eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 3 w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu



Og³oszenie z dnia 2023-11-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 3 w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 3 IM. KORNELA MAKUSZYÑSKIEGO W RAWICZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260793000

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: WA£Y JAROS£AWA D¡BROWSKIEGO 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp3.rawicz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Szko³a Podstawowa nr 3 im. Kornela Makuszyñskiego w Rawiczu

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: GMINA RAWICZ

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 21

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Rawicz

1.11.5.) Kod pocztowy: 63-900

1.11.6.) Województwo: wielkopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.11.12.) Adres strony internetowej: bip.rawicz.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 3 w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cc37047b-7ed7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00485546

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00467752/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 3 w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/841494

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/841494

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Ofertê,
o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Sposób sporz±dzania oraz sposób przekazywania podmiotowych ¶rodków dowodowych,
przedmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów,
przekazywanych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zosta³ okre¶lony w
rozporz±dzeniu w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3) Komunikacja w niniejszym postêpowaniu w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej na stronie
internetowej prowadzonego postêpowania, o której mowa w rozdziale I SWZ.
4) Komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do
informacji, które nie s± istotne.
5) Zamawiaj±cy awaryjnie dopuszcza komunikowanie siê z Wykonawcami za po¶rednictwem poczty
elektronicznej przetargi@rawicz.eu – powy¿sze nie dotyczy sk³adania oferty, z tym ¿e podstawowym
¶rodkiem komunikowania siê jest Platforma Zakupowa, o której wy¿ej mowa. W takim przypadku
wszelk± korespondencjê do Zamawiaj±cego zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem nale¿y kierowaæ
do Zamawiaj±cego, podaj±c numer sprawy lub nazwê zadania podan± na wstêpie.
6) Wykonawca mo¿e siê kontaktowaæ z Zamawiaj±cym w formie elektronicznej za po¶rednictwem
Platformy Zakupowej i formularzy:
a) „Z³ó¿ ofertê” w odniesieniu do sk³adania oferty
b) „Wy¶lij wiadomo¶æ” w odniesieniu do pozosta³ej korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego
7) Zamawiaj±cy okre¶la:
a) niezbêdne wymagania sprzêtowe: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci
nie mniejszej ni¿ 512 kbit/s; zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa: Internet Explorer,
Chrome lub FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca
pliki typu „cookies”. W przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; komputer klasy PC lub MAC
o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli;
Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: oznaczenie czasu odbioru danych przez
Platformê Zakupow± stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss), znajduj±ce siê na potwierdzeniu. Czas wy¶wietlany na platformazakupowa.pl
synchronizuje siê automatycznie z serwerem G³ównego Urzêdu Miar; za chwilê z³o¿enia uznaje siê
moment wp³ywu informacji na platformê
c) Zamawiaj±cy informuje, ¿e wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów: w zakresie
ca³ej oferty: do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB; przy
komunikacji poprzez wy¶lij wiadomo¶æ: do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy
maksymalnej sumarycznej wielko¶ci 500 MB
8) Zamawiaj±cy w zakresie:
a) pytañ technicznych dotycz±cych funkcjonowania i obs³ugi technicznej Platformy Zakupowej
wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta, które dostêpne jest od poniedzia³ku do pi±tku w godz.:
