Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych oraz cysterny i zbiorników na wodę pitną w ramach zadania „Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku na terenie gminy Brzeźnio w zakresie zadań własnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeźnio
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 44
1.5.2.) Miejscowość: Brzeźnio
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-275
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 4380203026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeznio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych oraz cysterny i zbiorników na wodę pitną w ramach zadania „Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku na terenie gminy Brzeźnio w zakresie zadań własnych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3e8f8d1-9f66-4f00-817d-d2f21dca6cc5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021409/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych oraz cysterny i zbiorników na wodę pitną w ramach zadania „Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku na terenie gminy Brzeźnio w zakresie zadań własnych”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gwbrzeznio.e-zp.finn.pl/procurements/48/procurement3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gwbrzeznio.e-zp.finn.pl/procurements/48/procurement
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wyk. zamierzający wziąć udział w
postęp o udzielenie zam. publ, musi posiadać konto w Systemie e-ZP. 2) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezpłatne.
2)W Systemie e-ZP znajdują się także instrukcja dla Wyk. Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
3)Specyfikacja połączenia, formatu przesył danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu e-ZP:a)format
kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,b)komunik pomiędzy przeglądarką Wyk, a serwerem jest wykonywana przy użyciu
bezpiecznego protokołu HTTPS,c)oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas
lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu,d)Wymagania techn związane z korzystaniem z Syst e) stały dostęp
do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s,f)zaktualizowana przeglądarka internet
Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze,g) system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze
lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.4)Złożenie oferty, oferty dodatk w trybie podst, oferty ostat poprzez
System e-ZP wymaga posiadania przez Wyk. kwalifik podpisu elektr lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 5)Pliki można
podpisać przed dołączeniem do systemy za pomocą zewn narzędzi do podpisu lub po dołączeniu do Systemu e-ZP przy pomocy
kwalifik podpisu elektr lub podpisu osobistego.6)Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektr
możliwe jest pod warunkiem, że system teleinf, z którego korzysta Wyk, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów:-
wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web
Start (JavaWS) lub- wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web
Start. 7)Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wyk. z zewn oprogram do składania podpisu elektron,
a)kwalifik podpis elektr (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozostałe formaty),b)podpis
zaufany,c)podpis osobisty.8)Oferty, oferty dodatk w trybie podst, oferty ostat, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp, podm środki dowod, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiąz podm udostępn zasoby
o któ rym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiąz podmiotu udostępniającego zasoby”, przedm środki dowod,
pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektr, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podst art. 18 ustawy z
dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podm realiz zadania publ, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66
ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.9)Informacje, oświadczenia lub dok, inne niż̇
ww.,przekazywane w postęp o udzielenie zam, sporządza się w postaci elektr, w formatach danych określonych w przepisach
wydanych na podst art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyz działaln podmiotów realiz zadania publ lub jako tekst
wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunik elektr, wskazanych przez Zam w niniejszej
SWZ.10)Max rozmiar przesyłanych plików złożenia, wycofania: oferty, oferty dodatk w trybie podst, oferty ostatecznej oraz
wiadomości wynosi 150MB;11)W zależności od formatu podpisu: Podpis kwalifik (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis
zaufany (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, otaczający) Wyk dołącza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz
z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dok z podpisem (typ otaczający).12)Wyk składa ofertę, ofertę dodatk w trybie
podst, ofertę ostat za pośr funkcji „Wyślij” form do złożenia, wycofania oferty lub wn
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Brzeźnio. Dane kontaktowe: Urząd Gminy Brzeźno ul. Wspólna
44 3, 98-275 Brzeźnio, telefon: 438203026 e-mail:gmina@brzeznio.pl
2) Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Urzędzie Gminy Brzeźnio sprawuje Inspektor Ochrony Danych:
kontakt r.pr. Emilia Antczak e-mail: r.pr.emilia.antczak@gmail.com
3) Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego R.271.14.2025. 4) Odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych), dalej „ustawa Pzp”.
5) Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy, a także przez okres, w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w
związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków europejskich.
6) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Na podstawie art. 15 RODO posiada Pan/Pani prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
9) na podstawie art. 16 RODO posiada Pan/Pani prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
10) na podstawie art. 18 RODO posiada Pan/Pani prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
11) posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
12) skorzystanie przez Pana/Panią z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego
postępowania. W związku z powyższym nie przysługuje Panu/Pani:
a) prawo do usunięcia danych osobowych (art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
b) prawo do przenoszenia danych osobowych (art. 20 RODO),
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: R.271.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa przyczepy z agregatem prądotwórczym o mocy min. 76 kW jako zapasowe źródło zasilania Stacji Uzdatniania Wody
Agregat prądotwórczy
Parametry silnika:
Typ silnika, wysokoprężny, 4-suwowy napędzany olejem napędowym
- Podgrzewacz bloku silnika oraz cieczy chłodzącej
- Chłodzony cieczą (Chłodnica)
- Wyłącznik główny i awaryjny - TAK
- Silnik z pompą olejową (wymuszone smarowanie)
- Rozrusznik elektryczny
- Czujnik poziomu paliwa, oleju, ciśnienia oleju oraz temp. wody
- Pomiar poziomu paliwa, napięcia akumulatora, licznik motogodzin
- Pomiar obciążenia oraz napięcia na każdej fazie
- Rozruch według harmonogramu - możliwość zaprogramowania
- Ładowanie akumulatorów w czasie postoju - TAK
- Funkcja zapłonu samoczynnego (SZR) - TAK,
- Panel sterowania do współpracy z SZR - TAK
- Automatyczny system zabezpieczający agregat (asymetria, napięcie, przeciążenie)
- Zainstalowane akumulatory
- Agregat jest gotowy do pracy (zalany olejem silnikowym oraz płynem chłodniczym)
Parametry prądnicy
- Synchroniczna, bezszczotkowa
- Sprawność prądnicy min. 98%
- Uzwojenia wykonane z miedzi
- Napięcie wyjściowe 400V/230V
- Samowzbudna
- Stabilizacja AVR
- Częstotliwość napięcia 50Hz
- Moc nominalna ciągła prądnicy: minimalnie - 76kW maksymalnie - 110kW
Parametry obudowy
- Zbiornik paliwa o pojemności min. 150 litrów
- Platforma absorbująca drgania
- Łatwy dostęp do płynów eksploatacyjnych
- Możliwość transportu poprzez wózek paletowy
- Obudowa wodoodporna i wyciszona, drzwi zabezpieczone zamkiem
- Gniazda połączeniowe min.: 1x 125A(3P+n+PE); 1x63A(3P+n+PE), 1x32A (3P+n+PE); 1x230V
Przyczepa specjalna, 2-osie pod zaoferowany agregat
• DMC: max 2700 kg (zakres DMC 1400 – 2700 kg)
• Sprzęg: Zaczep kulowy 2700kg kompletny, atestowany, urządzenie najazdowe
ze sterownikiem hamulca ręcznego i najazdowego
• Osie: 2 osie hamowane
• Osie amortyzowane
• 4 podpory rurowe/nogi podporowe (montowane 2 szt. z tyłu, 2 szt. z przodu podwozia przy
pomocy uchwytu )
• Koła: 4 szt. z obręczami stalowymi
• Dyszel: dyszel prosty, typu V (standard)
• Rama (spawana) i pozostałe elementy konstrukcyjne wykonane z blachy stalowej, gięte, cynkowane
• ogniowo, pasy wzmocnień do mocowania agregatu (rozstaw wzmocnień pod mocowanie zaoferowanego agregatu)
• Agregat zamontowany oraz dostarczony na oferowanej przyczepie
• Oświetlenie zgodne z aktualnymi przepisami o Ruchu Drogowym
• - instalacja 12V
• - wtyczka 13 pin
• - lampy
• Koło podporowe min. fi 60
• Koło podporowe montowane na dyszlu przy pomocy uchwytu
• Błotniki przykręcane do ramy przyczepy
• Fartuchy przeciwbłotne
• Kliny pod koła – 4 szt. (kliny wykonane z tworzywa sztucznego)
• Koło zapasowe zamontowane na przyczepce
• Homologacja europejska
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) rok produkcji nie starszy niż 2024,
2) posiadający wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające do stosowania na terenie RP,
3) wszystkie niezbędne płyny eksploatacyjne (w tym paliwo niezbędne do wykonania pierwszego uruchomienia na min. 2 godziny pracy mobilnego agregatu prądotwórczego) na koszt Wykonawcy,
4) szkolenie osób wyznaczonych do obsługi mobilnego agregatu prądotwórczego w siedzibie Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji i rękojmi na dostawy (G)
40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dostawy” liczone w okresach miesięcznych:
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesiące, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24 a 36 miesięcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G o
PG = ----------- x 40 pkt
G max.
gdzie:
PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmi,
Go - okres gwarancji i rękojmi podany w badanej ofercie.
