eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup sprzętu budowlanego dla zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną (OLiOC)



Ogłoszenie z dnia 2025-10-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu budowlanego dla zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną (OLiOC)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu budowlanego dla zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną (OLiOC)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac5a6ce6-452a-4fb8-9578-5dbd3399a555

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020717/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Zakup sprzętu budowlanego dla zadań związanych z Ochroną Ludności o Obroną Cywilną (OLiOC

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem: https://umkatowice.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2) Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawia-domienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Marke-tplanet znajdującej się pod adresem: https://umkatowice.ezamawiajacy.pl
3) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania kore-spondencji elektronicznej:
a) Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komu-nikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1261) - zwane dalej „Rozporzą-dzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
i. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
ii. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", podpis elektroniczny może znajdować się w osobnym pliku z rozszerzeniem xades lub xml, który zawiera jedynie odwołanie do dokumentu źródłowego, a nie jego treść. W takim przypadku wymagany będzie oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.
b) Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
i. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
ii. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć minimum 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
iii. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
iv. Włączona obsługa JavaScript;
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
c) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., ex-cel., doc., zip.
d) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
- Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego Instytutu Miar.
4) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Wszelkie pozostałe informacje związane z ochroną danych osobowych znajdują się na załączniku nr 4 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.82.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Zakup narzędzi budowlanych

- zakup 30 szt. młotów wyburzeniowych dwuręcznych
Przedmiotem zamówienia jest zakup 30 szt. młotów wyburzeniowych, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Długość trzonka: od 91 do 93 cm,
• Szerokość: od 155 do 165 mm
• Waga całkowita: od 4,6 do 4,8 kg.
• Materiał głowicy: stal hartowana
• Materiał trzonka: kompozyt i/lub włókno szklane

- zakup 30 szt. siekier
Przedmiotem zamówienia jest zakup 30 szt. siekier, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Długość: od 73 do 75 cm
• Waga: od 2,4 do 2,6 kg
• Trzonek z kompozytu i/lub włókna szklanego
• Materiał głowicy: stal hartowana

- zakup 30 szt. łopat
Przedmiotem zamówienia jest zakup 30 szt. łopat, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Typ: szufla
• Długość całkowita: ok. 128–132 cm
• Materiał trzonka: stal konstrukcyjna
• Materiał uchwytu: kompozyt z włóknem szklanym
• Szerokość głowicy: 220-240 mm
• Materiał głowicy: stal borowa
• Waga: od 2,1 kg do 2,3 kg

- zakup 30 szt. taczek budowlanych
Przedmiotem zamówienia jest zakup 30 szt. taczek, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad.
Sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE lub równoważny certyfikat bezpieczeństwa na rynek pol-ski.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Pojemność: od 80 do 90 l
• Nośność: min. 120 kg
• Koło pompowane o średnicy: od 350 do 450 mm
• Konstrukcja stalowa
• Grubość blachy: od 1,9 do 2,1 mm
• Koło wzmocnione składające się ze stalowej felgi i pompowanej opony.
• Waga: od 17 do 20 kg

- zakup 30 szt. szpadli
Przedmiotem zamówienia jest zakup 30 szt. szpadli, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Typ: szpadel ostry
• Długość całkowita: 121–125 cm
• Materiał trzonka: stal konstrukcyjna
• Materiał uchwytu: kompozyt z włóknem szklanym
• Szerokość głowicy: od 190 do 210 mm
• Materiał głowicy: stal borowa
• Waga: od 2,0 kg do 2,2 kg

-zakup 30 szt. kilofów
Przedmiotem zamówienia jest zakup 30 szt. kilofów, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Masa głowicy: min. 2,5 kg
• Materiał: stal utwardzana
• Jedno zakończenie spłaszczone, drugie hakowe

- zakup 30 szt. łomów
Przedmiotem zamówienia jest zakup 30 szt. łomów, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Długość: minimum 70 cm
• Materiał: stal utwardzana
• Jedno zakończenie spłaszczone, drugie hakowe.