od 7:00 do 17:00 pod numerem telefonu (22)-101-02-02 lub e-mail cwk@platformazakupowa.pl,
b) pytañ merytorycznych wyznaczy³ nastêpuj±ce osoby uprawnione do komunikowania siê z
Wykonawc±: w zakresie procedury przetargowej: Julia Ryba, w zakresie przedmiotu
zamówienia: El¿bieta Skrzypek, Monika Ryba.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna wynikaj±ca z art. 13 ust. 1 i
2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zosta³a okre¶lona w SWZ – rozdzia³ XXIV pkt 4.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP326.1.23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji Szko³y Podstawowej Nr 3
w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu zgodnie z za³o¿eniami i wytycznymi zawartymi w SWZ wraz
z za³±cznikami.
2. Zakres prac przy realizacji zamówienia dla czê¶ci 1, obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w szczególno¶ci:
1) roboty przygotowawcze:
a) zabezpieczenie pod³óg foli±,
b) zabezpieczenie stolarki os³ona z folii – za³o¿enie i usuniêcie,
c) odbycie tynków wewnêtrznych,
d) ³ugowanie farby olejnej z tynków ¶cian,
2) roboty budowlane:
a) wykonanie tynków wewnêtrznych,
b) przyklejenie naro¿ników ochronnych na naro¿ach ¶cian,
c) g³adzie gipsowe jednowarstwowe (w tym siatka zbroj±ca),
d) przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi z poszpachlowaniem nierówno¶ci oraz dwukrotne malowanie ¶cian i sufitów,
e) dwukrotne lakierowanie tynków wewnêtrznych lakierem akrylowym wodorozcieñczalnym,
f) rozebranie ok³adziny ¶ciennej z p³ytek, transport gruzu i op³ata za utylizacje,
g) demonta¿ umywalek, baterii i monta¿ nowej armatury,
h) monta¿ 3szt. podgrzewaczy do wody,
i) gruntowanie pod³o¿a, u³o¿enie p³ytek ¶ciennych, listwy naro¿nikowe.
3) inne prace towarzysz±ce prawid³owemu wykonaniu zamówienia m.in.:
a) zsyp budowlany,
b) wywiezienie gruzu z terenu budowy oraz jego op³ata za utylizacjê.
3. Szczegó³owy zakres zamówienia stanowi±cy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ za pomoc±:
1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci (UWAGA: Rozliczenie rycza³towe inwestycji. Zakres prac do wykonania okre¶la za³±czony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej dla danej czê¶ci. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o wizjê lokaln±).
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
stanowi±cych integraln± czê¶æ niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty s± zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
4. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych, osobno dla ka¿dej czê¶ci, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowi±zany bêdzie równie¿ do:
1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.),
2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w sposób nie zagra¿aj±cy bezpieczeñstwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
3) za³atwienia wszelkich formalno¶ci w imieniu Zamawiaj±cego niezbêdnych do prawid³owego wykonania zadania,
4) ubezpieczenie budowy i robót z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynik³ych w czasie wykonywania robót, jak równie¿ ponoszenia odpowiedzialno¶ci za wszelkie zdarzenia powsta³e z tej przyczyny (posiadanie aktualnej i op³aconej polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiaj±cemu na ka¿de jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania),
5) w³a¶ciwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objêtego zamówieniem oraz placu budowy, zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie,
6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126),
7) zorganizowania i przeprowadzenia niezbêdnych odbiorów,
8) zagospodarowania powsta³ych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizacjê nale¿y przeprowadziæ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587) a jej koszt uwzglêdniæ w cenie ofertowej,
9) utrzymania terenu objêtego zamówieniem (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itd),
10) po zakoñczeniu robót doprowadzenia terenu objêtego zamówieniem do stanu pierwotnego, demonta¿ ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowania ca³ego terenu zajêtego na prowadzenie robót,
11) udzielenia rêkojmi i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty i wbudowane materia³y, zgodnie ze z³o¿on± ofert± (od 36 - 60 miesiêcy).

