eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWynajem kontenerowej kotłowni olejowej dla kompleksu wojskowego Dolaszewo



Ogłoszenie z dnia 2025-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem kontenerowej kotłowni olejowej dla kompleksu wojskowego Dolaszewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowska 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.14wog.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem kontenerowej kotłowni olejowej dla kompleksu wojskowego Dolaszewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a4f79aa-6cdb-433d-8069-efcdb99e26ca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083866/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Wynajem Kotłowni kontenerowej olejowej dla komplesku wojskowego - Skład Paliw - 63-930 Dolaszewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431110

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 45/z/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 208425,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem kontenerowej kotłowni olejowej Wynajem kontenerowej kotłowni olejowej o mocy 0,95 MW z magazynem oleju opałowego o pojemności sumarycznej min. 20 m3 wraz z dostawą, podłączeniem, robotami towarzyszącymi oraz stałą obsługą dla kompleksu wojskowego Skład Paliw Dolaszewo w m. Dolaszewo 70, 63-930 Dolaszewo.
2. Zakres prac będzie obejmował:
1) Dostawa i montaż kotłowni kontenerowej na potrzeby centralnego ogrzewania w skład której wchodzi:
a. kocioł olejowy o mocy 0,95 MW, wydajność pary do 2.5 t/h, ciśnienie robocze kotła 6.0 bar
b. zbiornik wody zasilającej, odgazowywacz, palnik olejowy, zespół odsalania kotła, zespół odmulania kotła, chłodnica odsolin i odmuli, 2 pompy zasilające pracujące w układzie 1+1, chłodnica próbek, armatura zabezpieczająca, komin, instalacja wentylacyjna
c. magazyn oleju opałowego o pojemności min. 20 m3 (jeden lub kilka połączonych)
d. kotłownię należy wyposażyć w stację uzdatniania wody
e. kotłownia wraz z magazynem oleju musi stanowić całość z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, tj. zasilaniu w ciepło kompleksu wojskowego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
- formularz cenowy i formularz kalkulacji kosztów - załącznik nr 2A i 2B do SWZ;
- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 8 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621200-1 - Kotły grzewcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337635,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337635,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337635,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo GRAMET Sławomir Gray

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771047954

7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 116

7.3.4) Miejscowość: Luboń

7.3.5) Kod pocztowy: 62-030

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337635,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji całości usług objętych umową ustala się do 28 tygodni (od dnia podpisania umowy do 30.04.2026 r.)
Termin może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne, może zostać wydłużony lub skrócony.
2. Uruchomienie kotłowni nastąpi w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.