Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00418025/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku Węgrowskiego Ośrodka Kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Węgrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Mariacki 16
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wegrow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wegrow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d7379d3-2bcc-41e9-a96c-63d5e7695da11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń w budynku Węgrowskiego Ośrodka Kultury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d7379d3-2bcc-41e9-a96c-63d5e7695da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066835/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont pomieszczeń w budynku Węgrowskiego Ośrodka Kultury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418025
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FEiZP.271.1.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonania zadania pn. Remont pomieszczeń w budynku Węgrowskiego Ośrodka Kultury. Planowana inwestycja polegała będzie na remoncie sal :
usunięcie okładzin ściennych , usunięcie obudowy ścian i sufitów z płyt g-k, wykonanie uzupełnień tynków, przeszpachlowanie masami wykończeniowymi z przetarciem oraz malowanie farbami do wnętrz. Remont pomieszczeń łazienek ( 2 łazienki ). Remontowane łazienki wykonać wg przedstawionej koncepcji. Remont pomieszczeń przewiduje roboty budowlane z wymianą instalacji sanitarnej i elektrycznej. Zakres prac przewiduje remont pomieszczeń przyległych do dwóch głównych sal dotyczący ścian i sufitów. Instalacja opraw oświetleniowych ledowych.
Szczegółowy zakres projektowanych prac remontowych branży budowlanej
- demontaż okładzin ściennych z płyt drewnopodobnych z wykończeniem materiałowym,
- demontaż okładzin ściennych z płyt gipsowo – kartonowych,
- demontaż okładzin sufitowych z płyt gipsowo – kartonowych,
- skucie tynków i warstw sufitu w łazienkach,
- skucie warstw posadzki w łazienkach,
- demontaż ścian działowych i fragmentów ścian konstrukcyjnych oraz kabin
- demontaż drzwi
- demontaż grzejników
- demontaż armatury łazienkowej
- demontaż instalacji sanitarnej i elektrycznej
- udrożnienie kanałów wentylacyjnych
- powiększenie oraz przesunięcie otworów drzwiowych
- wykonanie podciągów w miejscach rozebranych ścian
- wykonanie podciągów w miejscach nowych otworów drzwiowych
- wykonanie instalacji sanitarnej
- wykonanie instalacji elektrycznej
- wykonanie warstw izolacyjnych przegród budowlanych ( posadzki )
- wykonanie warstw podłogi
- wykonanie warstw sufitów
- wstawienie nowych drzwi
- montaż zabudowy systemowej HPL ( kabiny )
- ułożenie płytek (ściany i podłogi)
- malowanie powierzchni sufitów
- montaż parapetów, grzejników, umywalek, misek ustępowych na blatach
- wykonanie uzupełnień tynków na sufitach i ścianach
- wykonanie przebudowy elektrycznych tablic rozdzielczych i przewodów zasilających tablice
Wyposażenie – Instalacje
1. Instalacja elektryczna
Dla potrzeb inwestycji zapotrzebowanie na energię elektryczną realizowane będzie poprzez istniejące podłączenie z sieci zewnętrznej i przebudowę instalacji wewnętrznej w ramach istniejącego przydziału mocy dla obiektu. Należy wykonać instalacje elektryczne wewnętrzne:
1. Instalację oświetlenia
2. Instalację gniazd wtykowych
3. Instalację przeciwprzepięciową
4. Instalacja uziemiająca i połączeń wyrównawczych.
2. Instalacja wodociągowa
Dla potrzeb inwestycji zapotrzebowanie na wodę realizowane będzie poprzez istniejące przyłącze wodociągowe - remont wewnętrznej instalacji. Do budynku doprowadzone jest przyłącze wodociągowe -pomiar za pomocą istniejącego wodomierza.
3. Kanalizacja sanitarna
Dla potrzeb inwestycji wszelkie nieczystości odprowadzane będą do kanalizacji sanitarnej – jak w chwili obecnej, należy wykonać remont instalacji istniejącej. Należy wykonać podejścia pod projektowane urządzenia sanitarne.
4. Wentylacja
W łazienkach przewidziano wentylację grawitacyjną. Wentylacja pomieszczeń pozostałych – istniejąca wentylacja mechaniczna do demontażu
5. Ogrzewanie
Budynek ogrzewany będzie za pomocą grzejników podłączonych do c.o. Ogrzewanie w łazienkach – podłogowe, zasilane z istniejącego układu c.o. Wykonanie ogrzewania w ramach remontu warstw posadzek.
6. Opis funkcji oraz zagadnienia B.H.P. i Sanepid
Planowana inwestycja polegała będzie m.in. na remoncie wnętrz pomieszczeń higieniczno- sanitarnych.
Toaleta męska wyposażona będzie w umywalkę oraz dwie kabiny systemowe z jedna z miskami ustępowymi. Kabiny wykonane z płyt HPL z prześwitem 15 cm między podłogą , wyposażone w dozowniki papieru toaletowego. Przy umywalce należy zamontować dozownik mydła i ręczników papierowych lub suszarkę do rąk. Kolejne pomieszczenie to toaleta damska która wyposażona zostanie w umywalkę i dwie kabiny systemowe z miskami ustępowymi. Kabiny wykonane będą, podobnie jak w toalecie męskiej, z płyt HPL z prześwitem 15 cm między podłogą a dolną krawędzią płyty. Należy wyposażyć je w kosze na śmieci oraz dozowniki papieru toaletowego. Przy umywalkach należy zamontować dozownik mydła i ręczników jednorazowych lub suszarkę do rąk.
W ww pomieszczeniach w przedsionku z umywalką zamontować lustra nad umywalkami. W pomieszczeniu ponadto zamontować szafę ze zlewem gospodarczym do utrzymania czystości. Zestaw wyposażyć w baterię i syfon. W szafie przewidzieć półki na środki czystości. ( Szafa ma być zamykana na zamek z kluczykiem ). W szafie ponadto zainstalować wiadro + mop.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.
Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia:
1. harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót (według wzoru),
2. kosztorysu ofertowego,
Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach programu wsparcia „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 680000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WormBud Cezary Robak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241170340
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-24INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych Glina, Rostki, Ugoszcz położonych w jednostce ewidencyjnej Miedzna
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez doposażenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie w sprzęt do działań ratowniczych i ochrony ludności - II podejście
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Węgrowie oraz referatu zamiejscowego w Łochowie na 2026 rok
- Przejęcie funkcji inspektorów nadzoru nad budową Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZOZ w Węgrowie
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