5. Zaleca siê, aby Wykonawca przed sporz±dzeniem oferty dokona³ wizji lokalnej w celu zapoznania siê
z obiektem a tak¿e zdoby³ na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej nale¿y ustaliæ telefonicznie z osob± nadzoruj±c± inwestycjê – Pani± Ma³gorzat± Mamot (dyrektor szko³y). Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

6. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga, dla ka¿dej czê¶ci, zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego rodzaje podanych ni¿ej czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
- roboty polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych
Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli okre¶lono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.

7. Wybrany dla danej czê¶ci zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przekazania Zamawiaj±cemu
w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy kosztorysu ofertowego opracowanego metod± kalkulacji szczegó³owej w wersji elektronicznej (ATH) na bazie którego zosta³a skalkulowania cena oferty.
8. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w rodz. III SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45432210-9 - Wyk³adanie ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zwi±zku z art. 305 pkt 1 ustawy stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego dla ka¿dej czê¶ci i polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
W ramach tego zamówienia Zamawiaj±cy zleci wykonanie robót budowlanych nie objêtych zamówieniem podstawowym w zakresie wykonania nastêpuj±cych prac: prace tynkarskie, malarskie oraz inne prace towarzysz±ce pe³nemu i prawid³owemu wykonaniu niniejszego zamówienia.
2. Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 zostanie udzielone na nastêpuj±cych warunkach:
1) zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzonych negocjacjach z Wykonawc±, któremu zosta³o udzielone zamówienie podstawowe,
2) Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania zamówienia udzielonego w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp ni¿ zamówienia podstawowego,
3) zamówienie zostanie udzielone, gdy Zamawiaj±cy zdecyduje o realizacji prac, o których mowa w pkt 1,
4) zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,
5) termin wykonania zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zostanie ustalony przez Zamawiaj±cego przed przyst±pieniem do negocjacji.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± - osobno dla ka¿dej czê¶ci - na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w niniejszym rozdziale.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami (przy za³o¿eniu, ¿e 1% = 1pkt).
3. Zamawiaj±cy w oparciu o art. 253 ust. 1 pkt. 1 sporz±dzi streszczenie oceny i porównania z³o¿onych ofert – osobno dla ka¿dej z czê¶ci - zawieraj±cych punktacjê przyznan± ofertom w ka¿dym kryterium oceny i ³±czn± punktacjê zgodnie ze wzorami zawartymi w
rozdziale XIX SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji Szko³y Podstawowej Nr 3
w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu zgodnie z za³o¿eniami i wytycznymi zawartymi w SWZ wraz
z za³±cznikami.

2. Zakres prac przy realizacji zamówienia dla czê¶ci 2, obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w szczególno¶ci:
1) roboty przygotowawcze: zabezpieczenie pod³óg foli±,
2) roboty budowlane:
a) opalanie farby olejnej ze stolarki drzwiowej,
b) kitowanie, szpachlowanie powierzchni,
c) dwukrotne malowanie lakierobejc± stolarki drzwiowej
3) inne prace towarzysz±ce prawid³owemu wykonaniu zamówienia.

3. Szczegó³owy zakres zamówienia stanowi±cy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ za pomoc±:
1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci (UWAGA: Rozliczenie rycza³towe inwestycji. Zakres prac do wykonania okre¶la za³±czony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej dla danej czê¶ci. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o wizjê lokaln±).
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
stanowi±cych integraln± czê¶æ niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty s± zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.

4. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych, osobno dla ka¿dej czê¶ci, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowi±zany bêdzie równie¿ do:
1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.),
2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w sposób nie zagra¿aj±cy bezpieczeñstwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
3) za³atwienia wszelkich formalno¶ci w imieniu Zamawiaj±cego niezbêdnych do prawid³owego wykonania zadania,
4) ubezpieczenie budowy i robót z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynik³ych w czasie wykonywania robót, jak równie¿ ponoszenia odpowiedzialno¶ci za wszelkie zdarzenia powsta³e z tej przyczyny (posiadanie aktualnej i op³aconej polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiaj±cemu na ka¿de jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania),
5) w³a¶ciwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objêtego zamówieniem oraz placu budowy, zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie,
6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126),
7) zorganizowania i przeprowadzenia niezbêdnych odbiorów,
8) zagospodarowania powsta³ych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizacjê nale¿y przeprowadziæ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587) a jej koszt uwzglêdniæ w cenie ofertowej,
9) utrzymania terenu objêtego zamówieniem (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itd),
10) po zakoñczeniu robót doprowadzenia terenu objêtego zamówieniem do stanu pierwotnego, demonta¿ ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowania ca³ego terenu zajêtego na prowadzenie robót,
11) udzielenia rêkojmi i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty i wbudowane materia³y, zgodnie ze z³o¿on± ofert± (od 36 - 60 miesiêcy).

5. Zaleca siê, aby Wykonawca przed sporz±dzeniem oferty dokona³ wizji lokalnej w celu zapoznania siê
z obiektem a tak¿e zdoby³ na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej nale¿y ustaliæ telefonicznie z osob± nadzoruj±c± inwestycjê – Pani± Ma³gorzat± Mamot (dyrektor szko³y). Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

6. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga, dla ka¿dej czê¶ci, zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego rodzaje podanych ni¿ej czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
- roboty polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych
Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli okre¶lono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.