Uwaga:
Zamawiający określa minimalną długość okresu gwarancji i rękojmi: 24 m-ce.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji
i rękojmi krótszego niż 24 m-ce, Zamawiający ofertę odrzuci.
W przypadku, gdy Wykonawca wogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i rękojmi, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji i rękojmi dłuższy niż wyznaczony maksymalny 36 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 36 m-ce - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawy”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach
w przedziale od 24 do 36 miesięcy.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawy”.
Niniejsze kryteria oceny ofert zostaną zastosowane dla wszystkich 5 części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oddzielnie dla każdej z 5 części przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: „Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dostawy”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa przyczepy z agregatem prądotwórczym o mocy min. 76 kW jako zapasowe źródło zasilania Stacji Uzdatniania Wody
Agregat prądotwórczy
Parametry silnika:
Typ silnika, wysokoprężny, 4-suwowy napędzany olejem napędowym
- Podgrzewacz bloku silnika oraz cieczy chłodzącej
- Chłodzony cieczą (Chłodnica)
- Wyłącznik główny i awaryjny - TAK
- Silnik z pompą olejową (wymuszone smarowanie)
- Rozrusznik elektryczny
- Czujnik poziomu paliwa, oleju, ciśnienia oleju oraz temp. wody
- Pomiar poziomu paliwa, napięcia akumulatora, licznik motogodzin
- Pomiar obciążenia oraz napięcia na każdej fazie
- Rozruch według harmonogramu - możliwość zaprogramowania
- Ładowanie akumulatorów w czasie postoju - TAK
- Funkcja zapłonu samoczynnego (SZR) - TAK,
- Panel sterowania do współpracy z SZR - TAK
- Automatyczny system zabezpieczający agregat (asymetria, napięcie, przeciążenie)
- Zainstalowane akumulatory
- Agregat jest gotowy do pracy (zalany olejem silnikowym oraz płynem chłodniczym)
Parametry prądnicy
- Synchroniczna, bezszczotkowa
- Sprawność prądnicy min. 98%
- Uzwojenia wykonane z miedzi
- Napięcie wyjściowe 400V/230V
- Samowzbudna
- Stabilizacja AVR
- Częstotliwość napięcia 50Hz
- Moc nominalna ciągła prądnicy: minimalnie - 76kW maksymalnie - 110kW
Parametry obudowy
- Zbiornik paliwa o pojemności min. 150 litrów
- Platforma absorbująca drgania
- Łatwy dostęp do płynów eksploatacyjnych
- Możliwość transportu poprzez wózek paletowy
- Obudowa wodoodporna i wyciszona, drzwi zabezpieczone zamkiem
- Gniazda połączeniowe min.: 1x 125A(3P+n+PE); 1x63A(3P+n+PE), 1x32A (3P+n+PE); 1x230V
Przyczepa specjalna, 2-osie pod zaoferowany agregat
• DMC: max 2700 kg (zakres DMC 1400 – 2700 kg)
• Sprzęg: Zaczep kulowy 2700kg kompletny, atestowany, urządzenie najazdowe
ze sterownikiem hamulca ręcznego i najazdowego
• Osie: 2 osie hamowane
• Osie amortyzowane
• 4 podpory rurowe/nogi podporowe (montowane 2 szt. z tyłu, 2 szt. z przodu podwozia przy
pomocy uchwytu )
• Koła: 4 szt. z obręczami stalowymi
• Dyszel: dyszel prosty, typu V (standard)
• Rama (spawana) i pozostałe elementy konstrukcyjne wykonane z blachy stalowej, gięte, cynkowane
• ogniowo, pasy wzmocnień do mocowania agregatu (rozstaw wzmocnień pod mocowanie zaoferowanego agregatu)
• Agregat zamontowany oraz dostarczony na oferowanej przyczepie
• Oświetlenie zgodne z aktualnymi przepisami o Ruchu Drogowym
• - instalacja 12V
• - wtyczka 13 pin
• - lampy
• Koło podporowe min. fi 60
• Koło podporowe montowane na dyszlu przy pomocy uchwytu
• Błotniki przykręcane do ramy przyczepy
• Fartuchy przeciwbłotne
• Kliny pod koła – 4 szt. (kliny wykonane z tworzywa sztucznego)
• Koło zapasowe zamontowane na przyczepce
• Homologacja europejska
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) rok produkcji nie starszy niż 2024,
2) posiadający wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające do stosowania na terenie RP,
3) wszystkie niezbędne płyny eksploatacyjne (w tym paliwo niezbędne do wykonania pierwszego uruchomienia na min. 2 godziny pracy mobilnego agregatu prądotwórczego) na koszt Wykonawcy,
4) szkolenie osób wyznaczonych do obsługi mobilnego agregatu prądotwórczego w siedzibie Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji i rękojmi na dostawy (G)
40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dostawy” liczone w okresach miesięcznych:
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesiące, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24 a 36 miesięcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G o
PG = ----------- x 40 pkt
G max.
