eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna"Usługi społeczne realizowane przez podmioty ekonomii społecznej w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej""



Ogłoszenie z dnia 2025-10-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Usługi społeczne realizowane przez podmioty ekonomii społecznej w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej""

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290507889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sikorskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 25 25 035

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.skarkam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.skarkam.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Usługi społeczne realizowane przez podmioty ekonomii społecznej w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej""

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6686293-7971-46fe-b08f-3607a65ed851

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00481500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049241/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Usługi zdrowotne w zakresie leczenia w ramach długoterminowej opieki kobiet po mastektomii w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej”

1.3.8 Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla uczestników projektu „Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6686293-7971-46fe-b08f-3607a65ed851

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (zwanej dalej „Platformą"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl , a korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres
e-mail: zamowienia@cus.skarkam.pl. Szczegółowe informacje w Rozdziale XII SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wymaga złożenia oferty w oparciu o wzór Formularza oferty stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij" i „upuść") służące do dodawania plików.
Wykonawca dodaje plik zawierający wypełniony i uprzednio podpisany „Formularz oferty" (Załącznik Nr 2 do SWZ) w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty"). W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę") Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą, wskazane w ust. 12.
Jeżeli wraz z ofertą składane są informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz
z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Zarówno załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa jak
i uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa należy dodać w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę".
Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem informacji, o których mowa
w ust. 4, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji, jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie.
„Formularz ofertowy” podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis „Formularza ofertowego” wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje związane z ochroną danych osobowych w związku z prowadzonym postępowaniem zawarto w Załączniku Nr 11 i 12 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje związane z ochroną danych osobowych w związku z prowadzonym postępowaniem zawarto w Załączniku Nr 11 i 12 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PS.I.271.14.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie leczenia
w ramach długoterminowej opieki dla kobiet po przebytym zabiegu mastektomii. Zakres świadczeń obejmuje realizację indywidualnych zabiegów rehabilitacyjnych oraz drenażu limfatycznego, prowadzonych systematycznie i długofalowo, zgodnie z ustalonym harmonogramem w lokalu Wykonawcy znajdującym się na terenie miasta Skarżysko-Kamienna i/lub w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców w ramach indywidualnych ustaleń z pacjentami i zakresem usług, z uwzględnieniem ich stanu zdrowia, sytuacji życiowej oraz konieczności użycia odpowiednich materiałów, pomocy i sprzętu niezbędnego do zapewnienia skuteczności i bezpieczeństwa świadczeń. Usługi mają na celu poprawę ogólnego stanu zdrowia, sprawności fizycznej oraz jakości życia pacjentek, wspierając proces ich powrotu do pełniejszego funkcjonowania społecznego
i psychofizycznego. Z usług skorzysta łącznie 60 kobiet po mastektomii w ramach różnych etapów realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert:
Część 1:
cena oferty brutto – waga kryterium 50 %,
kwalifikacje personelu – waga kryterium 40%,
kryterium społeczne zatrudnieniowe – waga 10%.
Liczbę punktów uzyskanych przez ofertę oblicza się jako sumę punktów uzyskanych w powyższych kryteriach.
Szczegółowy opis zawiera Rozdział XIX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje personelu

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne zatrudnieniowe

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO) dostosowanych indywidualnie do potrzeb każdej osoby objętej wsparciem. Usługi te będą realizowane w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców, i/lub w lokalu Wykonawcy znajdującym się na terenie miasta Skarżysko-Kamienna, w ramach indywidualnych ustaleń z pacjentami i zakresem usług specjalistycznych, z uwzględnieniem ich stanu zdrowia, sytuacji życiowej oraz konieczności użycia odpowiednich materiałów, pomocy
i sprzętu niezbędnego do zapewnienia skuteczności i bezpieczeństwa świadczeń. Z usług skorzysta łącznie 180 osób w trzech etapach realizacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert:
Część 2:
cena oferty brutto – waga kryterium 50 %,
kwalifikacje personelu – waga kryterium 40%,
kryterium społeczne zatrudnieniowe – waga 10%.
Liczbę punktów uzyskanych przez ofertę oblicza się jako sumę punktów uzyskanych w powyższych kryteriach.
Szczegółowy opis kryteriów zawiera Rozdział XIX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje personelu

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne zatrudnieniowe

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:

