Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00429871/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Gminy Mysłakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Mysłakowice w okresie od 01.03.2026 do 28.02.2030
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mysłakowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 5
1.5.2.) Miejscowość: Mysłakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-533
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@myslakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://myslakowice.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fce3a55f-f105-46dd-b961-c7950a372b451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Mysłakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Mysłakowice w okresie od 01.03.2026 do 28.02.20302.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fce3a55f-f105-46dd-b961-c7950a372b45
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040818/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MYSŁAKOWICE ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY MYSŁAKOWICE W OKRESIE OD 01.03.2026 r. DO 28.02.2030 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429871
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.ZP.271.33.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Mysłakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Mysłakowice w okresie od 01.03.2026 roku do 28.02.2030 roku tj. 48 miesięcy, obejmującej:
1. Bieżącą obsługę bankową:
a) otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych, bieżących i pomocniczych,
b) realizacja poleceń przelewu,
c) przyjmowanie wpłat gotówkowych,
d) dokonywanie wypłat gotówkowych,
e) świadczenie usług bankowości elektronicznej łącznie z płatnościami masowymi (wirtualne konta)
f) prowadzenie punktu kasowego/oddziału w promieniu nie dłuższym niż 15 km od Urzędu Gminy Mysłakowice (licząc wg map google po drogach publicznych);
g) zapewnienie dostępu do bankomatu w okresie do dnia 28.02.2030 w promieniu nie dłuższym niż 15 km od Urzędu Gminy Mysłakowice (licząc wg map google po drogach publicznych);
h) prowadzenie wypłat zasiłków, świadczeń rodzinnych i świadczeń społecznych, dotyczących około 200 osób z terenu Gminy Mysłakowice. Terminy wypłat określone
w decyzjach (zostaną wskazane Wykonawcy). Zamawiający dopuszcza dokonywanie wypłat przez usługę kart przedpłaconych i docelowo zakłada realizację świadczeń w sposób bezgotówkowy.
2. Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na wniosek zamawiającego z uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych na pokrycie deficytu budżetu występującego w ciągu roku budżetowego określonego uchwałą budżetową odrębnie w każdym roku budżetowym. Maksymalna kwota kredytu w okresie zamówienia nie będzie wyższa niż 2 mln zł.
3. Pozostałe usługi bankowe:
3.1 Wydawanie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzanie (Zamawiający akceptuje również czeki elektroniczne),
3.2 Wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń,
3.3 Udostępnienie funkcjonalnej bankowości elektronicznej, umożliwiającej:
1) SAMODZIELNE ADMINISTROWANIE uprawnieniami w aplikacji bankowości umożliwiające m.in.:
a) dodawanie/usuwanie użytkownika
b) zmiany uprawnień użytkowników i klas podpisów
c) otwarcie/zamknięcie rachunków
d) zamawianie kart w tym kart przedpłaconych
e) zawieranie lokat negocjowanych i wymiana walut
2) WERYFIKACJA BIAŁYCH LIST VAT- możliwość sprawdzenia rachunków kontrahenta na białych listach VAT zarówno przy realizacji przelewów jednorazowych jak i w przypadku paczek przelewów
3) BEZPIECZEŃSTWO PRACY W SYSTEMIE bankowości elektronicznej:
a) możliwość ograniczenie adresów IP z których można logować się do sytemu bankowości elektronicznej,
b) możliwość ograniczenia dostępności do systemu, praca w określonych godzinach i dniach tygodnia,
c) możliwa weryfikacja sumy kontrolnej podczas importu zleceń
d) możliwa blokada edycji importowanych transakcji.
4) ZAMÓWIENIE TRANSPORTU – WPŁATA. pozwala na szybkie zmówienie transportu bankowego po odbiór gotówki.
