Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00479616/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
- 2022/BZP 00502771/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-19
- 2022/BZP 00517090/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00002436/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-02
- 2023/BZP 00010752/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-05
- 2023/BZP 00029268/01 - Wynik z dnia 2023-01-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
REGULARNY DOWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŁAŃCUCIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W ŁAŃCUCIE Z FILIĄ W RAKSZAWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180924569
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 70/3
1.4.2.) Miejscowość: Łańcut
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.7.) Numer telefonu: 172258351
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sdslancut@onet.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sdslancut.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493886
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00479616
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
www.epuap.gov.pl/SDSL/
Po zmianie:
www.epuap.gov.pl/SDSL/domyslna
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (składanie i wysyłanie dokumentów/oświadczeń/wyjaśnień/zawiadomień
/informacji) odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sdslancut@onet.pl , z zastrzeżeniem pkt 3.
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania SDSŁ.8236.32.2022
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. OFERTY wraz z dokumentami o których mowa w Rozdziale X pkt 4 składa się za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (nazwa odbiorcy – Starostwo Powiatowe w Łańcucie, adres skrzynki ePuap uzupełni się automatycznie) udostępnionego również na miniPortalu.
4. Wykonawca sporządza ofertę, którą podpisuje podpisem kwalifikowanym elektronicznym albo podpisem zaufanym, załączniki do oferty również należy podpisać przez właściwe osoby podpisem kwalifikowanym elektronicznym albo podpisem zaufanym. Podpisaną ofertę z podpisanymi załącznikami należy spakować i zaszyfrować wchodząc na https://miniportal.uzp.gov.pl/, a następnie złożyć za pośrednictwem platformy ePUAP do Zamawiającego.
5. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty wynosi 150 MB.
8. Identyfikator postępowania dla postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
10. 1) musi być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z formatami wyszczególnionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie – zaleca się sporządzenie oferty w formatach .doc, .docx, .pdf . Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y uprawnioną/e.
Po zmianie:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (składanie i wysyłanie dokumentów/oświadczeń/wyjaśnień/zawiadomień
/informacji) odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sdslancut@onet.pl , z zastrzeżeniem pkt 3.
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania SDSŁ.8236.32.2022
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. OFERTY wraz z dokumentami o których mowa w Rozdziale X pkt 4 składa się za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (nazwa odbiorcy – Środowiskowy Dom Samopomocy w Łańcucie z Filią w Rakszawie, adres skrzynki ePuap uzupełni się automatycznie) udostępnionego również na miniPortalu.
4. Wykonawca sporządza ofertę, którą podpisuje podpisem kwalifikowanym elektronicznym albo podpisem zaufanym, załączniki do oferty również należy podpisać przez właściwe osoby podpisem kwalifikowanym elektronicznym albo podpisem zaufanym. Podpisaną ofertę z podpisanymi załącznikami należy spakować i zaszyfrować wchodząc na https://miniportal.uzp.gov.pl/, a następnie złożyć za pośrednictwem platformy ePUAP do Zamawiającego.
5. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty wynosi 150 MB.
8. Identyfikator postępowania dla postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
10. 1) musi być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z formatami wyszczególnionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie – zaleca się sporządzenie oferty w formatach .doc, .docx, .pdf . Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y uprawnioną/e.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-15 09:30
Po zmianie:
2022-12-20 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-15 09:45
Po zmianie:
2022-12-20 09:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-14
Po zmianie:
2023-01-19
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Przebudowa sieci teleinformatycznych w placówkach edukacyjnych powiatu łańcuckiego
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Nr 1 im. J. Korczaka w Łańcucie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Budowa kompleksu rekreacyjno-sportowego na terenie Stawu Browarnego w Łańcucie w ramach zadania pn.Rewitalizacja i zagospodarowanie Stawu Browarnego w Łańcucie dla potrzeb utworzenia centrum ...
- "Ubezpieczenia majątku Gminy Łańcut oraz jednostek organizacyjnych".
- Przebudowa pomieszczeń wraz z dostosowaniem budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Łańcucie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Przystajń w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Przemęt w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci z niepełnosprawnością wraz z opiekunem z terenu Gminy Wierzchowo do ZPET w Bobrowie, Czaplinku i Drawsku Pomorskim, Przedszkola "Tęczowa Kraina" w Gudowie, Zespołu Szkół w Świerczynie
- Dowóz dzieci z niepełnosprawnością wraz z opiekunem z terenu Gminy Wierzchowo do ZPET w Bobrowie, Czaplinku i Drawsku Pomorskim, Przedszkola "Tęczowa Kraina" w Gudowie, Zespołu Szkół w Świerczynie
- Usługa dowozu uczniów z terenu Gminy Wojnicz do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu w roku szkolnym 2025/2026
- Dowozy dzieci do szkół w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.