eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³ogoszczPrzebudowa budynku Domu Ludowego w miejscowo¶ci Mniszek w Gminie Ma³ogoszcz na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w formule zaprojektuj i wybuduj



Og³oszenie z dnia 2025-11-06

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Domu Ludowego w miejscowo¶ci Mniszek w Gminie Ma³ogoszcz na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MA£OGOSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009811

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Jaszowskiego 3A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³ogoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 041 3860168

1.5.8.) Numer faksu: 041 3860150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@malogoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malogoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Domu Ludowego w miejscowo¶ci Mniszek w Gminie Ma³ogoszcz na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-41c75c17-dc50-492e-9721-002b2a0d76f8

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00520709

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00068166/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Przebudowa budynku Domu Ludowego w miejscowo¶ci Mniszek w Gminie Ma³ogoszcz na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Kompleksowe wsparcie osób niepe³nosprawnych” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla ¦wiêtokrzyskiego 2021-2027 wspófinansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus (FES+)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1211174

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz.

Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.

Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
Szczegó³owo opisano w SWZ Rozdz. IX.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020r. poz. 2452 ), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden
z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
a) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10 0., w³±czona obs³uga JavaScript, zainstalowany
program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
b) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS
1.3.
c) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz
dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pañstwa danych jest Urz±d Miasta i Gminy Ma³ogoszcz reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy (adres: ul. Jaszowskiego 3 A, 28-366 Ma³ogoszcz, adres e-mail: sekretariat@malogoszcz.pl, nr tel. 41) 3860100 ).
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych za po¶rednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, tj. gdy¿ jest to niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwanej dalej PZP.
4) Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5) W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych nie podlegaj± Pañstwo decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 RODO.
6) Pañstwa dane osobowe nie bêd± przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmuj±cy Uniê Europejsk±, Norwegiê, Liechtenstein i Islandiê).
7) Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
a) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
8) Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osoby, której dane dotycz± jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10) Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
11) Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
12) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora.
13) Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
14) Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
15) Pañstwa dane mog± zostaæ przekazane podmiotom zewnêtrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym m.in. us³ugodawcom wykonuj±cym us³ugi serwisu systemów informatycznych lub doradztwa prawnego, a tak¿e podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IPSIP.271.12.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, Zamawiaj±cy opisuje przedmiot zamówienia za pomoc± programu funkcjonalno-u¿ytkowego (za³±cznik nr 2 do SWZ).
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie w tym wykonanie wszelkich prac projektowych, uzyskanie pozwolenia na budowê lub zg³oszenie robót zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, uzyskanie innych wymaganych prawem decyzji, pozwoleñ, zg³oszeñ, a nastêpnie wykonanie robót budowlanych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad ca³o¶ci± inwestycji w trakcie jej realizacji.

Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia
1. Nazwa zadania:
„Przebudowa budynku Domu Ludowego w miejscowo¶ci Mniszek w Gminie Ma³ogoszcz na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w formule zaprojektuj i wybuduj’

2. Lokalizacja obiektu:
Zadanie inwestycyjne bêdzie realizowane na terenie województwa ¶wiêtokrzyskiego
w powiecie jêdrzejowskim na terenie gminy Ma³ogoszcz . Dom Ludowy w Mniszku 26 B; 28-366 Ma³ogoszcz, na dzia³ce oznaczonej w ewidencji gruntów pod nr 177 obrêb 0011 Mniszek. Dzia³ka oraz budynek s± w³asno¶ci± Gminy Ma³ogoszcz.