5) ZARZĄDZANIE/PODGLAD RACHUNKÓW JEDNOSTEK PODLEGŁYCH przy jednym logowaniu
6) APLIKACA MOBILNA umożliwiająca:
a) podgląd sald i historii rachunków
b) bezpieczna i szybka forma autoryzacji/podpisywania zleceń
c) podgląd/zarzadzanie kartami służbowymi
7) Długość sesji aktywności bankowości przynajmniej 4 przedziały czasowe (5, 10, 15, 20 minut)
8) Grupowe zarządzanie kontrahentami
9) Wyszukiwane na raz ze wszystkich rachunków, oraz nr rachunku, dacie operacji, nazwie kontrahenta, tytule operacji, kwocie, typie operacji
10) Trzy sesje Elixir dla realizacji zleceń oraz III sesja Elixir dla przelewów przychodzących
3.4. udostepnienie Kart Przedpłaconych posiadających funkcjonalności:
1. Karta wydawana do specjalnie założonego rachunku pomocniczego użytkownika,
2. operacje dokonane kartą obciążają rachunek karty z datą ich wykonania
3. bezpłatna aplikacja dla użytkowników kart, umożliwiająca:
a) aktywację karty,
b) nadanie i zmianę PIN,
c) sprawdzenie salda, historię transakcji oraz limity
3.5. Udostępnienie na wniosek Zamawiającego w okresie trwania obsługi usługi przyjmowania płatności za pośrednictwem terminali POS:
1) Wykonawca będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego usługę związaną z realizacją i rozliczaniem transakcji opłacanych kartami płatniczymi za pomocą terminali POS z wykorzystaniem również technologii zbliżeniowej,
2) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy trójstronnej w zakresie usług związanych z terminalami POS,
3.6. Udostepnienie usługi rachunków klientowskich/indywidualnych
3.7. Udostepnienie usługi Identyfikacji Depozytów „Rachunek Wadiów” (celem wsparcia procesu obsługi przetargów) posiadającej funkcjonalności:
1) Funkcjonowanie rachunku głównego przetargu – rachunek wyodrębniony w celu obsługi płatności z tytułu przetargów, na którym uznanie będzie powodować automatyczne otwarcie Rachunków powiązanych przetargu.
2) Funkcjonowanie rachunku powiązanego przetargu - rachunek służący do rejestracji operacji jednego kontrahenta otwierany automatycznie na podstawie operacji uznaniowej
3) Automatyczne przekierowanie wpłaty otrzymane od uczestników przetargu na dedykowane rachunki powiązane – w celu naliczania odsetek dla każdego z depozytów oddzielnie.
4) Możliwość wygenerowanego identyfikatora przetargu
5) Oczekiwane funkcjonalności:
a) naliczanie odsetki od każdej wpłaty dokonanej na rachunek
b) generowanie raportu zawierającego identyfikator przetargu z przypisanymi rachunkami powiązanymi przetargu oraz dane wpłacającego zawierającego:
• saldo oraz numer danego rachunku powiązanego przetargu,
• numer identyfikatora przetargu,
• kwotę wpłaty/wypłaty,
• datę wpłaty/wypłaty,
• dane identyfikujące wpłacającego.
• oprocentowanie oraz walutę w jakiej prowadzone są rachunki
• pełną informację o wpłatach i wypłatach zrealizowanych dla konkretnego kontrahenta/przetargu
4. Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących objętych kompleksową obsługą bankową gminy obliczone w oparciu o stawkę WIBID 1M;
* stawka WIBID 1M x współczynnik banku
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych za:
sporządzanie wyciągów bankowych oraz wtórników do wyciągów bankowych, z zastrzeżeniem, że wyciągi papierowe będą sporządzane i przekazywane wyłącznie w przypadku awarii bankowości elektronicznej Wykonawcy i braku możliwości pobrania wyciągu przez Zamawiającego i jego jednostki z bankowości elektronicznej.
Bankowa obsługa budżetu Gminy Mysłakowice dotyczy następujących jednostek organizacyjnych:
1) Urząd Gminy w Mysłakowicach
2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
3) Przedszkole Publiczne w Mysłakowicach,
4) Przedszkole Publiczne w Łomnicy,
5) Szkoła Podstawowa w Mysłakowicach,
6) Szkoła podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy,
7) Gminny Ośrodek Kultury w Mysłakowicach,
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 10. Rgionalne Centrum Korporacyjne w Poznaniu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007738
7.3.3) Ulica: Ks. Piotra Skargi 1-3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-082
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-03-01 do 2030-02-28INNE PRZETARGI MYSŁAKOWICE
- Serwis gminnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mysłakowice w latach 2026-2028
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA NA TERENIE GMINY MYSŁAKOWICE W OKRESIE OD 01.01.2026 r. DO 31.12.2026 r.
więcej: przetargi MYSŁAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Porąbka długoterminowego kredytu w wysokości 1.000.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Inowłódz oraz jednostek organizacyjnych w latach 2026-2028
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000 PLN
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor i jej jednostek organizacyjnych na lata 2026-2029
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.883.781,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