- zakup 280 zestawów wkrętów ciesielskich
Przedmiotem zamówienia jest zakup 280 zestawów wkrętów ciesielskich talerzowych, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Zawartość 1 opakowania: min. 50 szt. wkrętów
• Rozmiar wkrętów: długość 120mm, średnica 8mm, średnica łba 21 mm
• Charakterystyczna wytrzymałość na skręcanie: minimum 27 Nm
• Charakterystyczna wytrzymałość na rozciąganie: minimum 25 Nm
• Przeznaczenie wkrętów: więźby dachowe, szkielety konstrukcyjne budynków, łaty i kontrłaty i płyty drewnopochodne
• Gniazdo: TX (Torx)

4.2.6.) Główny kod CPV: 44511000-5 - Narzędzia ręczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44512300-5 - Młotki

44511400-9 - Siekiery

44511120-2 - Szufle

34912100-4 - Wózki popychane

44511110-9 - Szpadle

44511320-4 - Kilofy

44531510-9 - Śruby i wkręty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2 Zakup odzieży ochronnej i sprzętu ochronnego

- zakup 80 szt. półmasek gazowych z filtrami
Przedmiotem zamówienia jest zakup 80 szt. półmasek gazowych z filtrami, które muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 r. Produkty muszą posiadać deklarację zgodności UE zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2016/425 lub równoważny certyfikat bezpieczeństwa na rynek polski.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Półmaska wyposażona w zawór wydechowy oraz obustronną możliwość montażu filtrów i pochłaniaczy
• Zabezpieczenie przed działaniem pyłów, chemikaliów pochodzenia organicznego i nieorganicznego
• Zestaw filtrów i pochłaniaczy do półmaski: Pochłaniacz gazowy spełniający normę EN-14387:2004 + A1:2008 oraz Filtr przeciwpyłowy spełniający normę P - EN-143:2000, EN-142/A1:2006
• Możliwość regulacji więźby
• Materiał wykonania maski: sylikon
• Każdy zestaw powinien mieć własne opakowanie umożliwiające magazynowanie

- zakup 30 szt. kasków ochronnych budowlanych
Przedmiotem zamówienia jest zakup 30 szt. kasków ochronnych budowlanych, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Kaski muszą posiadać deklarację zgodności UE zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2016/425 lub równoważny certyfikat bezpieczeństwa na rynek polski.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Zgodność z normą BHP: EN 397.
• Skorupa wykonana z wytrzymałego tworzywa sztucznego
• Rozmiar regulowany pokrętłem w zakresie od 52 do 61cm
• Tworzywo ABS lub HDPE.
• Otwory wentylacyjne
• Więźba z regulacją 3D
• Temperatura pracy: od -30°C do +50° C

- zakup 60 par rękawic ochronnych roboczych
Przedmiotem zamówienia jest zakup 60 par rękawic ochronnych roboczych, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Rękawice muszą posiadać deklarację zgodności UE zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2016/425 lub równoważny certyfikat bezpieczeństwa na rynek polski.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Materiał części chwytnej: zamsz syntetyczny.
• Podszewka rękawic: poliuretan i polietylen
• Materiał rękawic: dzianina syntetyczna i spandex
• Mankiet: elastyczny zapinany na rzep
• Rozmiary: 8 (20 par), 9 (20 par), 10 (20 par)
• Podszewka przeciwpotna
• Fason: Pięciopalcowy
• Zgodność z normą EN ISO 21420

- zakup 70 szt. okularów ochronnych
Przedmiotem zamówienia jest zakup 70 szt. okularów ochronnych, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Okulary muszą posiadać deklarację zgodności UE zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2016/425 lub równoważny certyfikat bezpieczeństwa na rynek polski.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Okulary ochronne wykonane z lekkich i wytrzymałych materiałów odpornych mechanicznie i chemicznie
• Miękkie noski i zauszniki
• Soczewki odporne na zarysowania i parowanie
• Zgodność z normami EN 166:2001, EN 170:2002 and EN 172:1994+A1:2000+A2:2001
• Waga: od 17 do 20 g
• Rozmiar: uniwersalny
• Możliwość używania okularów z kaskiem ochronnym
• Odporne na mycie