gdzie:
PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmi,
Go - okres gwarancji i rękojmi podany w badanej ofercie.
Uwaga:
Zamawiający określa minimalną długość okresu gwarancji i rękojmi: 24 m-ce.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji
i rękojmi krótszego niż 24 m-ce, Zamawiający ofertę odrzuci.
W przypadku, gdy Wykonawca wogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i rękojmi, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji i rękojmi dłuższy niż wyznaczony maksymalny 36 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 36 m-ce - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawy”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach
w przedziale od 24 do 36 miesięcy.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawy”.
Niniejsze kryteria oceny ofert zostaną zastosowane dla wszystkich 5 części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oddzielnie dla każdej z 5 części przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: „Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dostawy”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Agregat prądotwórczy
Parametry silnika:
Typ silnika, wysokoprężny, 4-suwowy napędzany olejem napędowym
- Podgrzewacz bloku silnika oraz cieczy chłodzącej
- Chłodzony cieczą (Chłodnica)
- Wyłącznik główny i awaryjny - TAK
- Silnik z pompą olejową (wymuszone smarowanie)
- Rozrusznik elektryczny
- Czujnik poziomu paliwa, oleju, ciśnienia oleju oraz temp. wody
- Pomiar poziomu paliwa, napięcia akumulatora, licznik motogodzin
- Pomiar obciążenia oraz napięcia na każdej fazie
- Rozruch według harmonogramu - możliwość zaprogramowania
- Ładowanie akumulatorów w czasie postoju - TAK
- Funkcja zapłonu samoczynnego (SZR) - TAK,
- Panel sterowania do współpracy z SZR - TAK
- Automatyczny system zabezpieczający agregat (asymetria, napięcie, przeciążenie)
- Zainstalowane akumulatory
- Agregat jest gotowy do pracy (zalany olejem silnikowym oraz płynem chłodniczym)
Parametry prądnicy
- Synchroniczna, bezszczotkowa
- Sprawność prądnicy min. 98%
- Uzwojenia wykonane z miedzi
- Napięcie wyjściowe 400V/230V
- Samowzbudna
- Stabilizacja AVR
- Częstotliwość napięcia 50Hz
- Moc nominalna ciągła prądnicy: minimalnie - 76kW maksymalnie - 110kW
Parametry obudowy
- Zbiornik paliwa o pojemności min. 150 litrów
- Platforma absorbująca drgania
- Łatwy dostęp do płynów eksploatacyjnych
- Możliwość transportu poprzez wózek paletowy
- Obudowa wodoodporna i wyciszona, drzwi zabezpieczone zamkiem
- Gniazda połączeniowe min.: 1x 125A(3P+n+PE); 1x63A(3P+n+PE), 1x32A (3P+n+PE); 1x230V
Przyczepa specjalna, 2-osie pod zaoferowany agregat
• DMC: max 2700 kg (zakres DMC 1400 – 2700 kg)
• Sprzęg: Zaczep kulowy 2700kg kompletny, atestowany, urządzenie najazdowe
ze sterownikiem hamulca ręcznego i najazdowego
• Osie: 2 osie hamowane
• Osie amortyzowane
• 4 podpory rurowe/nogi podporowe (montowane 2 szt. z tyłu, 2 szt. z przodu podwozia przy
pomocy uchwytu )
• Koła: 4 szt. z obręczami stalowymi
• Dyszel: dyszel prosty, typu V (standard)
• Rama (spawana) i pozostałe elementy konstrukcyjne wykonane z blachy stalowej, gięte, cynkowane
• ogniowo, pasy wzmocnień do mocowania agregatu (rozstaw wzmocnień pod mocowanie zaoferowanego agregatu)
• Agregat zamontowany oraz dostarczony na oferowanej przyczepie
• Oświetlenie zgodne z aktualnymi przepisami o Ruchu Drogowym
• - instalacja 12V
• - wtyczka 13 pin
• - lampy
• Koło podporowe min. fi 60
• Koło podporowe montowane na dyszlu przy pomocy uchwytu
• Błotniki przykręcane do ramy przyczepy
• Fartuchy przeciwbłotne
• Kliny pod koła – 4 szt. (kliny wykonane z tworzywa sztucznego)
• Koło zapasowe zamontowane na przyczepce
• Homologacja europejska
