Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00442164/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
U/10/2025/A Organizacja i przeprowadzenie kursów języka angielskiego dla pracowników dydaktycznych oraz administracji Wydziału Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11757051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
U/10/2025/A Organizacja i przeprowadzenie kursów języka angielskiego dla pracowników dydaktycznych oraz administracji Wydziału Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-021ed72b-134d-4b84-8e7f-9953a03adfd2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090101/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 [42a] Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442164
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U/10/2025/A
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Część nr 1 – Kurs języka angielskiego w trybie zdalnym dla kadry dydaktycznej Wydziału Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej.II. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
III. Podwykonawstwo
Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców o ile są już znani (w treści oferty – Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie
samodzielnie. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
IV. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Część nr 1 - w terminie maksymalnie do 19 tygodni, począwszy od rozpoczęcia zajęć, które powinno nastąpić do 15 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Harmonogram kursu w tym między innymi szczegółowy terminarz zostaną uzgodnione w porozumieniu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą niezwłocznie po zawarciu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13575,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Część nr 2 – Kurs języka angielskiego w trybie stacjonarnym dla kadry administracyjnej Wydziału Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej.II. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 2 stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.
III. Podwykonawstwo
Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców o ile są już znani (w treści oferty – Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie
samodzielnie. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
IV. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Część nr 2 - w terminie maksymalnie do 35 tygodni, począwszy od rozpoczęcia zajęć, które powinno nastąpić do 15 dni od zawarcia umowy.
2. Harmonogram kursu w tym między innymi szczegółowy terminarz zostaną uzgodnione w porozumieniu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą niezwłocznie po zawarciu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4869,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w części nr 1 została złożona jedna oferta, którą Zamawiający na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) odrzucił. W związku z powyższym zasadnym jest unieważnienie części nr 1 przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11340,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11340,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w części nr 2 została złożona jedna oferta, którą Zamawiający na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) wybrał jako ofertę najkorzystniejszą. W dniu 23.10.2025 r Wykonawca poinformował Zamawiającego, że odstępuje od zawarcia umowy.
Z uwagi na brak innych ofert oraz w związku z powyższym, zasadnym jest unieważnienie części nr 2 przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 7) ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5960 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5960 PLN
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wraz z dostawą akcesoriów i wyposażenia do sprzętu endoskopowo-histeroskopowego i laparoskopowego (z podziałem na 3 zadania)
- Zakup sprzętu w ramach realizacji Narodowej Strategii Onkologicznej pn. "Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych" w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa chemii gospodarczej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup 4 sztuk przełączników sieciowych corowych wraz z 5 letnim wsparciem producenta dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- Dostawa i montaż ekranu LED
- Dostawy produktów mięsnych i wędliniarskich
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Przeprowadzenie szkoleń dla administratorów IT w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
- Przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń zawodowych w ramach projektu pn.: "W drodze ku lepszej przyszłości szczecińskich szkół zawodowych - etap I"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry UKW z zakresu niepełnosprawności w ramach projektu "Uniwersytet Równych Szans 2"
- Wykonanie usługi polegającej na realizacji szkoleń stacjonarnych dla Personelu IT Zamawiającego - realizacja projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego (...)"
- "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Bałtów"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





