Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00424409/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie pełnobranżowego projektu dla CPiT w Bystrej na potrzeby realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej – 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2
1.5.2.) Miejscowość: Bystra
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334991810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,209662,1d2b2920cb5b932f9f53fa7976994b45.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie pełnobranżowego projektu dla CPiT w Bystrej na potrzeby realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej – 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6793f44e-f584-4074-8265-354dbe784b2d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424409
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/Dz.ZP/380/Dz.AE/21/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranżowego projektu na potrzeby realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej – 2025 pn. „budowa ukrycia pod zaprojektowanym wcześniej blokiem operacyjnym przylegającym do istniejącego pawilonu nr 4 Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej" wraz z przeprowadzeniem
formalności administracyjno-prawnych i wystąpieniem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
Zadanie obejmuje do wykonania:
1) Prace przygotowawcze:
a) Inwentaryzacja architektoniczna w zakresie niezbędnym dla sporządzenia dokumentacji projektowej
b) Wstępna koncepcja architektoniczna
c) Projekt koncepcyjny
2) Projekt budowlany:
a) Projekt zagospodarowania trenu
b) Projekt architektoniczno-budowlany
3) Projekt techniczny:
a) Projekt techniczny konstrukcji
b) Projekt techniczny wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych
c) Projekt techniczny instalacji grzewczych
d) Projekt techniczny wentylacji
e) Projekt techniczny instalacji wewnętrznych elektrycznych
f) Projekt techniczny instalacji niskoprądowej
4) Kosztorysy inwestorskie
5) Przedmiary robót
6) Specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych
7) Przygotowanie i złożenie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę
Zakłada się ukrycie dla ok. 500 osób pod projektowanym nowym budynkiem bloku operacyjnego z możliwością wykorzystania pomieszczeń ukrycia jako parkingu podziemnego.
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został opisany w rozdz. II SWZ ust. 1 oraz w projekcie umowy stanowiącym Zał. nr do 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 5) w związku z art. 310 ustawy PZP na wykonanie pełnobranżowego projektu dla CPiT w Bystrej na potrzeby realizacji zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej – 2025, ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie projektu budowy magazynu z funkcją ukrycia
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę dróg gminnych w miejscowości Mokra.
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA POKÓJ GOSPODARCZY W BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 2
- Budowa kładki pieszo-jezdnej na dz. 147 i 42 w m. Rakowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





