Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00479616/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
- 2022/BZP 00493886/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-14
- 2022/BZP 00502771/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-19
- 2022/BZP 00517090/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00002436/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-02
- 2023/BZP 00010752/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
REGULARNY DOWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŁAŃCUCIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W ŁAŃCUCIE Z FILIĄ W RAKSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180924569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 70/3
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172258351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdslancut@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sdslancut.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REGULARNY DOWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŁAŃCUCIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4690b32a-7568-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00029268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SDSŁ.8238.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz osób – uczestników zajęć w Środowiskowym Domu Samopomocy z miejsca zamieszkania do siedziby Środowiskowego Domu Samopomocy w Łańcucie ul. Piłsudskiego 70/3 i odwóz z powrotem do miejsca zamieszkania.
Uczestnicy zajęć zamieszkują m.in. następujące miejscowości:
Wola Mała, Wola Dalsza, Głuchów, Albigowa, Handzlówka, Kraczkowa, Krzemienica, Sonina, Łańcut.
Przewóz osób odbywa się od poniedziałku do piątku, zgodnie z ustalonym z Kierownikiem jednostki harmonogramem tygodniowym oraz w soboty i niedziele w związku z udziałem w imprezach okolicznościowych dla osób niepełnosprawnych.
Dowóz osób do Środowiskowego Domu odbywa się w godzinach od 7.00 do 9.00, natomiast odwóz z powrotem do miejsca zamieszkania w godzinach od 13.00 do 15.00 i może on nieznacznie ulec zmianie.
Planowana liczba dni w których będzie wykonywany przewóz wynosi 180 i może ona nieznacznie ulec zmianie.
Średni przebieg wynosi 125 km dziennie i może on nieznacznie ulec zmianie.
W dowozie średnio uczestniczy 30 osób z niepełnosprawnością, w tym 2 osoby niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich, które są przewożone pod nadzorem opiekunów.
Przewoźnik ma zapewnić przewożonym osobom odpowiednie warunki bezpieczeństwa oraz wygody przejazdu.
Ze względu na ekonomikę przejazdów Wykonawca będzie dysponował i zapewni przewóz osób samochodem typu BUS, o liczbie miejsc nie mniejszej niż 9, przystosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.) postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.W przedmiotowym postępowaniu, w wymaganym terminie, oferty złożyło 2 wykonawców. Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych (DZ.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 105 000,00 zł brutto. Oferta najkorzystniejsza po przeliczeniu punktów w oparciu o kryteria oceny ofert przewyższa ww. kwotę, wobec czego, postępowanie unieważnia się.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Budowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1 270R w Żołyni w km 0+108, rozbiórka istniejącego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1 270R w Żołyni w km 0+108.
- PRACE REMONTOWO-KONSERWATORSKIE BYŁEGO BUDYNKU URZĘDU GMINY W KOSINIE.
- "Remont i przebudowa budynku służbówki tzw. "Dyrektorówki" wchodzącego w skład dawnego zespołu myśliwskiego Julin" dofinansowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - edycja I
więcej: przetargi w Łańcucie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.