Dla Części 1 zamówienia – „Usługi zdrowotne”.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1
zamówienie objęte 1 umową obejmujące usługi rehabilitacji (tj. dowolnych zabiegów
i /lub fizjoterapii) skierowanych do kobiet po zabiegu mastektomii;

2) do realizacji zamówienia skieruje 2 osoby posiadające:
a) tytuł magistra fizjoterapii oraz prawo do wykonywania zawodu fizjoterapeuty nadane przez Krajową Radę Fizjoterapeutów potwierdzone wpisem do Krajowego Rejestru Fizjoterapeutów prowadzonego przez Krajową Izbę Fizjoterapeutów
oraz
b) co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z osobami przewlekle chorymi,
niepełnosprawnymi lub starszymi
oraz
c) ukończone specjalistyczne szkolenia z zakresu:
- terapii przeciwobrzękowej (drenaż limfatyczny, bandażowanie),
- rehabilitacji onkologicznej (tj. np. rehabilitacja kobiet po mastektomii, metoda
Casley-Smith, Foldi, Leduc),
- terapii manualnej i pracy z blizną.

Dla Części 2 zamówienia -„Usługi z zakresu wsparcia osób starszych i osób
z niepełnosprawnościami”.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 zamówienie objęte 1 umową o wartości brutto co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) obejmujące specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz zamówienie, o którym mowa powyżej skierowane było do osób z niepełnosprawnościami i/lub starszych i/lub niesamodzielnych;

2) do realizacji zamówienia skieruje 4 osoby posiadające:
a) 1 osoba – tytuł magistra fizjoterapii oraz prawo do wykonywania zawodu fizjoterapeuty nadane przez Krajową Radę Fizjoterapeutów potwierdzone wpisem do Krajowego Rejestru Fizjoterapeutów prowadzonego przez Krajową Izbę Fizjoterapeutów,
b) 1 osoba – tytuł magistra pielęgniarstwa oraz prawo wykonywania zawodu pielęgniarza/pielęgniarki potwierdzone wpisem do Centralnego Rejestru Pielęgniarek i Położnych prowadzonego przez Naczelną Izbę Pielęgniarek i Położnych,
c) 1 osoba - tytuł magistra psychologii,
d) 1 osoba - tytuł magistra dietetyki.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, składa wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.

1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – Załącznik Nr 8 do SWZ,
2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 1616 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 6 do SWZ,
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - lub innego właściwego rejestru; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w Załączniku Nr 2 do SWZ (Formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
4) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; – Załącznik Nr 9 do SWZ;
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz ma dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– Załącznik Nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, składa wraz z ofertą oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę i składane wraz z ofertą dokumenty składają się:
1) formularz oferty – stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym),
2) oświadczenie Wykonawcy (każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – jeżeli dotyczy) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia
z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – stanowiące Załącznik Nr 4 do SWZ (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym),
3) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo
do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz
ze złożeniem oferty,
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 58 ust. 2 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy),
5) zobowiązanie, o którym mowa w Rozdz. VII ust. 4 SWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu, wraz z oświadczeniem wskazanym w pkt 2 oraz dokumentami potwierdzającymi umocowanie osoby/ osób podpisującej/ych zobowiązanie i oświadczenie
do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby (odpis
z właściwego rejestru, pełnomocnictwo) (jeżeli dotyczy),
6) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy);
7) wyjaśnienia dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy),
8) wykaz osób na potrzeby Kryterium oceny ofert w kryterium Kwalifikacje personelu (Załącznik Nr 5 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. IX ust. 1, składa wraz z ofertą każdy z tych Wykonawców. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają także
do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik Nr 7
do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdz. IX ust. 2 pkt 1)- 3) składa każdy z tych Wykonawców, a podmiotowe środki dowodowe, o których mowa
w Rozdz. IX ust. 2 pkt 4)-5) składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku lub składają je łącznie.
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów
na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp:
1) przedstawia w ofercie, wraz ze swoim oświadczeniem, o którym mowa
w Rozdz. IX ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
2) w odniesieniu do tych podmiotów składa (na wezwanie, o którym mowa w Rozdz. IX ust. 2) podmiotowe środki dowodowe wymienione w Rozdz. IX ust. 2 pkt. 1) i 3) oraz - odpowiednio do udostępnianych zasobów - podmiotowe środki dowodowe wymienione w Rozdz. IX ust. 2 pkt 4) i 5).
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się
na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 3 do SWZ.
Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy: https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-27 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.