- zakup 40 par rękawic ochronnych przeciwchemicznych
Przedmiotem zamówienia jest zakup 40 par rękawic ochronnych przeciwchemicznych, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Rękawice muszą posiadać deklarację zgodności UE zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2016/425 lub równoważny certyfikat bezpieczeństwa na rynek polski.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Odporność na temperaturę do 250°C: minimum 10s
• Materiał powłoki: neopren
• Wewnętrzna wkładka przeciw przecięciowa
• Szczelność dla cieczy
• Długość od 350-370 mm
• Powierzchnia chwytna: teksturowana lub szorstka.
• Technologia: bezszwowa
• Opakowanie: min. 50 par w opakowaniu.
• Zabezpieczenie/ochrona: kategoria 3 (chemiczne, przepięciowe i termiczne).
• Rozmiary: 8 (10 szt.), 9 (20 szt.), 10 (10 szt.).
• Zgodność z normami:
- EN 420:2003+A1:2009
- EN 388:2016+A1:2018
- EN ISO 374-1:2016+A1:2018 Typ A
- EN 407:2020
- EN ISO 374-5:2016 VIRUS

- zakup 40 szt. kombinezonów przeciwchemicznych kat. III
Przedmiotem zamówienia jest zakup 40 szt. kombinezonów przeciwchemicznych kat. III, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Kombinezony muszą posiadać deklarację zgodności UE zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2016/425 lub równoważny certyfikat bezpieczeństwa na rynek polski.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Materiał: TYCHEM F lub inny o tożsamych lub lepszych właściwościach.
• Odporność materiału: mechaniczna, na pyły i chemię (ciśnienie natrysku min. 5bar).
• Technologia: szwy dodatkowo zabezpieczone pod kątem szczelności
• Zamek zabezpieczony dodatkową warstwą materiału np. patką
• Elastyczne mankiety nogawek i rękawów
• Zabezpieczenie/ochrona: przed substancjami chemicznymi w wysokim stężeniu, organicznymi substancjami chemicznymi i zagrożeniami biologicznymi, przed radioaktywnymi cząstkami stałymi.
• Rozmiary: M (10 szt.), L (20 szt.), XL (10 szt.)
• Właściwości antystatyczne zgodne z normą EN 1149-1
• Zgodność z normami:
-BHP:EN-14605
-EN-12982-1
-EN-13034
-EN1073-2
-EN-14126

- zakup 300 szt. maseczek 3-warstwowych FFP3
Przedmiotem zamówienia jest zakup 300 szt. maseczek 3-warstwowych FFP3, które muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2025 r. Maseczki muszą posiadać dekla-rację zgodności UE zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2016/425 lub równoważny certyfikat bezpieczeństwa na rynek polski.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Wielorazowa półmaska przeciwpyłowa z zamontowanym zaworem wydechowym
• Czteropunktowa regulacja taśm mocujących
• Zacisk nosowy
• Wewnętrzne uszczelnienie w części twarzowej
• Klasa ochronna: FFP3
• Zabezpieczenie przed działaniem cząstek stałych i/lub ciekłych tworzących aerozole (pyły, dymy, mgły - zawierające np. beryl, antymon, arsen, kadm, kobalt, nikiel, rad, strychninę) oraz cząstki radioaktywne
• Zgodność z normą EN-149:2001+A1:2009

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35814000-3 - Maski przeciwgazowe

18444000-3 - Ochronne nakrycia głowy

18141000-9 - Rękawice robocze

18142000-6 - Okulary ochronne

35812200-1 - Kombinezony bojowe

33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 3
- zakup 10 szt. osuszaczy

Przedmiotem zamówienia jest zakup 10 szt. osuszaczy, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności CE lub równoważny certyfikat bezpieczeństwa na rynek polski.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Wydajność osuszania: min. od 25 do 30 l na dobę
• Zakres temperatury pracy: od 3°C do 40°C
• Zasilanie: 230 V/50Hz
• Moc: od 350 do 400 W
• Przepływ powietrza od 500 do 600 m3
• Pojemnik na wodę: od 6-10 l.
• Wskaźnik wypełnienia zbiornika wody
• Filtr powietrza
• Wbudowany higrostat automatyczny
• Konstrukcja mobilna – kółka transportowe i uchwyt.
• System zapobieganiu oblodzeniu
• Materiał obudowy: stal
• Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 24 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji fabrycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42113161-0 - Osuszacze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji na zaoferowany produkt

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 4
- zakup 10 szt. nagrzewnic

