Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00358219/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług społecznych hotelarskiej, restauracyjnej i konferencyjnej oraz usługi tłumaczenia symultanicznego - (2 zadania częściowe)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510064784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-521
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ol.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86b304d5-559a-4ca2-a44d-1a1071767acc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług społecznych hotelarskiej, restauracyjnej i konferencyjnej oraz usługi tłumaczenia symultanicznego - (2 zadania częściowe)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86b304d5-559a-4ca2-a44d-1a1071767acc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. “Together we can do more - protection of the financial interests of the European Union through cooperation of services and exchange of experience in order to prevent and combat fraud” [nr 101193795 - 2024-PL-KONF-PG] jest współfiię Europejskąnansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Zwalczania Nadużyć Finansowych (EUAF) „Finansowane przez Unię Europejską"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358219
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z-t-P/34/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 685285,28 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 342642,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie kompleksowej usługi gastronomicznej, hotelarskiej i konferencyjnej4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 315804,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi tłumaczenia symultanicznego z języka polskiego na język angielski oraz z języka angielskiego na język polski podczas trwania konferencji szkoleniowej4.5.3.) Główny kod CPV: 79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
4.5.5.) Wartość części: 26837,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195494,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200131,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195494,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GTC AMG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011675790
7.3.3) Ulica: ul. Rolna 155A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-729
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie kompleksowej usługi hotelarskiej, gastronomicznej i konferencyjnej. Podwykonawca: Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe "ZAMEK" Sp. z o.o. Plac Zamkowy 1/7, 11-100 Lidzbark Warmiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195494,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-18 do 2025-11-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GTC AMG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011675790
7.3.3) Ulica: ul. Rolna 155A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-729
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-19 do 2025-11-21SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Wycinka drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 4 części
- Pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. "Rozbudowa systemu gospodarowania wodami opadowymi - III etap".
- Bieżące utrzymanie ulic o nawierzchni z płyt betonowych na terenach administrowanych przez Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
- Świadczenie usług odbierania odpadów komunalnych z obiektów Urzędu Miasta Olsztyna w 2026 roku.
- Dostawa odczynników chemicznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego", w podziale na części
- Usługa przygotowywania i wydawania ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Olsztynie.
- Organizacja konferencji dotyczącej podsumowania Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (PROW)".
- Usługa cateringowa podczas wydarzenia inaugurującego projekt "Małopolska Fostering Collaboration for Research Success- Project Launch" dla CSM - KC-DE-zp.272-700/25
- Organizacja pobytu uczestników oraz personelu zimowej szkoły algorytmicznej. Znak sprawy: DZPZ.283.104.2025.MW
- Organizacja warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





