eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa urządzeń do tworzenia i testowania oprogr. w ramach zam. na "Zaproj., budowę, dostawę i wdrożenie aplikacji mobilnej wraz z niezbędną integracją i rozbudową funkcjonalną syst. CG"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do tworzenia i testowania oprogr. w ramach zam. na „Zaproj., budowę, dostawę i wdrożenie aplikacji mobilnej wraz z niezbędną integracją i rozbudową funkcjonalną syst. CG”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Geodetów 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1127afbb-e940-4a19-bcda-a5463fa4ca1e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń do tworzenia i testowania oprogr. w ramach zam. na „Zaproj., budowę, dostawę i wdrożenie aplikacji mobilnej wraz z niezbędną integracją i rozbudową funkcjonalną syst. CG”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1127afbb-e940-4a19-bcda-a5463fa4ca1e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122365/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa urządzeń do tworzenia i testowania aplikacji mobilnych związanych z obsługą obligatoryjnej awizacji w drogowym ruchu towarowym na rzecz izb administracji skarbowej w ramach projektu UE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC) Nazwa projektu: "EU-Ukraine Solidarity Lanes – optimisation and modernisation of transport flows in terms of infrastructure capacity, interoperability and efficiency of the border crossing services at the main PL/UA road border crossings"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.21.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131421,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do tworzenia i testowania oprogramowania w ramach zamówienia na „Zaprojektowanie, budowę, dostawę i wdrożenie aplikacji mobilnej wraz z niezbędną integracją i rozbudową funkcjonalną systemu Cyfrowa Granica na potrzeby obsługi obligatoryjnej awizacji w drogowym ruchu towarowym na rzecz izb administracji skarbowej” tj.:
1.1. 5 szt. telefonów z systemem Android - I grupa,
1.2. 3 szt. telefonów z systemem Android - II grupa,
1.3. 5 szt. telefonów z systemem iOS,
1.4. 5 szt. tabletów z systemem iOS,
1.5. 7 szt. tabletów z systemem Android - I grupa,
1.6. 1 szt. tabletu z systemem Android - II grupa.
2. Szczegółowe założenia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1/I do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz Załącznik nr 3 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

4.5.5.) Wartość części: 77112,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do tworzenia i testowania oprogramowania w ramach zamówienia na „Zaprojektowanie, budowę, dostawę i wdrożenie aplikacji mobilnej wraz z niezbędną integracją i rozbudową funkcjonalną systemu Cyfrowa Granica na potrzeby obsługi obligatoryjnej awizacji w drogowym ruchu towarowym na rzecz izb administracji skarbowej” tj.:
1.1. 2 szt. urządzeń stacjonarnych do budowy aplikacji mobilnej dla urządzeń z systemem Android,
1.2. 2 szt. urządzeń stacjonarnych do budowy aplikacji mobilnej dla urządzeń z systemem iOS.
2. Szczegółowe założenia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1/I do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz Załącznik nr 3 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 54309,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53974,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53974,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53974,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COCON SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382294250

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 10A

7.3.4) Miejscowość: Olesno

7.3.5) Kod pocztowy: 46-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53974,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.