Przedmiotem zamówienia jest zakup 10 szt. nagrzewnic, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności CE lub równoważny certyfikat bezpieczeństwa na rynek polski.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Nominalna moc grzewcza: od 20 do 30 kW.
• Zasilanie: paliwo płynne (olej napędowy).
• Regulacja temperatury, termostat, zabezpieczenie przed przegrzaniem.
• Obudowa stalowa lub kompozytowa, przystosowana do pracy w warunkach terenowych.
• Wydajność przepływu powietrza: od 600 do 700 m³/h.
• Zużycie oleju: od 1,5 do 2l na godzinę
• Pojemność zbiornika paliwa od 20 do 25 litrów
• Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 24 miesięcy od daty odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji fabrycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39715200-9 - Urządzenia grzewcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji na zaoferowany produkt

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 5
- zakup 5 rolek geowłókniny

Przedmiotem zamówienia jest zakup 5 rolek geowłókniny, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Wymiary rolki: szerokość od 2 do 3 m, długość od 25 m do 30m
• Gramatura: od 400 do 500 g/m2.
• Materiał: Polipropylen

4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 6
- zakup 80 szt. latarek

Przedmiotem zamówienia jest zakup 80 szt. latarek tzw. czołówek, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Źródło światła: dioda LED o mocy maksymalnej minimum 300 lumenów.
• Możliwość zasilania zamiennie bateriami AA oraz akumulatorami litowo-jonowymi
• Klasa szczelności: IP68
• Obudowa: aluminium anodyzowane
• Odporność na upadek: minimum 2 m
• Diody: czerwona i biała
• Tryby pracy: min. 3 (wysoki, średni i niski).
• Maksymalny zasięg światła: od 80 do 100 m.
• Pasek / klips do przenoszenia.
• Regulacja konta świecenia: minimum 150 stopni
• Czas pracy: minimum 5 h w trybie wysokim.
• Masa latarki bez baterii/akumulatora: od 85 do 90g
• Każda latarka powinna być dostarczona w zestawie z kompatybilnym akumulatorem litowo-jonowym o pojemności minimum 2100 mAh
• Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 24 miesięcy od daty odbioru wy-konanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi gwarancji fabrycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31521320-3 - Latarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 7
- zakup 250 szt. plandek na pokrycia dachowe
Wspólny słownik zamówień: Kod CPV: 39522100-8 brezenty impregnowane, markizy i zasłony przeciwsłoneczne
Przedmiotem zamówienia jest zakup 250 szt. plandek na pokrycia dachowe, które muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad.
Wymagania techniczne szczegółowe:
• Gramatura min. 260g/m2
• Wymiary:
-80 sztuk o wymiarach 4x5m
-80 sztuk o wymiarach 4x6 m
-45 sztuk o wymiarach 8x12m
-45 sztuk o wymiarach 10x12m
• Otwory wykończone przelotkami lub oczkami kaletniczymi ułatwiającymi montaż

4.2.6.) Główny kod CPV: 39522100-8 - Brezenty impregnowane, markizy i zasłony przeciwsłoneczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Podmiotowe środki dowodowe, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania:
a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw określonych:
- w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
- w art. 109 ust. 1 pkt 4-10 Pzp,
- w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
dla części 1
a) Karta katalogowa lub równoważna specyfikacja oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie wymagań Zamawiającego;
dla części 2
a) Karta katalogowa lub równoważna specyfikacja oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie wymagań Zamawiającego;
b) Deklaracja zgodności UE lub oświadczenie wykonawcy, potwierdzające, że zaoferowany produkt spełnia obowiązujące wymogi bezpieczeństwa CE na terenie państw Unii Europejskiej
c) dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganymi normami zgodnie z zakresem zamówienia (rozdział II pkt 1 SWZ)
dla części 3 i 4
a) Karta katalogowa lub równoważna specyfikacja oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie wymagań Zamawiającego;
b) Deklaracja zgodności UE lub oświadczenie wykonawcy, potwierdzające, że zaoferowany produkt spełnia obowiązujące wymogi bezpieczeństwa CE na terenie państw Unii Europejskiej
c) Karta gwarancyjna tj. dokument potwierdzający warunki gwarancji.
dla części 5,6,7
a) Karta katalogowa lub równoważna specyfikacja oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie wymagań Zamawiającego;
Dokumenty w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-04 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 4-10 z zastrzeżeniem ust. 3 ustawy Pzp.
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.