eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › System umawiania wizyt w Urzędzie Gminy Komorniki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
System umawiania wizyt w Urzędzie Gminy Komorniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komorniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawna 1

1.5.2.) Miejscowość: Komorniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751

1.5.8.) Numer faksu: +48618107985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/676243

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

System umawiania wizyt w Urzędzie Gminy Komorniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4b862ec-55f0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019141/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 System umawiania wizyt w Urzędzie Gminy Komorniki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Oś V: Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423840/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 240000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie elektronicznego systemu wspomagającego i usprawniającego obsługę klientów w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Komorniki w zakresie rezerwacji kolejki do wybranej usługi i informowania o statusie oczekiwania.
2. Zamówienie obejmuje:
a) dostawę urządzeń;
b) instalację systemu;
c) szkolenie pracowników Wydziału Obywatelskiego i Wydziału Administracyjnego (razem 11 osób);
d) szkolenie administratorów systemu;
e) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim;
f) zapewnienie bezpłatnych usług serwisowych przez okres minimum 24 miesięcy od oddania systemu do eksploatacji oraz wsparcia technicznego,
3. Elementy systemu:
a) oprogramowanie systemu kolejkowego;
b) moduł rejestracji wizyt online;
c) automat biletowy – 1 szt;
d) wyświetlacz zbiorczy LCD wraz z dodatkowym system nagłośnienia – 2 szt;
e) wyświetlacze stanowiskowe LED – 6 szt;
f) terminale przywoławcze – 6 szt;
g) niezbędne elementy do instalacji i montażu całego systemu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy.
5. Miejsce zainstalowania i wdrożenia systemu: Urząd Gminy Komorniki, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki.
6. Warunki realizacji zamówienia opisane są w projektowanych postanowieniach umowy- załączniku nr 7 do SWZ.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 i 8 Ustawy.
8. Wizja lokalna
a) Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej celem zapoznania się z warunkami technicznymi oraz lokalowymi obiektu, w którym ma zostać zainstalowany system kolejkowy. Zamawiający nie posiada infrastruktury technicznej przygotowanej do instalacji systemu. Wykonawca w miejsca przewidzianego montażu urządzeń musi w ramach przedmiotu umowy doprowadzić okablowanie elektryczne i logiczne oraz wykonać inne niezbędne prace. Okablowanie należy przeprowadzić na zewnątrz ścian w korytkach, w sytuacji gdy nie będzie istniała możliwość montażu okablowania w sufitach podwieszanych bądź kanałach technicznych.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia. Koszty oględzin miejsca budowy ponosi Wykonawca.
b) Termin i zasady udziału w wizji lokalnej: wizja lokalna odbędzie się 10 listopada 2022 roku. Zbiórka Wykonawców o godzinie 11.00 przy wejściu do Urzędu Gminy Komorniki, ul. Stawna 1 w Komornikach. Osoba do kontaktu: Jakub Jackowski.
c) Wizja lokalna nie jest obowiązkowa.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy informacji o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich firm, o ile są już znane. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Wykonawca może zmienić podwykonawcę lub z niego zrezygnować.
11. Rozwiązania równoważne:
Wskazane w dokumentacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, charakteryzujący produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę należy traktować jako wzorzec jakościowy, jak również należy przyjąć, że w każdym przypadku towarzyszą im wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

79632000-3 - Szkolenie pracowników

72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44078,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60910,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45018,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QMS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366718113

7.3.3) Ulica: ul. Borecka 10a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-034

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45018,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.