Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00428030/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i narzędzi do poboru próbek popiołów paleniskowych realizowanego w ramach projektu ,,Mazowsze bez smogu’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Andrzejewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 36
1.5.2.) Miejscowość: Andrzejewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-305
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 862717003
1.5.8.) Numer faksu: 868889264
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@andrzejewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrzejewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/andrzejewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i narzędzi do poboru próbek popiołów paleniskowych realizowanego w ramach projektu ,,Mazowsze bez smogu’’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1cf6f0b-cdd0-4b8e-b961-2ef9b73c9615
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038466/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa urządzeń i narzędzi do poboru próbek popiołów paleniskowych realizowanego w ramach projektu ,,Mazowsze bez smogu’’
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostawa urządzeń i narzędzi do poboru próbek popiołów paleniskowych realizowanego w ramach projektu ,,Mazowsze bez smogu’’ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza na lata 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428030
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 35000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń i narzędzi do oceny stanu technicznego budynków oraz narzędzi do poboru próbek popiołów paleniskowych o minimalnych parametrach technicznych i wymaganiach. Zakupione w ramach udzielonego wsparcia finansowego urządzenia, narzędzi i wyposażenie stanowiska pracy powinno:
1. Być fabrycznie nowe i wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich;
2. Być wykonane w ramach bezpiecznych technologii;
3. Spełniać wymagania określone w zapytaniu ofertowym (opisie przedmiotu zamówienia) oraz odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych;
4. Posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim;
5. Posiadać deklarację CE;
6. Posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33111640-9 - Termografy
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28745 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28745 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28745 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EkoDialog Maciej Mikulski s.k.a.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512426882
7.3.3) Ulica: Stępińska 45/58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-739
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKODIALOG MACIEJ MIKULSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
EKODIALOG MACIEJ MIKULSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28745 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ubrań specjalnych 140 kpl.
- Dostawa środków ochrony osobistej
- "JEDNORAZOWA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH"
- "Zakup wyposażenia i odzieży specjalistycznej oraz wykonanie ekspertyzy na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Ząbkowice Śląskie (2025-2026)"- zamówienie podzielone na 8 części.
- Dostawa dewarów z systemem automatycznego napełniania do przechowywania produktów/materiału biologicznego - 2 sztuki dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Sprzedaż i dostawa odczynników, materiałów laboratoryjnych i materiałów zużywalnych dla Wydziałów UR
więcej: Termografy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





