eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AndrzejewoDostawa urządzeń i narzędzi do poboru próbek popiołów paleniskowych realizowanego w ramach projektu ,,Mazowsze bez smogu''



Ogłoszenie z dnia 2025-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i narzędzi do poboru próbek popiołów paleniskowych realizowanego w ramach projektu ,,Mazowsze bez smogu’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Andrzejewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 36

1.5.2.) Miejscowość: Andrzejewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-305

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 862717003

1.5.8.) Numer faksu: 868889264

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@andrzejewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrzejewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/andrzejewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń i narzędzi do poboru próbek popiołów paleniskowych realizowanego w ramach projektu ,,Mazowsze bez smogu’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1cf6f0b-cdd0-4b8e-b961-2ef9b73c9615

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038466/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa urządzeń i narzędzi do poboru próbek popiołów paleniskowych realizowanego w ramach projektu ,,Mazowsze bez smogu’’

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dostawa urządzeń i narzędzi do poboru próbek popiołów paleniskowych realizowanego w ramach projektu ,,Mazowsze bez smogu’’ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza na lata 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428030

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 35000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń i narzędzi do oceny stanu technicznego budynków oraz narzędzi do poboru próbek popiołów paleniskowych o minimalnych parametrach technicznych i wymaganiach. Zakupione w ramach udzielonego wsparcia finansowego urządzenia, narzędzi i wyposażenie stanowiska pracy powinno:
1. Być fabrycznie nowe i wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich;
2. Być wykonane w ramach bezpiecznych technologii;
3. Spełniać wymagania określone w zapytaniu ofertowym (opisie przedmiotu zamówienia) oraz odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych;
4. Posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim;
5. Posiadać deklarację CE;
6. Posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33111640-9 - Termografy

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28745 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28745 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28745 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EkoDialog Maciej Mikulski s.k.a.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512426882

7.3.3) Ulica: Stępińska 45/58

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-739

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28745 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.