eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockAktywizacja zawodowa m³odzie¿y: szkolenia i kursy zawodowe realizowane w ramach projektu pn. "W Rodzinie"



Og³oszenie z dnia 2025-10-21

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Aktywizacja zawodowa m³odzie¿y: szkolenia i kursy zawodowe realizowane w ramach projektu pn. „W Rodzinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016059328

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Komunardów 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@pcprotwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pcprotwock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

pomoc spo³eczna, wspieranie rodziny i systemu pieczy zastêpczej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktywizacja zawodowa m³odzie¿y: szkolenia i kursy zawodowe realizowane w ramach projektu pn. „W Rodzinie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5b73aa41-2421-4033-964d-2da641059d76

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00487723

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00067219/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.11 Aktywizacja zawodowa m³odzie¿y: szkolenia i kursy zawodowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program: Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027, Priorytet VIII Fundusze Europejskie dla aktywnej integracji oraz rozwoju us³ug spo³ecznych i zdrowotnych na Mazowszu, Dzia³anie 8.6. Us³ugi spo³eczne na rzecz rodzin, Fundusz Europejski Fundusz Spo³eczny Plus, projekt pn. W Rodzinie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b73aa41-2421-4033-964d-2da641059d76

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiaj±cy bêdzie siê komunikowa³ z Wykonawcami poprzez stronê internetow± https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zak³adce "Centrum Pomocy".
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê.
Z³o¿enie oferty:
1) Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu za po¶rednictwem interaktywnego „Formularza ofertowego” stanowi±cego za³±cznik do
SWZ, udostêpnionych przez zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia.
Wykonawca, aby wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i z³o¿yæ ofertê do postêpowania musi za³o¿yæ
konto na Platformie e-Zamówienia. Po za³o¿eniu konta wykonawca ma dostêp do formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty
lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2) Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w szczególno¶ci w formacie danych
.doc, .docx, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji, które wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku
wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami
stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
4) Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê za po¶rednictwem dok. w zak³adce
wnioski/oferty udostêpnionych na Platformie e-Zamówienia. Sposób zmiany i wycofania oferty zosta³ opisany w Instrukcji
u¿ytkownika dostêpnej na Platformie e-Zamówienia.
5) Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku - jednostka
organizacyjna Powiatu Otwockiego,
• Inspektorem Ochrony Danych jest Robert Wakoñ, e-mail: iod@pcprotwock.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na zamawiaj±cym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej
"ustawa Pzp";
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowaniu ze ¶rodków UE;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu lub celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówieñ.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
3. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej.
Szczegó³owe informacje zawarte s± w Rozdziale XXXIV.SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jednocze¶nie zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku
informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Dlaczego dane s± przetwarzane?
• Wynika to bezpo¶rednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy Pzp,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu: udzielenia zamówienia publicznego,
• Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe. Je¶li Pani/Pan tego nie zrobi, nie bêdziemy mogli zrealizowaæ Pana/Pani sprawy .
Jak d³ugo bêd± przechowywane moje dane?
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. czas trwania postêpowania, od wszczêcia do zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nastêpnie, zgodnie z przepisami, dokumenty trafi± do archiwum zak³adowego.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia o których mowa w art 16
rozporz±dzenia 2016/679 , nie mo¿e skutkowaæ zmiana wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art 18 ust 1 rozporz±dzenia 206/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
Szczegó³owe informacje zawarte s± w Rozdziale XXXIV.SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR.272.12.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie Kursu kulinarnego.
Dok³adny opis przedmiotu zamówienia dla ka¿dej z czê¶ci zosta³ okre¶lony w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80500000-9 - Us³ugi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty spo³eczne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 35

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie Kursu grafiki komputerowej 3D.
Dok³adny opis przedmiotu zamówienia dla ka¿dej z czê¶ci zosta³ okre¶lony w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80500000-9 - Us³ugi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty spo³eczne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 35

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie Kursu podstaw projektowania wnêtrz .
Dok³adny opis przedmiotu zamówienia dla ka¿dej z czê¶ci zosta³ okre¶lony w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80500000-9 - Us³ugi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty spo³eczne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 35

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie Kursu sprzedawca z kas± fiskaln±.
Dok³adny opis przedmiotu zamówienia dla ka¿dej z czê¶ci zosta³ okre¶lony w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80500000-9 - Us³ugi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty spo³eczne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 35

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie Kursu tworzenia bi¿uterii.
Dok³adny opis przedmiotu zamówienia dla ka¿dej z czê¶ci zosta³ okre¶lony w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80500000-9 - Us³ugi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty spo³eczne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 35

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie Kursu wiza¿u.
Dok³adny opis przedmiotu zamówienia dla ka¿dej z czê¶ci zosta³ okre¶lony w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80500000-9 - Us³ugi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty spo³eczne

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie trenera

4.3.6.) Waga: 35

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.


