eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Rozbiórka istniejących obiektów budowlanych w ramach zadania pn.: "Rozbudowa węzła integracyjnego w Kartuzach poprzez budowę parkingu dla pojazdów komunikacji zbiorowej i pojazdów osobowych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka istniejących obiektów budowlanych w ramach zadania pn.: „Rozbudowa węzła integracyjnego w Kartuzach poprzez budowę parkingu dla pojazdów komunikacji zbiorowej i pojazdów osobowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/675513

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka istniejących obiektów budowlanych w ramach zadania pn.: „Rozbudowa węzła integracyjnego w Kartuzach poprzez budowę parkingu dla pojazdów komunikacji zbiorowej i pojazdów osobowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef3add77-545c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026734/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rozbiórka istniejących obiektów budowlanych w ramach zadania pn.: „Rozbudowa węzła integracyjnego w Kartuzach poprzez budowę parkingu dla pojazdów komunikacji zbiorowej i pojazdów osobowych”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410079/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.38.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1055787,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych związanych z rozbudową węzła integracyjnego w Kartuzach poprzez budowę parkingu dla pojazdów komunikacji zbiorowej i pojazdów osobowych na podstawie i zgodnie z dokumentacją projektową rozbiórki oraz decyzją pozwolenia na rozbiórkę nr B.6741.35.2021.RN z dnia 25.01.2022 r.
2. Zakres prac obejmuje:
1) Ogrodzenie placu rozbiórki,
2) Oznakowanie terenu rozbiórki,
3) bezpieczne rozlokowanie wszystkich stref,
4) wyznaczenie dróg komunikacyjnych, tj. wjazdu i wyjazdu dla samochodów wywożących odpady z terenu rozbiórki,
5) montaż i demontaż rusztowań w miejscach rozbiórki ręcznej,
6) Sprawdzenie i ewentualne odłączenie obiektów od mediów
7) Demontaż przewodów instalacyjnych,
8) Demontaż orynnowania, obróbek blacharskich,
9) Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
10) Usuwanie pokryć dachowych z eternitu falistego,
11) Rozbiórka dachu,
12) Rozbiórka ścian,
13) Rozbiórka stropów,
14) Rozbiórka schodów,
15) Rozbiórka dobudowanego komina,
16) Rozbiórka fundamentów,
17) Prace naprawcze i elewacyjne na przylegającej ścianie sąsiedniego budynku,
18) Demontaż podziemnych zbiorników na paliwo,
19) Wywóz i utylizacja odpadów,
20) Wypełnienie wykopów po rozbiórce obiektów warstwami gruntu kruszywa o dobrej zagęszczalności i wodoprzepuszczalności wraz z zagęszczeniem.
21) Uporządkowanie terenu.
3. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 następujące etapy:
1) Etap I – rozbiórka budynku garażowo-warsztatowego nr 1, rozbiórka budynku gospodarczego nr 2, roboty odkrywkowe w obrębie zbiorników,
2) Etap II – rozbiórka dobudowanej części głównego budynku biurowego nr 4,
3) Etap III – rozbiórka pozostałej części budynku biurowego wraz z pracami naprawczymi i elewacyjnymi na przylegającej ścianie sąsiedniego budynku.
4. Z uwagi na możliwości finansowe, Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na zakres gwarantowany oraz objęty prawem opcji. Zakres gwarantowany obejmuje realizację Etapu I niniejszego zamówienia, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1).
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zleceniu Wykonawcy wykonania Etapu II lub Etapu II i III. Informację odnośnie skorzystania z tego prawa wraz ze wskazaniem zakresu, Zamawiający przekaże pisemnie Wykonawcy najpóźniej w terminie 20 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy. Zamawiający złoży oświadczenie
o korzystaniu z prawa opcji w sytuacji gdy posiadać będzie środki na sfinansowanie zakresu objętego tą opcją.
6. Przedmiot zamówienia objęty prawem opcji będzie realizowany na takich samych zasadach jak gwarantowany zakres przedmiotu zamówienia, tj. Etap I. Wykonawca nie ma możliwości odmówienia realizacji przedmiotu zamówienia zakresu objętego prawem opcji.
7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ oraz dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262660-5 - Usuwanie azbestu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1581780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497547,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FB-JELCZ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-20-21-817

7.3.3) Ulica: ul. Polna 45

7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497547,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.