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) rok produkcji nie starszy niż 2024,
2) posiadający wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające do stosowania na terenie RP,
3) wszystkie niezbędne płyny eksploatacyjne (w tym paliwo niezbędne do wykonania pierwszego uruchomienia na min. 2 godziny pracy mobilnego agregatu prądotwórczego) na koszt Wykonawcy,
4) szkolenie osób wyznaczonych do obsługi mobilnego agregatu prądotwórczego w siedzibie Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji i rękojmi na dostawy (G)
40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dostawy” liczone w okresach miesięcznych:
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesiące, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24 a 36 miesięcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G o
PG = ----------- x 40 pkt
G max.
gdzie:
PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmi,
Go - okres gwarancji i rękojmi podany w badanej ofercie.
Uwaga:
Zamawiający określa minimalną długość okresu gwarancji i rękojmi: 24 m-ce.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji
i rękojmi krótszego niż 24 m-ce, Zamawiający ofertę odrzuci.
W przypadku, gdy Wykonawca wogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i rękojmi, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji i rękojmi dłuższy niż wyznaczony maksymalny 36 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 36 m-ce - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawy”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach
w przedziale od 24 do 36 miesięcy.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawy”.
Niniejsze kryteria oceny ofert zostaną zastosowane dla wszystkich 5 części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oddzielnie dla każdej z 5 części przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: „Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dostawy”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa zbiorników do wody pitnej o poj. 1,5 m3 z przyczepkami
Zakup i dostawa 2 szt. zbiorników do wody pitnej o poj. 1,5 m3 z przyczepkami
Zbiornik na wodę pitną
1. Zbiornik jednokomorowy bez izolacji (LLDPE) grubości min 0,4 cm, max 1 cm
2. poj. 1500 l, (+10% poj.)
3. długość min 150 cm max 190 cm,
4. szerokość min 90cm , max 120 cm,
5. wysokość min 100 cm, max 140 cm,
6. właz rewizyjny ø 400 mm, zamykany na klucz
7. wlot 1”,
8. wylot 1”,
9. otwór spustu ¾”, lub 1”
10. zbiornik trwale zamocowany na przyczepce przyczepka (DMC do 2000 kg), z min 6 cioma stopami podporowymi
11. przyczepka bez burt, lub z burtami
12. piktogram z oznaczeniem „WODA DO PICIA”,
13. dolny kran spustowy z zaworem kulowym,
14. atest dla wody pitnej PZH
Przyczepka pod zbiornik na wodę pitną
1. Przyczepka o DMC do 2 000 kg
2. Przyczepka bez burt lub z burtami
3. Rama ocynkowana
4. Błotniki
5. Instalacja 12 V
6. Wtyczka 13 pin
7. Koło podporowe
8. Homologacja europejska
9. 4 podpory rurowe (nogi podporowe montowane 2 szt. z tyłu, 2 szt. z przodu podwozia przy pomocy uchwytu)
10. Kliny pod koła 4 szt.
11. Koło zapasowe zamontowane na przyczepce.
Wymagania dotyczące realizacji zamówienia na zbiorniki do wody pitnej z przyczepką:
1) rok produkcji nie starszy niż 2024,
2) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu umowy z minimum
3 dniowym wyprzedzeniem przy czym kontakt z Zamawiającym może odbywać się wyłącznie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych w godzinach od 7.30 do 15.30;
3) zbiornik oraz przyczepa powinny posiadać instrukcję obsługi w języku polskim;
4) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny powinien znajdować się na terytorium Polski (do oferty należy dołączyć wykaz punktów serwisowych).
5) Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów umożliwiających rejestrację przedmiotu zamówienia (przyczepki).
4.2.6.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji i rękojmi na dostawy (G)
40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dostawy” liczone w okresach miesięcznych:
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesiące, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24 a 36 miesięcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G o
PG = ----------- x 40 pkt
G max.
gdzie:
PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmi,
Go - okres gwarancji i rękojmi podany w badanej ofercie.
Uwaga:
Zamawiający określa minimalną długość okresu gwarancji i rękojmi: 24 m-ce.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji
i rękojmi krótszego niż 24 m-ce, Zamawiający ofertę odrzuci.
W przypadku, gdy Wykonawca wogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i rękojmi, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji i rękojmi dłuższy niż wyznaczony maksymalny 36 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 36 m-ce - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawy”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach
w przedziale od 24 do 36 miesięcy.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawy”.
Niniejsze kryteria oceny ofert zostaną zastosowane dla wszystkich 5 części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oddzielnie dla każdej z 5 części przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: „Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dostawy”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa cysterna na wodę pitną
o pojemności min. 2 000 l
Cysterna do przewozu wody pitnej
Przyczepa jednoosiowa do przewozu wody pitnej, zbiornik o pojemności od 2000 litrów do 5000 litrów wyposażona w dolny kran spustowy z zaworem kulowym, powłoka cynkowa z atestem na przewóz wody pitnej.
WYPOSAŻENIE
1. Zbiornik wykonany z blachy o grubości min 5 mm.
2. Konstrukcja wozu samonośna, ocynkowana.
4. Zbiornik jednokomorowy z atestem na przewóz wody pitnej PZH
5. Zestaw kołowy jednoosiowy, dwa koła.
6. Dolny kran spustowy z zaworem kulowym min 2”
7. Króciec zalewowy z przyłączem strażackim W52
8. Górny właz ø500mm zalewowy zamykany na klucz
9. Wziernikowe wskaźniki poziomu napełnienia.
10. Błotniki
11. Dolny zaczep hitch na wysokości 400mm.
12. Ucho zaczepu przykręcane.
13. Mechanicznie regulowana stopka podporowa.
14. Instalacja elektryczna 12V ze złączem.
15. Instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego.
16. Hamulec zasadniczy – układ dwu obwodowy, pneumatyczny.
17. Hamulec ręczny postojowy.
18. Piktogram z oznaczeniem „WODA DO PICIA”.
19. Świadectwo homologacji – umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych z prędkością 25km/h dla przyczepy.
Wymagania dotyczące realizacji zamówienia na cysternę do przewozu wody pitnej:
1) rok produkcji nie starszy niż 2024,
2) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu umowy z minimum
3 dniowym wyprzedzeniem przy czym kontakt z Zamawiającym może odbywać się wyłącznie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych w godzinach od 7.30 do 15.30;
3) Cysterna oraz przyczepa powinny posiadać instrukcję obsługi w języku polskim;
4) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny powinien znajdować się na terytorium Polski (do oferty należy dołączyć wykaz punktów serwisowych).
5) Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów umożliwiających rejestrację przedmiotu zamówienia (przyczepki).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji i rękojmi na dostawy (G)
40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dostawy” liczone w okresach miesięcznych:
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesiące, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24 a 36 miesięcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G o
PG = ----------- x 40 pkt
G max.
gdzie:
PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmi,
Go - okres gwarancji i rękojmi podany w badanej ofercie.
Uwaga:
Zamawiający określa minimalną długość okresu gwarancji i rękojmi: 24 m-ce.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji
i rękojmi krótszego niż 24 m-ce, Zamawiający ofertę odrzuci.
W przypadku, gdy Wykonawca wogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i rękojmi, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji i rękojmi dłuższy niż wyznaczony maksymalny 36 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 36 m-ce - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawy”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach
w przedziale od 24 do 36 miesięcy.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na dostawy”.
