Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00211217/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie „Mechatroniczny Witos”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. WINCENTEGO WITOSA W OSTRÓDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000705410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Czarnieckiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 896467226
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rolnik.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rolnik.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c175d626-be50-4239-8605-0df4db0f7f7a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - inny zamawiający Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie „Mechatroniczny Witos”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c175d626-be50-4239-8605-0df4db0f7f7a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108562/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Doposażenie pracowni elektrotechniki i elektroniki oraz pracowni montażu urządzeń i systemów mechatronicznych w projekcie „Mechatroniczny Witos”
1.2.4 Doposażenie pracowni PLC w projekcie „Mechatroniczny Witos”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Mechatroniczny Witos” - Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027, Program FEWM.00.00, Priorytet FEWM.06.00, Działanie FEWM.06.04, Instytucja Organizująca Nabór Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Numer projektu FEWM.06.04-IZ.00-0011/24. Zakres interwencji: Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211217
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSR.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Doposażenie pracowni PLC w projekcie „Mechatroniczny Witos”.Zakres zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do pracowni Zamawiającego, tj.:
1. Aktualizacja edukacyjnej licencji oprogramowania STEP7
2. Zestaw zaawansowanych programowalnych kontrolerów logicznych
3. Modułowy i zdecentralizowany zestaw
4. Modułowy i zdecentralizowany zestaw, rozszerzenie analogowe
5. Zestaw switchy zarządzalnych
6. Zestaw napędowy serwo
7. Zestaw do wizualizacji
8. Oprogramowanie symulacyjne - licencja USB pomocy technicznej
9. Oprogramowanie symulacyjne
10. Modułowy i zdecentralizowany zestaw wejść analogowych
11. Podstawka dla modułów rozszerzeń dla modułowy i zdecentralizowany zestaw wejść analogowych
12. Zasilacze
13. Jednostka adresująca AS-I
14. Oprogramowanie symulacyjne - licencja USB
15. Zestaw prostych programowalnych kontrolerów logicznych
16. Dostęp do platformy SITRAIN dla nauczyciela
17. Przemiennik częstotliwości
18. Klawiatura z wyświetlaczem LCD do przemiennika
19. Moduł WIFI przemiennika
20. Moduł komunikacyjny wyspy zaworowej
21. Moduł analogowy wyspy zaworowej
22. Moduł analogowy – czujnik ciśnienia wyspy zaworowej
23. Zbiornik ciśnienia
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 8A do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
48460000-0 - Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 192010,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Doposażenie pracowni elektrotechniki i elektroniki oraz pracowni montażu urządzeń i systemów mechatronicznych w projekcie „Mechatroniczny Witos”.Zakres zamówienia obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do poniższych pracowni Zamawiającego, tj.:
1. Zestaw dydaktyczny
2. Narzędzia i przyrządy kontrolno-pomiarowe
3. Stół montażowy z rozdzielnicą
4. Zestaw egzaminacyjny pneumatyki i sensoryki
5. Elektryczny siłownik liniowy
6. Silnik prądu stałego
7. Zestaw narzędzi do stanowiska egzaminacyjnego
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 8B do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.5.) Wartość części: 173490,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:
Na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W ogłoszeniu o zamówieniu jak i w SWZ Zamawiający żądał złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą (w rozumieniu art. 107 ust. 1 ustawy Pzp) i nie przewidział możliwości składania lub uzupełniania ich na wezwanie Zamawiającego.
Jednocześnie w dokumentacji postępowania (SWZ) omyłkowo pozostawiono zapis wskazujący, że dokumenty przedmiotowe mogą być składane lub uzupełniane na wezwanie Zamawiającego (w rozumieniu art. 107 ust. 2 ustawy Pzp).
Powstała w ten sposób rozbieżność między ogłoszeniem o zamówieniu a specyfikacją warunków zamówienia w zakresie dopuszczalności żądania i uzupełniania dokumentów przedmiotowych, która wpływa na:
• zasadę równego traktowania wykonawców i jednoznaczność (art. 16 pkt 1 Pzp),
• przejrzystość postępowania (art. 16 pkt 2 Pzp),
• możliwość zawarcia ważnej i zgodnej z prawem umowy.
Ponieważ sprzeczność ta ma wpływ na sposób oceny ofert oraz ewentualne uprawnienia wykonawców do uzupełnienia brakujących dokumentów, a nie może zostać skutecznie skorygowana na etapie prowadzonego postępowania, Zamawiający uznał, że postępowanie należy unieważnić jako obarczone wadą niemożliwą do usunięcia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184684,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296113,48 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:
Na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W ogłoszeniu o zamówieniu jak i w SWZ Zamawiający żądał złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą (w rozumieniu art. 107 ust. 1 ustawy Pzp) i nie przewidział możliwości składania lub uzupełniania ich na wezwanie Zamawiającego.
Jednocześnie w dokumentacji postępowania (SWZ) omyłkowo pozostawiono zapis wskazujący, że dokumenty przedmiotowe mogą być składane lub uzupełniane na wezwanie Zamawiającego (w rozumieniu art. 107 ust. 2 ustawy Pzp).
Powstała w ten sposób rozbieżność między ogłoszeniem o zamówieniu a specyfikacją warunków zamówienia w zakresie dopuszczalności żądania i uzupełniania dokumentów przedmiotowych, która wpływa na:
• zasadę równego traktowania wykonawców i jednoznaczność (art. 16 pkt 1 Pzp),
• przejrzystość postępowania (art. 16 pkt 2 Pzp),
• możliwość zawarcia ważnej i zgodnej z prawem umowy.
Ponieważ sprzeczność ta ma wpływ na sposób oceny ofert oraz ewentualne uprawnienia wykonawców do uzupełnienia brakujących dokumentów, a nie może zostać skutecznie skorygowana na etapie prowadzonego postępowania, Zamawiający uznał, że postępowanie należy unieważnić jako obarczone wadą niemożliwą do usunięcia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199875,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350697,60 PLN
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dowożenie uczniów z terenu Gminy Ostróda do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Opracowania dokumentacji technicznych
- "Utrzymanie zieleni na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025"
- DEMONTAŻ I MONTAŻ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- Remont łazienek oraz wymiana pionów wodno - kanalizacyjnych w budynku szkoły Zespołu Szkół Zawodowych im. S. Petöfi w Ostródzie.
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie liczby miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w istniejącej instytucji żłobka pod adresem: ul. Podhalańska 38, 33-300 Nowy Sącz (wpis do rejestru nr wew. 5/2019, nr ogól. 05926) o 71 ......
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkoli w Gminie Czernichów w ramach projektu "Aktywne przedszkolaki"
- Zakup pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć w projekcie "Gmina Trąbki Wielkie stawia na przedszkolaków"
- Zakup pomocy dydaktycznych i terapeutycznych w ramach projektu "Wsparcie tworzenia nowych miejsc wychowania przedszkolnego oraz poprawa jakości edukacji przedszkolnej w OWP w Przodkowie"
- Doposażenie przedszkola na potrzeby projektu "Przedszkole marzeń w gminie Bardo"
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.