Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277715490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeliwna 38
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-599
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +42 32 42 88 150
1.5.8.) Numer faksu: +42 32 42 88 151
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@katowice.witd.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://katowice.witd.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e904f834-eeff-4b4d-9962-73210fc6f714
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060820/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami, w tym w szczególności składanie ofert, dokumentów oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformie Zakupowej Marketplanet e-Zamawiający pod adresem strony
internetowej:https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. rejestrując się lub w przypadku posiadania
konta w Platformie logując się, akceptuje regulamin korzystania z Platformy zamieszczony na stronie internetowej:
https://oneplace.marketplanet.pl/poczatek
oraz warunki korzystania z Platformy wynikające z instrukcji udostępnionej na stronie:
https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=witdkatowice&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz uznaje je za wiążące.
Wykonawcy, którzy nie założyli konta na Platformie zobligowani są do uprzedniej, bezpłatnej rejestracji. Szczegóły rejestracji
wskazane są na stronie internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl/poczatek
Wykonawca po raz pierwszy uczestniczący w postępowaniu lub składający ofertę musi odpowiednio wcześniej dokonać rejestracji
lub rozpocząć proces składania i podpisywania oferty uwzględniając czas na rejestrację i jej weryfikację, proces złożenia oferty, w
tym konieczności ewentualnego uzyskania pomocy technicznej.
Szczegóły na temat wykonywania poszczególnych czynności w toku postępowania zawarte są w instrukcjach dla wykonawcy.
Instrukcje dostępne są pod adresem
https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=witdkatowice&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami
korzystania z Platformy, wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego (Platformy) dla
Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Katowicach, pod nr tel. kontaktowego +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w
dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Szczegółowe informacje dotyczące form składanych dokumentów i oświadczeń zostały zawarte w rozdziale XI I XIV druku
Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zamawiającego znajduje się w rozdziale XXXIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WAT.272.3.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w rozumieniu
ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r., poz. 366) w zakresie przyjmowania i
doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz usługi odbioru przesyłek pocztowych od zamawiającego. W zakresie świadczenia usług pocztowych objętych przedmiotem zamówienia wchodzi:
1) przyjmowanie przez wykonawcę, grupowanie, segregowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych w
obrocie krajowym i zagranicznym dla zamawiającego, dla każdego wskazanego przez zamawiającego adresu w kraju i za
granicą, przy czym przez „grupowanie” i „segregowanie” rozumie się uporządkowanie przez wykonawcę przesyłek
pocztowych według ich adresu, w celu przemieszczenia z miejsca ich nadania do placówki pocztowej właściwej dla ich doręczenia,
2) dokonywanie przez wykonawcę zwrotów zamawiającemu przesyłek pocztowych niedoręczonych po wyczerpaniu
możliwości ich doręczenia lub wydania nadawcy wyłącznie do lokalizacji wymienionej w lp.1 w tabeli A SWZ,
3) usługa dodatkowa wykonawcy dotycząca obrotu krajowego i zagranicznego w zakresie zwrotnego potwierdzenia odbioru
przesyłek pocztowych zamawiającego,
4) usługa dodatkowa wykonawcy w postaci odbioru przez wykonawcę przesyłek pocztowych zamawiającego przygotowanych do nadania i dostarczanie ich do placówek pocztowych wykonawcy z lokalizacji zamawiającego wymienionej w lp. 1 w tabeli A SWZ,
5) przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem wartości oraz uszkodzeniem z lokalizacji zamawiającego wymienionej w lp. 1 w tabeli A SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawierają załączniki nr 1 i nr 12 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zgodnie z art. 455 ust.2 ustawy Pzp o wartości niższej niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek pocztowych rejestrowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 112 ust.2 pkt. 2 oraz art. 114 pkt. 2 ustawy Pzp dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. W zakresie warunku udziału w postępowaniu, określonego w oparciu o przepisy art. 112 ust.2 pkt 2 oraz art. 114 pkt 2 ustawy Pzp, zamawiający wymaga udowodnienia posiadania przez wykonawcę odpowiedniego zezwolenia, licencji,koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług pocztowych w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wykonawcy mający siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej muszą posiadać aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie art. 6 ust. 1 i art. 8 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
W zakresie warunku działu w postępowaniu, określonego w oparciu o przepisy art. 112 ust.2 pkt 4 oraz art. 116 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający wymaga udowodnienia posiadania przez wykonawcę:
1) doświadczenia zawodowego umożliwiającego realizację świadczenia usług pocztowych wykazując, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał na podstawie zawartej umowy (liczy się data zakończenia umowy w przypadku zakończonych umów), w tym także w ramach
wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych – co najmniej dwie usługi pocztowe polegające na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych, krajowych i zagranicznych oraz ich ewentualnych zwrotów, o łącznej wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto oraz potwierdzenia należytego wykonania usług pocztowych dokumentem (np. referencje, protokoły odbioru itp.), że usługi te zostały wykonane należycie,
2) odpowiedniej zdolności technicznej do wykonania zamówienia wykazując, iż dysponuje placówkami pocztowymi w rozumieniu art. 3 pkt 15 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, zlokalizowanymi w każdej gminie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej spełniającymi co najmniej następujące warunki:
a) placówka czynna we wszystkie dni robocze, co najmniej 6 godzin dziennie, w tym w jeden dzień roboczy w tygodniu do godz. 20:00,
b) placówka zapewnia dostęp do świadczonych usług pocztowych osobom ze szczególnymi potrzebami, c) posiada widoczne oznakowanie nazwą i logo wykonawcy, które umieszczone są na zewnątrz budynku lub na witrynie obiektu, w którym mieści się placówka pocztowa wykonawcy,