Niniejsze kryteria oceny ofert zostaną zastosowane dla wszystkich 5 części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oddzielnie dla każdej z 5 części przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: „Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady na dostawy”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 12 do SWZ
b) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 13 do SWZ;
c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
dla rozwiązań wykazanych w formularzu ofertowym (zał. nr 3)/ załączniku nr 3aZamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych dla agregatów mobilnych, zbiorników na wodę pitną z przyczepką oraz cysterny na wodę pitną wykazanych w załączniku nr 3 do SWZ (formularz ofertowy).
Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania. Zgodnie z art. 107 ust. 1 Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych, a Wykonawca składa je wraz z ofertą (w terminie składania ofert).
Jeśli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zgodnie z treścią art. 107 ust. 4 Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę
w postępowaniu wraz z ofertą jako przedmiotowy środek dowodowy:
- instrukcje obsługi, karty katalogowe, certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, oświadczenia producenta sprzętu lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ oraz zał. 1 do oferty. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie jednego z w/w dokumentów potwierdzającego, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Załącznik Nr 3a do SWZ – OŚWIADCZENIE WŁASNE WYKONAWCY O ZGODNOŚCI OFEROWANYCH DOSTAW Z WYMAGANYMI CECHAMI WSKAZANYMI W OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w terminie składania ofert. Niniejszy załącznik nie ulega uzupełnieniu na wezwanie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- instrukcje obsługi, karty katalogowe, certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, oświadczenia producenta sprzętu lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ oraz zał. 1 do oferty. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie jednego z w/w dokumentów potwierdzającego, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZi załącznikach).
2) OŚWIADCZENIE WŁASNE WYKONAWCY O ZGODNOŚCI OFEROWANYCH DOSTAW Z WYMAGANYMI CECHAMI WSKAZANYMI W OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – Załącznik nr 3a do SWZ (składany wraz z ofertą, nie podlega uzupełnieniu)
3) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
4) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),
5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Części nr 1, nr 2, nr 3 przedmiotu zamówienia:1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym poniżej:
1) zmiany wynagrodzenia w związku z urzędową zmianą stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, o którym mowa w §2 ust. 6,
3) zmian spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
a) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych zwiększających jakość, parametry techniczne lub eksploatacyjne urządzeń, przy zachowaniu poziomu cen zgodnego z ofertą przetargową,
b) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na poniesienie niższych kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, lub umożliwiających uzyskanie lepszej jego jakości, przy zachowaniu poziomu cen zgodnego z ofertą przetargową,
c) koniecznością zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, przy zachowaniu poziomu cen zgodnego z ofertą przetargową,
d) zmianą obowiązujących przepisów.
2. Podstawą wprowadzenia zmian postanowień umowy jest pisemny wniosek Strony umowy lub projekt aneksu wraz z uzasadnieniem. Wniosek lub uzasadnienie do aneksu musi zawierać w szczególności:
1) opis wnioskowanej zmiany,
2) cel zmiany wraz z uzasadnieniem,
3) wskazanie konkretnych zapisów umowy lub Pzp pozwalających na wprowadzenie zmiany.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
4. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
Części nr 4 i nr 5 przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następujących sytuacjach i w następujących zakresach:
a) działaniem siły wyższej (np.: klęski żywiołowe, działania wojenne, strajki generalne lub lokalne, epidemie) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia;
b) zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy, wprowadzonych po zawarciu umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji umowy;
c) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność niż produkt będący przedmiotem umowy oraz niż określone dla zmienianego produktu w Specyfikacji warunków zamówienia;
d) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy;
e) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku (wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian), jednakże wyłącznie, co do części wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gwbrzeznio.e-zp.finn.pl/procurements/48/procurement
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-26
INNE PRZETARGI BRZEŹNIO
więcej: przetargi BRZEŹNIO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup specjalistycznego sprzętu dla obrony cywilnej i ludności
- Zakup materiałów i urządzeń na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego o mocy 125kVA/100 kW-400V wyposażonego w układ SZR (samoczynne załączanie rezerwy wraz z wykonaniem niezbędnych robót elektrycznych związanych z mont. agregatu
- Dostawa ciągnika i cysterny do wody pitnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.