3. Szczegó³owy opis i zakres dokumentacji projektowo kosztorysowej
Prace przedprojektowe i inwentaryzacyjne:
o Inwentaryzacja istniej±cego budynku i terenu,
o Ocena stanu technicznego konstrukcji, dachu, stropów, ¶cian oraz instalacji,
o Pozyskanie map do celów projektowych i dokumentacji geodezyjnej.
4. Opracowanie dokumentacji projektowej:
o Koncepcja architektoniczno-budowlana i zagospodarowanie terenu z zatwierdzeniem przez Zamawiaj±cego,
o Projekt budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowê,
o Projekty wykonawcze bran¿owe: architektura, konstrukcja, instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, grzewcze, wentylacja, instalacja fotowoltaiczna, teletechniczne, przeciwpo¿arowe oraz monitoring,
o Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
o Kosztorysy inwestorskie,
o Nadzór autorski projektantów wszystkich bran¿.
5. Roboty budowlane i instalacyjne:
o Przygotowanie i zabezpieczenie terenu budowy, prace rozbiórkowe,
o Przebudowa i modernizacja budynku z podzia³em na sale wielofunkcyjne, pomieszczenia higieniczno-sanitarne, socjalne, techniczne, magazynowe i cateringowe,
o Monta¿ stolarki okiennej i drzwiowej,
o Roboty izolacyjne posadzek i stropów,
o Prace wykoñczeniowe: tynkowanie, malowanie, ok³adziny ¶cian i pod³óg,
o Instalacje wewnêtrzne i zewnêtrzne: elektryczne, wodoci±gowe, kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, wentylacji, fotowoltaiki, odgromowe, teletechniczne, monitoring, ochrona przeciwpo¿arowa,
o Zagospodarowanie terenu: wykonanie parkingów z kostki brukowej dostosowanych do osób niepe³nosprawnych, doj¶æ, o¶wietlenia terenu, urz±dzenie zieleni, budowa oczyszczalni ¶cieków i miejsc do gromadzenia odpadów,
o Realizacja niezbêdnych przy³±czy i sieci zewnêtrznych.
6. Wymagania prawne i jako¶ciowe:
o Realizacja zgodna z obowi±zuj±cym Prawem budowlanym, normami i przepisami BHP,
o Zapewnienie uniwersalnego projektu i dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych,
o Prowadzenie dokumentacji budowy zgodnie z przepisami,
o Uzyskanie decyzji administracyjnych, pozwoleñ i odbiorów koñcowych.
7. Dokumentacja powykonawcza i odbiory:
o Przygotowanie pe³nej dokumentacji powykonawczej (geodezyjna, techniczna, gwarancyjna),
o Przekazanie dokumentacji Zamawiaj±cemu,
o Uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie,
o Przeprowadzenie szkoleñ dla personelu Zamawiaj±cego z zakresu obs³ugi i eksploatacji obiektu.
Warunki wykonania:
• Prace nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± projektow±,
• Zamawiaj±cy dopuszcza wizjê lokaln± terenu i budynku przez Wykonawców
• Wykonawca odpowiada za wszystkie prace, materia³y, sprzêt, transport i wszelkie niezbêdne czynno¶ci do nale¿ytego wykonania zamówienia,
• Wszelkie zastosowane materia³y musz± posiadaæ wymagane certyfikaty i aprobaty.


Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, wymagania techniczne i materia³y referencyjne zawiera Program funkcjonalno-u¿ytkowy (PFU) stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262300-4 - Betonowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-27

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach wskazanych poni¿ej.

Oceny ofert dokonuje siê na podstawie dwóch kryteriów: ceny i okresu gwarancji.
Ka¿da oferta otrzyma sumê punktów obliczon± zgodnie z poni¿szym zestawieniem.
Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
Cena ofertowa brutto (C)
Waga 60%
Okres gwarancji na roboty budowlane i instalacyjne (G)
Waga 40%

Ca³kowita liczba punktów dla oferty jest sum± punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach: L=C+G
Oferta, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów, zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
W przypadku uzyskania przez dwóch wykonawców identycznej liczby punktów, za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z ni¿sz± cen±

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane i instalacyjne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) W celu wstêpnego potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u
w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia:
a) o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wed³ug wzoru – Za³±cznik nr 3 do SWZ;
b) o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia wed³ug wzoru - Za³±cznik
nr 4 do SWZ;
c) zobowi±zania wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ lub innego dokumentu potwierdzaj±cego dysponowanie niezbêdnymi zasobami innych podmiotów (je¿eli dotyczy).
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 1 Rozdzia³ VII SWZ, sk³ada ka¿dy
z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy - PZP, w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt. 1 Rozdzia³ VII SWZ, zamieszcza informacje o tych podmiotach.
4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa pkt. 1 Rozdzia³ VII SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby
5) W przypadku, gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, wraz z ofert± powinno byæ z³o¿one pe³nomocnictwo dla tej osoby okre¶laj±ce jego zakres. Pe³nomocnictwo powinno byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej, przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii(skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r.- Prawo o notariacie (Dz.U.2025.479), które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
6) Zamawiaj±cy, przed udzieleniem zamówienia, wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych (tj. dokumentów wymienionych w pkt. 7 i 8 Rozdzia³ VII SWZ).
7) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy nastêpuj±cych dokumentów:
Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie;
Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie;
Sytuacji ekonomicznej i finansowej – dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 400 000 z³.
Zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
a) wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy potwierdzaj±cy realizacjê co najmniej 1 zamówienia obejmuj±cego ³±cznie inwestycjê budowlan± w formule „zaprojektuj i wybuduj”, dotycz±c± prac budowlanych w zakres których wchodzi³y m.in. termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 400 000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5A do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy;
b) dotycz±cej osób (zdolno¶æ zawodowa osób):
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu
zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem
odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca, na funkcjê
wymienion± poni¿ej, wska¿e osobê, które musi mieæ dostêpne na etapie
realizacji zamówienia, spe³niaj±ce nastêpuj±ce wymagania:
• Projektant
Osoba posiadaj±ca uprawnienia projektowe bez ograniczeñ w specjalno¶ci :
-konstrukcyjno-budowlanej,
posiadaj±ca aktualn± na dzieñ sk³adania oferty, przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz posiada co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie
 Kierownik budowy: liczba osób:1
Osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ, posiadaj±ca aktualn± na dzieñ sk³adania oferty przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz posiada co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót

Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji projektanta z funkcj± kierownika budowy, w sytuacji w której wskazana osoba posiada wymagane prawem odpowiednie uprawnienia budowlane do sprawowania wskazanych samodzielnych funkcji w budownictwie.
Uprawnienia, o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2025 poz. 418, 1688 t.j.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, lub wa¿ne odpowiadaj±ce im uprawnienia nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w ustawie Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2025.619 ).
Ocena spe³nienia w/w warunków nast±pi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów, tj. wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia
( za³±cznik nr 5B ).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia okre¶lonych w Rozdzia³ VI SWZ,
Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy nastêpuj±cych dokumentów:
a) o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼
informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do
zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu; wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed jej z³o¿eniem – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP;
c) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu
z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –
dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego
porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 11 do SWZ.
d) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego SWZ – za³±cznik nr 9 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 7) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy nastêpuj±cych dokumentów:
Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie;
Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie;
Sytuacji ekonomicznej i finansowej – dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 400 000 z³.
Zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
a) wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy potwierdzaj±cy realizacjê co najmniej 1 zamówienia obejmuj±cego ³±cznie inwestycjê budowlan± w formule „zaprojektuj i wybuduj”, dotycz±c± prac budowlanych w zakres których wchodzi³y m.in. termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 400 000,00 PLN brutto wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5A do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy;
b) dotycz±cej osób (zdolno¶æ zawodowa osób):
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu
zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem
odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca, na funkcjê
wymienion± poni¿ej, wska¿e osobê, które musi mieæ dostêpne na etapie
realizacji zamówienia, spe³niaj±ce nastêpuj±ce wymagania:
• Projektant
Osoba posiadaj±ca uprawnienia projektowe bez ograniczeñ w specjalno¶ci :
-konstrukcyjno-budowlanej,
posiadaj±ca aktualn± na dzieñ sk³adania oferty, przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz posiada co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie
 Kierownik budowy: liczba osób:1
Osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ, posiadaj±ca aktualn± na dzieñ sk³adania oferty przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz posiada co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót

Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji projektanta z funkcj± kierownika budowy, w sytuacji w której wskazana osoba posiada wymagane prawem odpowiednie uprawnienia budowlane do sprawowania wskazanych samodzielnych funkcji w budownictwie.
Uprawnienia, o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2025 poz. 418, 1688 t.j.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, lub wa¿ne odpowiadaj±ce im uprawnienia nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w ustawie Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2025.619 ).
Ocena spe³nienia w/w warunków nast±pi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów, tj. wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia
( za³±cznik nr 5B ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium, przed up³ywem terminu
sk³adania ofert w kwocie 4 000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych, 00/100)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080, 2185 ).
3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, porêczenie winny zostaæ z³o¿one
w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien byæ wystawiony na Zamawiaj±cego jako beneficjenta gwarancji, mieæ formê o¶wiadczenia bezwarunkowego, nieodwo³alnego i p³atnego na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Dokument wadialny powinien wskazywaæ wszystkie przes³anki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
4. Orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu, nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do wystawcy.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy
Zamawiaj±cego: B.S. Kielce O/Ma³ogoszcz
Nr 27 8493 0004 0100 0600 0042 0006 z dopiskiem: „Wadium w postêpowaniu przetargowym pn.: „Przebudowa budynku Domu Ludowego w miejscowo¶ci Mniszek w Gminie Ma³ogoszcz na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w formule zaprojektuj i wybuduj’
Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin wp³ywu na rachunek Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej
– dokumenty potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieni±dz – orygina³ dokumentu powinien byæ z³o¿ony wraz z ofert±.
7. Z tre¶ci dokumentu wadialnego musi wynikaæ nieodwo³ane i bezwarunkowe
zobowi±zanie do zap³aty pe³nej kwoty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie
zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy - PZP.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium
wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2 lit. b-d Rozdzia³ X SWZ, odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub
art. 128 ust. 1 ustawy-PZP, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³
podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków
dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub
art. 106 ust. 1 ustawy-PZP, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy-PZP, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na
poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy-PZP, co
spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2. wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana
- odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
- nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe
z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a
wybrana.
9. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, je¿eli wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawid³owy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu zaistnienia podstaw,
o których mowa w Rozdziale VI SWZ.
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 1 Rozdzia³u VII SWZ oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³ada ka¿dy z wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki przedstawiono w projektowanym wzorze umowy - za³±cznik nr. 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1211174

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.