Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy generatorów Mo-Tc
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000677636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parzęczewska 35
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.8.) Numer faksu: zamowienia@wss.zgierz.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wss.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy generatorów Mo-Tc
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0221e16-2720-4b71-a9fc-75dd9357a604
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00138613/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Sukcesywne dostawy generatorów Mo-Tc
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wss-zgierz.logintrade.net/rejestracja/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XVI SWZ oraz w pkt 2 i pkt 4 niniejszego rozdziału SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj.:
1) poprzez Platformę przetargową pod adresem: https://wss-zgierz.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html (zwanej dalej zamiennie Platforma przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) - zobowiązany jest zapoznać się z instrukcją obsługi platformy przetargowej dla Wykonawców i regulaminem platformy przetargowej – dostępnymi pod adresem: https://wss-zgierz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału SWZ. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej – pod adresem: https://wss-zgierz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. PZP24.pl Sp. z o.o. (pn-pt: 8:00-16:00 ; tel.: +48 71 787 37 57, +48 71 787 35 34, +48 71 787-37-27; mail: helpdesk@logintrade.net).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXXIII - SWZ - Informacja dotycząca ochrony danych osobowych - RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXXIII - SWZ - Informacja dotycząca ochrony danych osobowych - RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/30/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa generatorów Mo-Tc na potrzeby Oddziału Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Zgierzu. Zamówienie obejmuje 1 zadanie (część). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09344000-2 - Izotopy promieniotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.Wykonawca musi wykazać, iż posiada zezwolenie / koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta – aktualne zezwolenie na produkcję, jeżeli wymagane są przepisami prawa / w tym ustawa z dnia 06.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 z późn. zm.) lub jeśli dotyczy – zezwolenie / koncesję na obrót produktami promieniotwórczymi.
Uwaga:
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym wyżej mowa, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – Zamawiający zaleca wykorzystanie załącznik nr 6 do SWZ.
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
- zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
- zezwolenia na wykonywanie działalności gospodarczej, wydanego na podstawie art. 74 ustawy Prawo farmaceutyczne, tj. zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych, w tym dokumenty równoważne – obowiązujące na terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej lub / i zezwolenia na obrót produktami promieniotwórczymi.
W przypadku, gdy ustawa nie nakłada na Wykonawcę obowiązku posiadania zezwolenia lub koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub / i zezwolenia lub koncesji na obrót produktami promieniotwórczymi, Wykonawca składa oświadczenie o braku obowiązku posiadania ww. dokumentów.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt. 3.4. rozdziału XVI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/ pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany niniejszej Umowy będą dopuszczalne w sytuacji:1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, w zakresie w jakim wynika to z uchwalonej ich treści oraz daty wejścia w życie;
2) zmiany cen jednostkowych w przypadku, gdy obowiązek zmiany cen wynika z przepisów prawa, w zakresie w jakim wynika to z uchwalonej treści przepisów oraz daty wejścia w życie;
3) zostanie ogłoszona likwidacja firmy Wykonawcy, bądź Wykonawca zawiesi działalność,
4) nie wyczerpania kwoty maksymalnego zobowiązania Zamawiającego, o której mowa w § 4 ust. 2 Umowy przed upływem terminu, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy – poprzez wydłużenie terminu obowiązywania Umowy, o okres kolejnych 3 miesięcy, ale nie dłużej niż do czasu wyczerpania kwoty maksymalnego zobowiązania Zamawiającego;
5) wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu wyrobu/produktu stanowiącego przedmiot Umowy, pojawienia się na rynku jego ulepszonej formy, bądź braku wyrobu/produktu z innych przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, nie dłużej niż w ciągu 48 h, powiadomić na piśmie Zamawiającego, podając przyczynę braku wyrobu/produktu wraz z informacją o wszystkich jego odpowiednikach występujących w obrocie oraz zobowiązany jest zaproponować Zamawiającemu dostarczanie odpowiednika brakującego wyrobu/produktu po cenie nie wyższej od ceny podanej w ofercie. Odpowiednik musi posiadać takie same parametry oraz co najmniej taką samą jakość co wyrób/produkt zastępowany.
6) obniżenia ceny lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wss-zgierz.logintrade.net/rejestracja/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-29 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-27
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Sukcesywne dostawy generatorów Mo-Tc
- 89/ZP/25 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI POMIESZCZEŃ, SPRZĘTU GOSPODARCZEGO I WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ
- Sporządzenie 500 projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z załącznikami graficznymi i analizami urbanistycznymi wraz z wynikami analiz i załącznikami graficznymi, na obszarze gminy Zgierz.
- "Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu WSS w Zgierzu" - powtórka.
- 92/ZP/25 Usługa naprawy pojazdów specjalnych do transportu żywności, wody typu chłodnia, izoterma, autocysterna
- DOSTAWA NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI I URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH DLA LINII DIAGNOSTYCZNEJ DO DIAGNOSTYKI POJAZDÓW
więcej: przetargi w Zgierzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.