4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie wykonanych us³ug
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje z nale¿yt± staranno¶ci± co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu (szkolenia) w formie stacjonarnej bêd±cego przedmiotem zamówienia:
* Czê¶æ 1. Kurs kulinarny
* Czê¶æ 2. Kurs grafika komputerowa 3D
* Czê¶æ 3. Kurs podstawy projektowania wnêtrz
* Czê¶æ 4. Kurs sprzedawca z kas± fiskaln±
* Czê¶æ 5. Kurs tworzenia bi¿uterii
* Czê¶æ 6. Kurs wiza¿u
* w zale¿no¶ci od Czê¶ci


b) W zakresie dysponowania osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia poni¿sze osoby zdolne do wykonania zamówienia posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje.
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zapewni³ kadrê trenersk± o odpowiednich kwalifikacjach i do¶wiadczeniu zawodowym, gwarantuj±c wysok± jako¶æ realizacji kursu.

- Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 trenerem do bezpo¶redniego realizacji zamówienia, posiadaj±cego do¶wiadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 kursów/szkoleñ w formie stacjonarnej o tematyce odpowiadaj±cej danej Czê¶ci, tj.
* dla Czê¶ci 1. Kurs o tematyce kulinarnej
* dla Czê¶ci 2. Kurs o tematyce grafika komputerowa 3D
* dla Czê¶ci 3. Kurs o tematyce podstaw projektowania wnêtrz
* dla Czê¶ci 4. Kurso tematyce sprzedawca z kas± fiskaln±
* dla Czê¶ci 5. Kurs o tematyce tworzenia bi¿uterii
* dla Czê¶ci 6. Kurs o tematyce wiza¿u
* w zale¿no¶ci od Czê¶ci

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp: O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w ust. 1 SWZ oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, stanowi±cy Za³±cznik nr 6 do SWZ.
2) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp: O¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cym zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
- Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wykonawca oferuje rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do opisywanych w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wykonawca oferuje rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do opisywanych w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty:
1) wype³niony Formularz ofertowy udostêpniony na Platformie e-Zamówienia (interaktywny) udostêpniony na Platformie e-Zamówienia; Zamawiaj±cy zamieszcza równie¿ Formularz pogl±dowy. Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofert e wg innego wzorca, ale powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach.
2) Wykaz osób – do¶wiadczenie trenera ocenianych w ramach kryterium oceny ofert, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami, je¿eli wykonawca ubiega siê o punkty w ramach kryterium oceny ofert (Za³±cznik nr 11 do SWZ);
3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy i z³o¿enia (podpisania) w jego imieniu oferty i za³±czników, o ile prawo to nie wynika z ogólnodostêpnych dokumentów (w bazie KRS lub CEiDG). Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
4) O¶wiadczenie Wykonawcy (o¶wiadczenia) o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w ust. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 3 do SWZ;
5) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dotycz±ce realizacji przez nich zakresów przedmiotu umowy, (je¿eli dotyczy) – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
6) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (je¶li dotyczy) - Za³±cznik nr 5a do SWZ;
7) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego wykonawcy zasoby (je¿eli dotyczy) – Za³±cznik nr 5b do SWZ;
8) O¶wiadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli wykonawca zastrzega takie informacje).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej (spó³ki cywilne/konsorcja) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Pzp, w tym:
1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni wykonawcy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
5. Zamawiaj±cy, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie (konsorcja/ spó³ki cywilne) sk³adaj± o¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynikaæ bêdzie które us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ – o¶wiadczenie dot. Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
9. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±daæ bêdzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-29 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514), z
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych
ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu
pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o
rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot wymieniony w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak±
jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.