d) zapewnia bezpieczeństwo przechowywania korespondencji oraz gwarantuje dochowanie tajemnicy pocztowej, o której mowa w art. 41 ustawy Prawo pocztowe.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wykonawca obowiązany jest złożyć:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie wykonawca składa zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SWZ,
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp - w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w przepisach art. 108 ust. 1 pkt
1 - 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a także podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Oświadczenie wykonawca składa zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest złożyć:
a) aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie
art. 6 ust. 1 i art. 8 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe,
b) wykaz wykonanych usług – na druku stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały one wykonane lub są
wykonywane należycie,
c) aktualnego wykazu placówek pocztowych w rozumieniu art. 3 pkt 15 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, zlokalizowanych w każdej gminie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej wraz z oświadczeniem na druku stanowiącym załącznik nr 10
do SWZ o spełnianiu przez placówki pocztowe poniższych warunków:
a) czynna jest we wszystkie dni robocze, co najmniej 6 godzin dziennie, w tym w jeden dzień roboczy w tygodniu do godz. 20:00,
b) zapewnia dostęp do świadczonych usług osobom ze szczególnymi potrzebami,
c) posiada widoczne oznakowanie nazwą i logo wykonawcy, które umieszczone są na zewnątrz budynku lub na witrynie obiektu, w
którym mieści się placówka pocztowa wykonawcy,
d) zapewnia bezpieczeństwo przechowywania korespondencji oraz gwarantuje dochowanie tajemnicy pocztowej, o której mowa w
art. 41 ustawy Prawo pocztowe.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do złożonej oferty Wykonawca obowiązany jest złożyć:1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy i złożenia (podpisania) w jego imieniu oferty i jej załączników, o ile
prawo to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów (w bazie KRS lub CEiDG),
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki
cywilne) i złożenia (podpisania) w ich imieniu oferty i jej załączników albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3)oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi lub
dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
5) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega określone informacje składane wraz z ofertą jako tajemnica przedsiębiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców, w którym potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 i art. 114 pkt 2 ustawy Pzp zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane. Szczegółowe wymagana określone są w rozdziale IX pkt 3 - 11 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku:1) zmiany o charakterze prawnym, tj.:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności: ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo
pocztowe i przepisów wykonawczych do ustawy, które będą miały wpływ na kształt warunków stanowiących podstawę
świadczonych usług pocztowych - w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyć będą umowy ,
b) zmiany przepisów o zamówieniach publicznych, jeśli zamawiający będzie zobowiązany uwzględnić je w umowie zawartej przed taką zmianą,
c) zmiany przepisów prawa międzynarodowego w zakresie przedmiotu zamówienia, które zobowiązana będzie wdrożyć
Rzeczpospolita Polska,
d) wydanie decyzji, uchwał, postanowień, rozstrzygnięć, orzeczeń, wyroków itp. przez uprawnione organy, które będą zobowiązywały zamawiającego do zmiany zawartej umowy lub wynikających z niej umów,
e) inne zmiany o charakterze prawnym, jeśli powstanie obowiązek ich wdrożenia, w zakresie w jakim zmiany te dotyczyć będą umowy,
2) zmiany podmiotowego zakresu zamówienia, tj.:
a) utworzenia przez zamawiającego nowych jednostek organizacyjnych, w tym wyodrębnionych z jednostek
organizacyjnych dotychczas objętych zamówieniem lub powstałych w wyniku ich połączenia,
b) przekształcenia, połączenia, podziału, zmiany formy prawnej lub likwidacji działalności ustawowej zamawiającego,
3) zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy, jeśli zmiany opisane w pkt 1 będą miały wpływ na wysokość tego wynagrodzenia. Zamawiający przewiduje również zmiany umowy na podstawie art. 455 ust.1 i 2 ustawy Pzp, a także zmiany na podstawie art. 436 pkt 4 lit b oraz art. 439 ust.1 ustawy Pzp. Szczegółowy opis rodzaju i zakresu zmian oraz warunków ich wprowadzenia określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 12 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej Marketplanet e- Zamawiający pod adresem strony internetowej: https://witdkatowice.ezamawiajacy.pl za pośrednictwem funkcjonalności "Złóż ofertę".
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-06 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistegowykonania przez wykonawcę kluczowych zadań na podstawie art. 60 i art. 121 ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp stawia wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonawcy, którzy wykonują czynności związane z:
1) bezpośrednim odbiorem i doręczaniem przesyłek pocztowych,
2) przyjmowaniem przesyłek do obrotu pocztowego,
3) pełnieniem nadzoru nad realizacją umowy ze strony wykonawcy byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Zamawiający nie ustanawia wymagań dotyczących zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia
dostępnych na miejscu u zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa wraz z montażem 5 monitorów interaktywnych dla III LO im. A. Mickiewicza w Katowicach
- Przeprowadzenie kursu z elektropneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Zakup sprzętu przeciwpowodziowego dla zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną (OLiOC)
- Zakup sprzętu budowlanego dla zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną (OLiOC)
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- DOSTAWA TLENU MEDYCZNEGO CIEKŁEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta Krosna w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (listów, paczek) oraz przesyłek kurierskich (...)
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Koninie w latach 2026 - 2027
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miasta i Gminy w Kunowie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy w Stegnie oraz jednostek podległych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Krakowie w 2026 i 2027 roku.
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym oraz w obrocie krajowym w obrębie kodów 97-400 i 97-300 dla Urzędu Miasta Bełchatowa na 2026 r. (część I i część II)
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





