Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie dokum proj dla zad pn.: „Podn jakości usług zdrow oraz zwiększ dostdo tych usług med w Wojewódzkim Szpitalu Specjalist im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku – bud parkingu wielopoz"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340600685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 2
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 797304195
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpim.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie dokum proj dla zad pn.: „Podn jakości usług zdrow oraz zwiększ dostdo tych usług med w Wojewódzkim Szpitalu Specjalist im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku – bud parkingu wielopoz"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4395a3f-e0be-4387-9478-55c66f29c85b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12062813.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1206281
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały w rozdziale 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych są Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne sp. z o.o.
2) Spółka nie działa przez przedstawiciela administratora danych osobowych.
3) W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych proszę kontaktować się na adres poczty elektronicznej –
sekretariat@kpim.pl;
4) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy
dotyczącej niniejszego zamówienia publicznego, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
5) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi
przepis prawa.
6) Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
7) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
8) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy;
9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą ww. przedział czasowy,
okres przechowywania obejmuje ten termin;
10) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
11) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
12) Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
13) Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jak wskazano w pkt 3.15 RODO obowiązek informacyjny - ppkt 13.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/03/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej dla zadania
pn.: „Podniesienie jakości usług zdrowotnych oraz zwiększenie dostępu do tych usług medycznych w Wojewódzkim Szpitalu
Specjalistycznym im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku – budowa parkingu wielopoziomowego”, które będzie przedmiotem
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane i instalacyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na wykonanie usługi oraz jej pełny zakres i wymagania realizacyjne zawarte są w
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy, które to dokumenty należy rozpatrywać łącznie
(Załącznik nr 1 i Załącznik nr 8 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie.3. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów: Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie.
4. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie postawił warunku w tym zakresie.
5. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać, że:
1) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie minimum:
a) 1 usługę polegającą na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy parkingu wielopoziomowego wraz z
zagospodarowaniem terenu o wartości dokumentacji 300 000 zł brutto.
b) 1 usługę polegającą na opracowaniu projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie zagospodarowania terenu
obiektu służby zdrowia lub użyteczności publicznej o wartości dokumentacji minimum 300 000 zł brutto.
Wykaz usług należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.:
a) kierownik zespołu - osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej do
projektowania (architekt) z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym,
b) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym,
c) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz
telekomunikacyjnych z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym,
d) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym,
e) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta o specjalności drogowej bez ograniczeń.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Podmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie w wyznaczonym przez Zamawiającego,
nie krótszym niż 5 dni terminie - dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
1) w celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od wykonawcy:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane; wzór wykazu zawiera załącznik nr 6 do specyfikacji,
b) dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o
którym mowa w lit a), powinien wykazywać tylko te usługi, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu zawiera załącznik nr 7 do specyfikacji.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą:1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz w art. 109 ust.
1 pkt 4) ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy OSR, wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie wykonawcy o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego i braku podstaw do wykluczenia w Rozdziale 5 i 6
specyfikacji (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 3 do specyfikacji).
2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1), także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak
podstaw do wykluczenia tego podmiotu, oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 3 do specyfikacji),
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1), składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączać do oferty oświadczenie, z którego
będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 4 do
specyfikacji),
5) Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do specyfikacji),
6) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.
2. Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą wymagane przy poleganiu na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Szczegółowe zasady polegania na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby zostały określone w Rozdziale 5 pkt 9 – 13 specyfikacji. Oświadczenie stanowi
załącznik nr 5 do specyfikacji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w zakresie braku podstaw dowykluczenia, o którym mowa w ust. 7, składa każdy z wykonawców podmiotu oraz odpowiednio w zakresie spełniania
warunków udziału w postępowaniu.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1), składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
10. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane wraz z ofertą na podstawie
art. 117 ust. 4 ustawy (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 4 do specyfikacji) (jeżeli dotyczy).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy określa par. 13 i 14 wzoru umowy ( załącznik nr 8 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/kpim
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-12 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.W postępowaniu przewidziana jest podstawa wykluczenia tzw. "sankcyjna", tj. jeżeli zachodzą w stosunku do Wykonawcyprzesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. poz. 835).
2.Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11.12.2025 r., przy
czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Przygotowanie dokum proj dla zad pn.: "Podn jakości usług zdrow oraz zwiększ dostdo tych usług med w Wojewódzkim Szpitalu Specjalist im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku - bud parkingu wielopoz"
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Opole Lubelskie wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury oraz Opolskim Przedsiębiorstwem Komunalnym Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne PGM Sp. z o.o. na lata 2026-2027
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp na dachu budynku Domu Studenckiego nr 2 przy ul. Mickiewicza 6/8 a w Toruniu.
- Dostawa automatycznego ekspresu do kawy o wydajności 250-300 kaw wraz z montażem, rozruchem technicznym i technologicznym oraz przeszkoleniem pracowników
- Dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym: benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego do pojazdów eksploatowanych przez WORD w Toruniu oraz WORD w Toruniu, OT w Grudziądzu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działek nr 391/2, 391/1, 390/1, 390/2, 387/1, 387/2, 426/11 miejscowości Siedlce.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi w miejscowości Osiek ul. Wenus.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Termomodernizacja budynku ZSZ w Rawiczu w ramach projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków ZSZ w Rawiczu i PCUW w Rawiczu".
- Przebudowa Parku Budzyń w Mosinie - Zrównoważona gospodarka wodna na terenie Miasta i Gminy Mosina
- Budowa dwóch osiedli budynków komunalnych dla Miasta Sejny - 17 budynków dwulokalowych
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





