Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00432682/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie opieki zwierzętom w 2023 roku znajdującym się na terenie Gminy Miasto Marki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Marki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 95
1.5.2.) Miejscowość: Marki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-270
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://marki.logintrade.net/zapytania_email,106815,c28d9aed55d410c2d797e07c42e3ae50.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie opieki zwierzętom w 2023 roku znajdującym się na terenie Gminy Miasto Marki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7442940a-5f61-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028821/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Odławianie zwierząt wolno żyjących w 2023 roku
1.3.18 Odławianie zwierząt wolno żyjących poszkodowanych w zdarzeniach drogowych w 2023 roku
1.3.19 Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami wolno żyjącymi z terenu Gminy Miasto Marki – kotami w 2023 roku
1.3.20 Usługi weterynaryjne z zakresu sterylizacji, kastracji i znakowania psów oraz kotów domowych, posiadających właściciela w 2023 roku (Program Akcja Sterylizacja)
1.3.21 Odłowienie, transport i utrzymanie w schronisku zwierząt bezdomnych (w tym zwierząt bezdomnych poszkodowanych w zdarzeniach drogowych) w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432682/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.78.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Odławianie, transport oraz utrzymanie w schronisku zwierząt bezdomnych (w tym zwierząt bezdomnych poszkodowanych w zdarzeniach drogowych), wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej, z terenu Gminy Miasto Marki4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 573325 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami wolno żyjącymi z terenu Gminy Miasto Marki – kotami4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 144000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Usługi weterynaryjne z zakresu sterylizacji, kastracji i znakowania psów oraz kotów domowych, posiadających właściciela4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 64000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Odławianie zwierząt wolno żyjących (dzikich)4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 73000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Całodobowy transport zwierząt wolno żyjących (dzikich) rannych w zdarzeniach drogowych do ośrodka rehabilitacji zwierząt4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575763 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575763 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575763 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Przyjaciele Braci Mniejszych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361898580
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZYJACIELE BRACI MNIEJSZYCH"
jakie przetargi wygrała firma
"PRZYJACIELE BRACI MNIEJSZYCH"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575763 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Weterynaryjne Marek Klamczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250064444
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI WETERYNARYJNE MAREK KLAMCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI WETERYNARYJNE MAREK KLAMCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Weterynaryjne Marek Klamczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250064444
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI WETERYNARYJNE MAREK KLAMCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI WETERYNARYJNE MAREK KLAMCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Przyjaciele Braci Mniejszych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361898580
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZYJACIELE BRACI MNIEJSZYCH"
jakie przetargi wygrała firma
"PRZYJACIELE BRACI MNIEJSZYCH"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46125 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46125 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46125 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Przyjaciele Braci Mniejszych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361898580
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZYJACIELE BRACI MNIEJSZYCH"
jakie przetargi wygrała firma
"PRZYJACIELE BRACI MNIEJSZYCH"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46125 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z MAREK
- Budowa oświetlenia drogowego przy ulicy Wołyńskiej, Laudańskiej i Rocha Kowalskiego (w podziale na części)
- Zakup i wdrożenie platformy wysokiej dostępności wraz z systemem ochrony danych z kopią zapasową off-line wraz ze szkoleniem i wsparciem technicznym administratorów infrastruktury
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Doposażenie w instalację klimatyzacji budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Markach, ul. Okólna 34"
- Rozbudowa drogi ul. Małachowskiego do ul. Projektowanej wraz ze skrzyżowaniem oraz rozbudowa drogi ul. Projektowanej od ul. Małachowskiego do al. Marsz. J. Piłsudskiego w zakresie budowy oświetlenia.
- Budowa i rozbudowa drogi gminnej ulicy Żeromskiego na odcinku od ul. Skrzetuskiego do ul. Sosnowej w Markach wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
więcej: przetargi w Markach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno - kanalizacyjnej w gminie Parzęczew - etap VI
- Wyłapywanie bezdomnych zwierząt oraz ich utrzymanie w schronisku dla bezdomnych zwierząt, zapewnienie miejsca dla zwierząt gospodarskich w okresie 12 miesięcy
- świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej wraz z obsługą sanitarno-chigieniczną pacjentów, obsługą szpitalnego depozytu rzeczy pacjentów, transportem wewnątrzszpitalnym i utrzy
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.