Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00415928/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostarczanie posiłków do Środowiskowego Domu Samopomocy "Pod Skrzydłami" i Domu Dziennego Pobytu "Z Ochotą" w Warszawie w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002004893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemyska 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-361
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 228221124
1.5.8.) Numer faksu: 228176463
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@opsochota.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opsochota.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35d8aacf-507d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostarczanie posiłków do Środowiskowego Domu Samopomocy "Pod Skrzydłami" i Domu Dziennego Pobytu "Z Ochotą" w Warszawie w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35d8aacf-507d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026064/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dostarczanie posiłków do Środowiskowego Domu Samopomocy "Pod Skrzydłami" i Domu Dziennego Pobytu "Z Ochotą" w Warszawie w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415928
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.ZAG.26.2.5.2023.KR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235386,3 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadaniem Wykonawcy części I zamówienia jest przygotowanie i dowiezienie obiadu do placówki dziennego wsparcia Dom Dziennego Pobytu „Z Ochotą” ul. Grójecka 109, 02-120 WarszawaPrzewidywany termin realizacji zamówienia – od 2.01.2024. do 31.12.2023 r., przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia może ulec zmianie i jest uzależniony od terminu zakończenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
Godziny dostarczania obiadów do placówki :od poniedziałku do piątku - w godz. 12:00 - 13:30.
Szacowana liczba dowożonych obiadów: w okresie obowiązywania umowy (252 dni żywieniowych) - do 5040 obiadów, dziennie – do 20 obiadów. Zamawiający ma prawo do zamawiania obiadów w ilości od 10 do 20 obiadów dziennie. Ostateczne całkowite wynagrodzenie za obiady wydane przez cały okres obowiązywania umowy wynikać będzie z faktycznej liczby wydanych obiadów i nie będzie niższe niż łącznie 4000 obiadów. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 107352 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadaniem Wykonawcy części II zamówienia jest przygotowanie i dowiezienie obiadu do placówek dziennego wsparcia:- Środowiskowy Dom Samopomocy „Pod Skrzydłami” typ A, ul. Grójecka 109, 02-120 Warszawa
- Środowiskowy Dom Samopomocy „Pod Skrzydłami” typ B, ul. Nowogrodzka 75, 02-018 Warszawa
Przewidywany termin realizacji zamówienia – od 2.01.2024. do 20.12.2023 r., przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia może ulec zmianie i jest uzależniony od terminu zakończenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
Godziny dostarczania obiadów do placówki :od poniedziałku do piątku - w godz. 12:00 - 13:30.
Szacowana liczba dowożonych obiadów: w okresie obowiązywania umowy (244 dni żywieniowe) - do 6011 obiadów, dziennie – do 27obiadów. Zamawiający ma prawo do zamawiania obiadów w ilości od 20 do 35 obiadów dziennie. Ostateczne całkowite wynagrodzenie za obiady wydane przez cały okres obowiązywania umowy wynikać będzie z faktycznej liczby wydanych obiadów i nie będzie niższe niż łącznie 3600 obiadów. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 128034,3 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125395,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Służby Społecznej Kościelak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211351348
7.3.3) Ulica: Kwiatowa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-579
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA SŁUŻBY SPOŁECZNEJ KOŚCIELAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA SŁUŻBY SPOŁECZNEJ KOŚCIELAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105192,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149553,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105192,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Służby Społecznej Kościelak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211351348
7.3.3) Ulica: Kwiatowa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-579
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA SŁUŻBY SPOŁECZNEJ KOŚCIELAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA SŁUŻBY SPOŁECZNEJ KOŚCIELAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105192,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe na całodobowe żywienie pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu
- Wyżywienie dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Jastkowie
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 1
- Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dla studentów AWF Warszawa zaliczających przedmiot "Obóz letni" w Ośrodku Dydaktyczno - Sportowym AWF Piękna Góra / k. Giżycka
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.