Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00471656/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania roboczej wersji katalogu usług laboratoryjnych z uwzględnieniem mapowania pojęć z zakresu LOINC w ramach projektu wdrożenia słownika LOINC (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-419
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marlena.jozwiak@umed.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11875021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania roboczej wersji katalogu usług laboratoryjnych z uwzględnieniem mapowania pojęć z zakresu LOINC w ramach projektu wdrożenia słownika LOINC (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f101108f-fb3e-415f-8c82-16f9d8cd0930
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00171230/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Usługa przygotowania roboczej wersji katalogu usług laboratoryjnych z uwzględnieniem mapowania pojęć z zakresu LOINC
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wdrożenie słownika LOINC w obszarze diagnostyki laboratoryjnej oraz opracowanie prototypu Systemu Standaryzacji Informacji w Diagnostyce Laboratoryjnej finansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Komponent D Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia Inwestycja D3.1.1 Kompleksowy rozwój badań w zakresie nauk medycznych i nauk o zdrowiu,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471656
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/123/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet IPrzedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: Usługa przygotowania roboczej wersji katalogu usług laboratoryjnych z uwzględnieniem mapowania pojęć z zakresu LOINC w ramach projektu wdrożenia słownika LOINC oraz prototypu Systemu Standaryzacji Informacji w Diagnostyce Laboratoryjnej (SSIDL).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72330000-2 - Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych
4.5.5.) Wartość części: 27500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet IIPrzedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: Usługa przygotowania roboczej wersji katalogu usług laboratoryjnych z uwzględnieniem mapowania pojęć z zakresu LOINC w ramach projektu wdrożenia słownika LOINC oraz prototypu Systemu Standaryzacji Informacji w Diagnostyce Laboratoryjnej (SSIDL).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72330000-2 - Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych
4.5.5.) Wartość części: 27500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 256 ustawy Pzp w zw. z art. 137 ust. 7 ustawy Pzp
Zamawiający prowadzi postępowanie przetargowe na usługę przygotowania roboczej wersji katalogu usług laboratoryjnych z uwzględnieniem mapowania pojęć z zakresu LOINC w ramach projektu wdrożenia słownika LOINC oraz prototypu Systemu Standaryzacji Informacji w Diagnostyce Laboratoryjnej (SSIDL). W toku prowadzonego postępowania zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia.
Ustalono, że w Pakietach I-II powinien on obejmować opracowanie aplikacji pozwalającej na wykonanie mapowania badań w systemie LIS dostawcy na kody LOINC z wykorzystaniem zasobów FHIR zgodnych ze specyfikacją interoperacyjności opracowaną w ramach projektu, a nie analizę wybranych do mapowania przez Zamawiającego (minimum 134 pozycji, maksymalnie do 150 pozycji słownika własnego) badań laboratoryjnych na słownik LOINC w celu identyfikacji potencjalnych rozbieżności semantycznych i technicznych przy implementacji słownika LOINC w systemie laboratoryjnym.
W związku z powyżej opisanym wystąpieniem istotnych zmian w przedmiocie zamówienia oraz mając na uwadze treść przywołanych przepisów PZP, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, co powoduje, że Zamawiający unieważnia postępowanie ZP/123/2025 z zamiarem wszczęcia nowej procedury z uwzględnieniem zmiany opisu przedmiotu zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 256 ustawy Pzp w zw. z art. 137 ust. 7 ustawy Pzp
Zamawiający prowadzi postępowanie przetargowe na usługę przygotowania roboczej wersji katalogu usług laboratoryjnych z uwzględnieniem mapowania pojęć z zakresu LOINC w ramach projektu wdrożenia słownika LOINC oraz prototypu Systemu Standaryzacji Informacji w Diagnostyce Laboratoryjnej (SSIDL). W toku prowadzonego postępowania zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia.
Ustalono, że w Pakietach I-II powinien on obejmować opracowanie aplikacji pozwalającej na wykonanie mapowania badań w systemie LIS dostawcy na kody LOINC z wykorzystaniem zasobów FHIR zgodnych ze specyfikacją interoperacyjności opracowaną w ramach projektu, a nie analizę wybranych do mapowania przez Zamawiającego (minimum 134 pozycji, maksymalnie do 150 pozycji słownika własnego) badań laboratoryjnych na słownik LOINC w celu identyfikacji potencjalnych rozbieżności semantycznych i technicznych przy implementacji słownika LOINC w systemie laboratoryjnym.
W związku z powyżej opisanym wystąpieniem istotnych zmian w przedmiocie zamówienia oraz mając na uwadze treść przywołanych przepisów PZP, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, co powoduje, że Zamawiający unieważnia postępowanie ZP/123/2025 z zamiarem wszczęcia nowej procedury z uwzględnieniem zmiany opisu przedmiotu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Budowa oświetlenia dedykowanego wraz z poprawą brd w ciągu drogi krajowej nr 42 w m. Przedbórz w województwie łódzkim"
- Usługi ochrony osób i mienia
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego do Pracowni Działań Multimedialnych w Instytucie Architektury Tekstyliów dla Politechniki Łódzkiej
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2026 r."
- Stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z usługami dodatkowymi dozoru p.poż. świadczona w Budynku użyteczności publicznej przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi wraz z przyległym terenem
- DZP.26.258.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





