Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00431423/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na remoncie schodów drewnianych w budynku Urzędu Skarbowego w Kępnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na remoncie schodów drewnianych w budynku Urzędu Skarbowego w Kępnie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4b3cd5f-0675-4400-baee-ee650c44beb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00499082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00129277/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Remont schodów wewnątrz budynku US Kępno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.31.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 103648,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie schodów drewnianych w budynku Urzędu Skarbowego w Kępnie przy ul. Rynek 4.
2. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na czynnym obiekcie. Teren budowy przekazany zostanie wykonawcy w całości. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić płynną komunikację pracowników w godzinach pracy urzędu. Wykonawca powinien uwzględnić wykonanie prac uciążliwych, w szczególności powodujących duży hałas, zapylenie, utrudnienia komunikacyjne, poza godzinami pracy urzędu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach:
1) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 1A,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 1B,
3) Przedmiar robót - załącznik nr 1C.
Wszystkie ww. dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45422100-2 - Stolarka drewniana
45410000-4 - Tynkowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ofertę złożył tylko jeden Wykonawca – KOSTI BUDOWNICTWO MICHAŁ PIETURA, ul. Ogrodowa 122, 62-860 Opatówek.W toku badania i oceny Zamawiający odrzucił ww. ofertę.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120294,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120294,00 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Usługi serwisowe (przeglądy i naprawy) sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu SZOZnMiD - (przeglądy, konserwacja i naprawy pogwarancyjne aparatury medycznej) cz. VIII".
- "Sukcesywna dostawa jednorazowych koców ogrzewających na rzecz jednostek organizacyjnych dla SZOZnMiD w Poznaniu"
- "Organizacja wizyty studyjnej w Hanowerze (Niemcy) w terminie 11-14.02.2026 r. dla maksymalnie 30 przedstawicieli samorządów Metropolii Poznań i pracowników biura Stowarzyszenia Metropolia Poznań"
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu
- Dzierżawa łączy telekomunikacyjnych.
- "Szkolenia miękkie dla pracowników Estrady Poznańskiej w ramach projektu "ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ ESTRADY POZNAŃSKIEJ-PRZEBUDOWA BUDYNKÓW WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Wykonanie robót malarskich w wybranych pomieszczeniach w siedzibie ZOW NFZ wraz z wymianą oświetlenia na oświetlenie LED
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





