eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówDostawa agregatów, koparko-ładowarki i przyczepek w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026



Ogłoszenie z dnia 2025-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa agregatów, koparko-ładowarki i przyczepek w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7292c28-fe89-42b4-b85f-593d7214df51

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa agregatów, koparko-ładowarki i przyczepek w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7292c28-fe89-42b4-b85f-593d7214df51

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044912/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa koparko-ładowarki oraz przyczepek do transportu zbiorników z wodą pitną

1.2.5 Dostawa agregatów prądotwórczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435107

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6.2. Część 1 dostawa agregatów prądotwórczych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- Agregatu prądotwórczego o mocy minimum 135 kVA / 108 kW - 1 szt.,
- Agregatów prądotwórczych o mocy minimum 22 kVA / 17,6 kW - 2 szt.
- Agregat prądotwórczego o mocy minimum 250 kVA / 200 kW - 1 szt.
6.5. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym

4.5.5.) Wartość części: 509811,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6.3. Część 2 dostawa koparko-ładowarki
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- 1 sztuki fabrycznie nowej koparko-ładowarki. Maszyna fabrycznie nowa, rok produkcji: 2025, dopuszczona do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o Ruchu Drogowym. Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem:
- moc min. 100 KM,
- pojemność 3500–4000 cm³,
- normy emisji: Tier 4 Final i EU Stage V,
- filtr paliwa z odstojnikiem i ręczną pompką paliwa.
6.5. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43261100-1 - Ładowarki mechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 406504,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6.4. Część 3 cysterny na wodę pitną na przyczepce dwuosiowej
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych cystern na przyczepach do transportu i dystrybucji wody pitnej o pojemności ok. 750 litrów w ilości - 4 szt.
 Oferowane cysterny na przyczepach muszą być fabrycznie nowe, niezarejestrowane, nieużywane, nie poddawane jakimkolwiek naprawom i pochodzić z produkcji z roku 2025.
 Dodatkowo powinny być kompletne i gotowe do wykorzystania przez Zamawiającego w dystrybucji wody uzdatnionej.
 Ponadto pojazdy te powinny być pełnowartościowe, wolne od wad, w tym wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, a ponadto spełniające wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym wynikające z ustawy Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych. Pojazdy muszą spełniać warunki techniczne obowiązujące w RP określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2024 poz.1251) potwierdzone dokumentem zezwalającym na poruszanie się po drogach publicznych kraju.
6.5. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1 do SWZ opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.5.5.) Wartość części: 103252,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507395,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507395,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 507395,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "RIELLO DELTA POWER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014993591

7.3.3) Ulica: ul. Krasnowolska 82R

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-849

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 507395,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-05

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499995,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499995,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499995,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waryński Trade Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012123621

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499995,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-05

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ni zostały złożone żadne oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.