eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › "Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach Powiatu Zgierskiego"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach Powiatu Zgierskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 422888153, 422888154, 422888156

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach Powiatu Zgierskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1751bfda-520d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488373

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041898/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Powiatu Zgierskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395003

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 555824,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach należących do Powiatu Zgierskiego która obejmuje swym zakresem następujące zadania:
1) Zadanie Nr 1. Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Powiatowego Urzędu Pracy.

2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków WFOŚiGW w Łodzi.
3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach:
1) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ;
3) Dokumentacja techniczna – załącznik nr 6 do SWZ
4) Opinia Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak pisma WUOZ-ZN.5183.1254.2023.ES z dnia 16.01.2023 r. – załącznik nr 7 do SWZ
5) Ekspertyza Techniczna Weryfikacja Nośności Dachu i Możliwości Posadowienia Instalacji PV – załącznik nr 8 do SWZ

6. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w dokumentacji projektowej, wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określone w art. 99 – 103 ustawy Pzp. Wykonawca wraz z dokumentacją składa oświadczenie potwierdzające wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Prawa Zamówień Publicznych.
7. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowiązek zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w wymiarze określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 23 maja 2022 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 875 ze zm.) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, o których mowa powyżej, przy uwzględnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu wykazu pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45000000-7 - Roboty budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 99630,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach należących do Powiatu Zgierskiego która obejmuje swym zakresem następujące zadania:

2) Zadanie Nr 2. Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Długiej.

2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków WFOŚiGW w Łodzi.
3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach:
1) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ;
3) Dokumentacja techniczna – załącznik nr 6 do SWZ
4) Opinia Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak pisma WUOZ-ZN.5183.1254.2023.ES z dnia 16.01.2023 r. – załącznik nr 7 do SWZ
5) Ekspertyza Techniczna Weryfikacja Nośności Dachu i Możliwości Posadowienia Instalacji PV – załącznik nr 8 do SWZ
6. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w dokumentacji projektowej, wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określone w art. 99 – 103 ustawy Pzp. Wykonawca wraz z dokumentacją składa oświadczenie potwierdzające wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Prawa Zamówień Publicznych.
7. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowiązek zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w wymiarze określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 23 maja 2022 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 875 ze zm.) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, o których mowa powyżej, przy uwzględnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu wykazu pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45000000-7 - Roboty budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 69741,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach należących do Powiatu Zgierskiego która obejmuje swym zakresem następujące zadania:

3) Zadanie Nr 3. Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej.

2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków WFOŚiGW w Łodzi.
3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach:
1) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ;
3) Dokumentacja techniczna – załącznik nr 6 do SWZ
4) Opinia Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak pisma WUOZ-ZN.5183.1254.2023.ES z dnia 16.01.2023 r. – załącznik nr 7 do SWZ
5) Ekspertyza Techniczna Weryfikacja Nośności Dachu i Możliwości Posadowienia Instalacji PV – załącznik nr 8 do SWZ

6. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w dokumentacji projektowej, wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określone w art. 99 – 103 ustawy Pzp. Wykonawca wraz z dokumentacją składa oświadczenie potwierdzające wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Prawa Zamówień Publicznych.
7. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowiązek zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w wymiarze określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 23 maja 2022 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 875 ze zm.) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, o których mowa powyżej, przy uwzględnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu wykazu pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45000000-7 - Roboty budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 132397,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach należących do Powiatu Zgierskiego która obejmuje swym zakresem następujące zadania:

4) Zadanie Nr 4. Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Zgierskiego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych.

2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków WFOŚiGW w Łodzi.
3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach:
1) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ;
3) Dokumentacja techniczna – załącznik nr 6 do SWZ
4) Opinia Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak pisma WUOZ-ZN.5183.1254.2023.ES z dnia 16.01.2023 r. – załącznik nr 7 do SWZ
5) Ekspertyza Techniczna Weryfikacja Nośności Dachu i Możliwości Posadowienia Instalacji PV – załącznik nr 8 do SWZ

6. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w dokumentacji projektowej, wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określone w art. 99 – 103 ustawy Pzp. Wykonawca wraz z dokumentacją składa oświadczenie potwierdzające wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Prawa Zamówień Publicznych.
Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowiązek zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w wymiarze określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 23 maja 2022 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 875 ze zm.) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, o których mowa powyżej, przy uwzględnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu wykazu pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45000000-7 - Roboty budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 209223,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynkach należących do Powiatu Zgierskiego która obejmuje swym zakresem następujące zadania:

5) Zadanie Nr 5. Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku ZSS w Ozorkowie.
2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków WFOŚiGW w Łodzi.
3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach:
1) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ;
3) Dokumentacja techniczna – załącznik nr 6 do SWZ
4) Opinia Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak pisma WUOZ-ZN.5183.1254.2023.ES z dnia 16.01.2023 r. – załącznik nr 7 do SWZ
5) Ekspertyza Techniczna Weryfikacja Nośności Dachu i Możliwości Posadowienia Instalacji PV – załącznik nr 8 do SWZ

6. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w dokumentacji projektowej, wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia określone w art. 99 – 103 ustawy Pzp. Wykonawca wraz z dokumentacją składa oświadczenie potwierdzające wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Prawa Zamówień Publicznych.
Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowiązek zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w wymiarze określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 23 maja 2022 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 875 ze zm.) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, o których mowa powyżej, przy uwzględnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu wykazu pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45000000-7 - Roboty budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 44833,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89667,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121278,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89667,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-ON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9452183883

7.3.3) Ulica: ul. Góra Libertowska 47,

7.3.4) Miejscowość: Libertów

7.3.5) Kod pocztowy: 30-444

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89667,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64083,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89433,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64083,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-ON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9452183883

7.3.3) Ulica: ul. Góra Libertowska 47

7.3.4) Miejscowość: Libertów

7.3.5) Kod pocztowy: 30-444

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64083,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137883,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159267,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137883,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-ON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9452183883

7.3.3) Ulica: ul. Góra Libertowska 47

7.3.4) Miejscowość: Libertów

7.3.5) Kod pocztowy: 30-444

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137883,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187083,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235852,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187083,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-ON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9452183883

7.3.3) Ulica: ul. Góra Libertowska 47

7.3.4) Miejscowość: Libertów

7.3.5) Kod pocztowy: 30-444

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187083,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44157,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63953,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44157,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-ON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9452183883

7.3.3) Ulica: ul. Góra Libertowska 47

7.3.4) Miejscowość: Libertów

7.3.5) Kod pocztowy: 30-444

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44157,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Ustala się następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia:

1) termin rozpoczęcia realizacji umowy: od dnia podpisania umowy;
2) termin rozpoczęcia realizacji prac montażowych: do 7 dni od dnia uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę lub oświadczenia organu o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych;
3) termin zakończenia realizacji prac montażowych: do dnia 21.12.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.