. Wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca i uwzględnia je w cenie oferty. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia wskazane są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to służą one jedynie określeniu minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia i mają charakter przykładowy. Nie są one wiążące dla Wykonawcy. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Wykonawca w czasie obowiązywania umowy musi posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100% wartości umowy. Wykonawca jest zobowiązany terminowo i w pełnej wysokości opłacać składki ubezpieczeniowe z tytułu umów lub umowy ubezpieczenia. W przypadku, gdy Wykonawca nie zawarł umowy ubezpieczenia w terminie, o którym mowa wyżej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy ubezpieczenia na koszt Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę.
2. Warunki dotyczące realizacji dostaw:
Dostawa przedmiotu umowy następować będzie partiami w ilościach i rodzajach określonych przez Zamawiającego, stosownie do potrzeb. Wielkość każdorazowej dostawy wynikać będzie wyłącznie z jednostronnych dyspozycji osób uprawnionych przez Zamawiającego, zgłoszonych za pośrednictwem poczty elektronicznej na formularzu zamówienia. W przypadku zmiany którejkolwiek z osób uprawnionych, Zamawiający powiadomi o zmianie Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej. Zmiana osób uprawnionych nie wymaga aneksu do umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy do jednostek organizacyjnych Inowrocławskiej Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu, każdorazowo wskazanych w zamówieniu, w terminie do 21 dni kalendarzowych, licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia, przez cały okres obowiązywania umowy. Maksymalny termin realizacji dostaw (częściowych) wynosi 21 dni. Termin dostaw podlega kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt 21 SWZ.
Odbiorów dostarczonego przez Wykonawcę asortymentu dokonywać będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Potwierdzenie odbiorów dostarczonego przez Wykonawcę asortymentu nastąpi poprzez podpisanie faktury VAT bądź dokumentu WZ w dniu jego dostarczenia.
Wykonawca zobowiązany jest na każdorazowe wezwanie Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych dostarczyć na cały oferowany asortyment – atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, karty produktu, instrukcje użytkowania w języku polskim. Zamówiony przedmiot umowy dostarczony będzie transportem Wykonawcy na jego wyłączny koszt i ryzyko wraz z rozładowaniem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych w zamówieniu.
Dostawy będą realizowane w godzinach od 7:00 do 14:00 w dni robocze Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien wykazać się posiadaniem punktu dystrybucji/magazynu na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, czynnego co najmniej 5 dni w tygodniu, celem zagwarantowania możliwie szybkiej wymiany/zamiany dostarczonego asortymentu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Za możliwie szybką wymianę/zamianę Zamawiający uważa termin do 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia jej żądania.
Na pisemne zgłoszenie Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych Wykonawca dokona zwymiarowania pracowników na terenie jednostek IGKiM Sp. z o.o.
w Inowrocławiu co najmniej cztery razy w ciągu trwania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190939,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190939,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190939,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKET BHP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562565371

7.3.3) Ulica: ul. Marcinkowskiego 121

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190939,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa zostaje zawarta na okres 12 m-cy, licząc od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.