eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż nośników SIW wewnętrznej, uwzględniający wytyczne dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami w budynkach UŚ



Ogłoszenie z dnia 2023-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż nośników SIW wewnętrznej, uwzględniający wytyczne dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami w budynkach UŚ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323591331

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż nośników SIW wewnętrznej, uwzględniający wytyczne dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami w budynkach UŚ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ae00313-579f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

DUO - Uniwersytet Śląski uczelnią dostępną, uniwersalną i otwartą, Nr umowy o dofinansowanie: POWR.03.05.00-00- A031/19 -00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411243

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.4.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 415039,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż nośników systemu informacji wizualnej wewnętrznej, uwzględniający wytyczne dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób z niepełnosprawnościami w 6 budynkach Uniwersytetu Śląskiego na terenie Katowic, Sosnowca i Chorzowa.
2) Zakres przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zostały uwzględnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i obejmuje w szczególności:
a) Zadanie I – Projekt kompleksowego systemu informacji wizualnej (wewnętrzny) dla 6 budynków UŚ (dla każdego z osobna) na terenie Katowic, Sosnowca i Chorzowa:
- analizę obecnej numeracji pomieszczeń w każdej lokalizacji/budynku wraz ze wskazaniem jej uaktualnienia pod kątem logiki i ułatwienia poruszania się użytkowników,
- opracowanie zawartości treści informacji na wszystkich nośnikach w danym budynku wg otrzymanych wytycznych od Zamawiającego,
- propozycje form nośników wraz z projektem wzorniczym każdego typu nośnika wg ustalonej koncepcji systemu informacji wizualnej dostarczonej przez Zamawiającego,
- przygotowanie plików graficznych i wykonawczych dla każdego nośnika (dokumentacji technicznej niezbędnej do wykonania/produkcji każdego z nośników),
- wyznaczenie konkretnych lokalizacji nośników informacji,
- uaktualnienie projektów map kampusów (nośnik M) wraz z ich ulokowaniem - dla wskazanych lokalizacji/budynków,
- projekt tablic na elewację z informacją o danej lokalizacji i funkcji budynku wg przekazanego szablonu (nośnik WT).
b) Zadanie II – wykonanie, dostarczenie i montaż nośników systemu informacji wizualnej wewnętrznej w budynkach Uniwersytetu Śląskiego - zgodnie z załącznikiem 2 do SWZ, w tym usunięcie elementów znajdujących się w miejscu mocowania/montażu nośników
(w szczególności dot. usunięcia starych naklejek, tabliczek, ew. zabezpieczenie lub przeniesienie istniejących nasadzeń, zabezpieczenie drzew przed uszkodzeniami itp.). Usunięte elementy Wykonawca przekaże przedstawicielowi Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
2) W załączniku nr 2 do SWZ znajdują się wszelkie dane techniczne i produkcyjne dotyczące nośników informacyjnych.
3) Projekt winien być wykonany zgodnie z koncepcją graficzno-wzorniczą, stanowiącą załącznik pn. US_wizualizacje nosnikow,pdf do Opisu przedmiotu zamówienia i wytycznymi Zamawiającego, w tym opisem/specyfikacją techniczną, zawartą w załączniku 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik 2 do SWZ z załącznikami) składa się z następujących plików:
 Opis przedmiotu zamówienia – załącznik 2 do SWZ;
 Załączniki do OPZ: rzuty budynki US; b) Budynki US_dane_infrastr. (6).xls; c) Specyfikacja techniczna_Uniwersytet Śląski.pdf; d) US_nośniki_liczba_SIW.xlsx; e) US_rysunek prototypow.pdf; f) US_wizualizacje nosnikow.pdf.
Wskazane w załączniku 2 ilości nośników z podziałem na budynki, są ilościami maksymalnymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian liczby nośników w poszczególnych budynkach w ramach tejże liczby maksymalnej.

4) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
5) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 304 ustawy Pzp.
6) Termin realizacji zamówienia: do 80 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do 11 grudnia 2023 r. Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji zamówienia otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7) Miejsce realizacji zamówienia: Katowice ul. Uniwersytecka 4; Katowice ul. Bankowa 11; Katowice ul. Grażyńskiego 53; Sosnowiec ul. Będzińska 39; Sosnowiec ul. Będzińska 60; Chorzów ul. Pułku Piechoty 1 (budynek 1);
8) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
9) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia,
w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp;
10) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
11) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465):
a) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający wymaga, aby czynności: wykonanie, dostawa i montaż nośników informacji wizualnej, wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje
z tytułu niespełnienia ww. wymagań, zostały opisane szczegółowo w wzorze umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

12) Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania zadań dotyczących zamówień na usługi przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
13) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia; Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928472-7 - Oznakowanie

79341000-6 - Usługi reklamowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz.1605), Uniwersytet Śląski w Katowicach zwany „Zamawiającym” informuje, że na odst. art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp– unieważnia niniejsze postępowanie – w postępowaniu, do upływu wyznaczonego terminu, nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.