7. Wybrany dla danej czê¶ci zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przekazania Zamawiaj±cemu
w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy kosztorysu ofertowego opracowanego metod± kalkulacji szczegó³owej w wersji elektronicznej (ATH) na bazie którego zosta³a skalkulowania cena oferty.
8. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w rodz. III SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45432210-9 - Wyk³adanie ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zwi±zku z art. 305 pkt 1 ustawy stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego dla ka¿dej czê¶ci i polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
W ramach tego zamówienia Zamawiaj±cy zleci wykonanie robót budowlanych nie objêtych zamówieniem podstawowym w zakresie wykonania nastêpuj±cych prac: prace tynkarskie, malarskie oraz inne prace towarzysz±ce pe³nemu i prawid³owemu wykonaniu niniejszego zamówienia.
2. Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 zostanie udzielone na nastêpuj±cych warunkach:
1) zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzonych negocjacjach z Wykonawc±, któremu zosta³o udzielone zamówienie podstawowe,
2) Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania zamówienia udzielonego w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp ni¿ zamówienia podstawowego,
3) zamówienie zostanie udzielone, gdy Zamawiaj±cy zdecyduje o realizacji prac, o których mowa w pkt 1,
4) zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,
5) termin wykonania zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zostanie ustalony przez Zamawiaj±cego przed przyst±pieniem do negocjacji

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± - osobno dla ka¿dej czê¶ci - na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w niniejszym rozdziale.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami (przy za³o¿eniu, ¿e 1% = 1pkt).
3. Zamawiaj±cy w oparciu o art. 253 ust. 1 pkt. 1 sporz±dzi streszczenie oceny i porównania z³o¿onych ofert – osobno dla ka¿dej z czê¶ci - zawieraj±cych punktacjê przyznan± ofertom w ka¿dym kryterium oceny i ³±czn± punktacjê zgodnie ze wzorami zawartymi w
rozdziale XIX SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji Szko³y Podstawowej Nr 3
w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu zgodnie z za³o¿eniami i wytycznymi zawartymi w SWZ wraz
z za³±cznikami.

2. Zakres prac przy realizacji zamówienia dla czê¶ci 3, obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w szczególno¶ci:
1) roboty przygotowawcze:
a) rozebranie murów i s³upów,
b) wykopy liniowe wraz z rozebraniem ³aw i stóp fundamentowych, wywóz gruzu,
2) roboty budowlane:
a) przygotowanie pod³o¿a pod fundamenty, betonowanie ³aw i stóp fundamentowych,
b) monta¿ zbrojenia: prêty ¿ebrowane i prêty g³adkie,
c) izolacja przeciwwilgociowa ³aw z papy zgrzewalnej,
d) ¶ciany z bloczków betonowych, tynki zewnêtrzne wykonywane rêcznie,
e) wykonanie spadków pod obróbki blacharskie, izolacja z papy asfaltowej (jedna warstwa), obróbki blacharskie z blachy powlekanej.
3) inne prace towarzysz±ce prawid³owemu wykonaniu zamówienia.

3. Szczegó³owy zakres zamówienia stanowi±cy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ za pomoc±:
1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci (UWAGA: Rozliczenie rycza³towe inwestycji. Zakres prac do wykonania okre¶la za³±czony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej dla danej czê¶ci. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o wizjê lokaln±).
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
stanowi±cych integraln± czê¶æ niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty s± zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.

4. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych, osobno dla ka¿dej czê¶ci, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowi±zany bêdzie równie¿ do:
1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.),
2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w sposób nie zagra¿aj±cy bezpieczeñstwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
3) za³atwienia wszelkich formalno¶ci w imieniu Zamawiaj±cego niezbêdnych do prawid³owego wykonania zadania,
4) ubezpieczenie budowy i robót z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynik³ych w czasie wykonywania robót, jak równie¿ ponoszenia odpowiedzialno¶ci za wszelkie zdarzenia powsta³e z tej przyczyny (posiadanie aktualnej i op³aconej polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiaj±cemu na ka¿de jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania),
5) w³a¶ciwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objêtego zamówieniem oraz placu budowy, zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie,
6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126),
7) zorganizowania i przeprowadzenia niezbêdnych odbiorów,
8) zagospodarowania powsta³ych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizacjê nale¿y przeprowadziæ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587) a jej koszt uwzglêdniæ w cenie ofertowej,
9) utrzymania terenu objêtego zamówieniem (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itd),
10) po zakoñczeniu robót doprowadzenia terenu objêtego zamówieniem do stanu pierwotnego, demonta¿ ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowania ca³ego terenu zajêtego na prowadzenie robót,
11) udzielenia rêkojmi i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty i wbudowane materia³y, zgodnie ze z³o¿on± ofert± (od 36 - 60 miesiêcy).

5. Zaleca siê, aby Wykonawca przed sporz±dzeniem oferty dokona³ wizji lokalnej w celu zapoznania siê
z obiektem a tak¿e zdoby³ na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej nale¿y ustaliæ telefonicznie z osob± nadzoruj±c± inwestycjê – Pani± Ma³gorzat± Mamot (dyrektor szko³y). Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

6. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga, dla ka¿dej czê¶ci, zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego rodzaje podanych ni¿ej czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
- roboty polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych
Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli okre¶lono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.

7. Wybrany dla danej czê¶ci zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przekazania Zamawiaj±cemu
w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy kosztorysu ofertowego opracowanego metod± kalkulacji szczegó³owej w wersji elektronicznej (ATH) na bazie którego zosta³a skalkulowania cena oferty.
8. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w rodz. III SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45432210-9 - Wyk³adanie ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane 1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zwi±zku z art. 305 pkt 1 ustawy stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego dla ka¿dej czê¶ci i polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
W ramach tego zamówienia Zamawiaj±cy zleci wykonanie robót budowlanych nie objêtych zamówieniem podstawowym w zakresie wykonania nastêpuj±cych prac: prace tynkarskie, malarskie oraz inne prace towarzysz±ce pe³nemu i prawid³owemu wykonaniu niniejszego zamówienia.
2. Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 zostanie udzielone na nastêpuj±cych warunkach:
1) zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzonych negocjacjach z Wykonawc±, któremu zosta³o udzielone zamówienie podstawowe,
2) Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania zamówienia udzielonego w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp ni¿ zamówienia podstawowego,
3) zamówienie zostanie udzielone, gdy Zamawiaj±cy zdecyduje o realizacji prac, o których mowa w pkt 1,
4) zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,
5) termin wykonania zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zostanie ustalony przez Zamawiaj±cego przed przyst±pieniem do negocjacji.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± - osobno dla ka¿dej czê¶ci - na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w niniejszym rozdziale.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami (przy za³o¿eniu, ¿e 1% = 1pkt).
3. Zamawiaj±cy w oparciu o art. 253 ust. 1 pkt. 1 sporz±dzi streszczenie oceny i porównania z³o¿onych ofert – osobno dla ka¿dej z czê¶ci - zawieraj±cych punktacjê przyznan± ofertom w ka¿dym kryterium oceny i ³±czn± punktacjê zgodnie ze wzorami zawartymi w
rozdziale XIX SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

2) w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

4) w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³ co najmniej jedno zamówienie zwi±zane z wykonaniem robót ogólnobudowlanych w obiekcie kubaturowym o warto¶ci brutto: dla czê¶ci 1 i 2 - nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³, dla czê¶ci 3 – nie mniejszej ni¿ 50 000 z³.

W przypadku gdy, Wykonawca sk³ada ofertê na wybran± czê¶æ to musi wykazaæ spe³nienie warunku ustalonego dla tej czê¶ci, natomiast gdy sk³ada ofertê na dwie lub wiêcej czê¶ci wystarczy wykazaæ spe³nienie warunku ustalonego dla czê¶ci o wiêkszej warto¶ci, z tych na które sk³ada ofertê. W takim przypadku Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie tego warunku dla wszystkich czê¶ci, na które zosta³a z³o¿ona oferta.

Wy¿ej wskazany okres 5 lat liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, o których mowa
w art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów;

a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ,

b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿
3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

2) Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zgodnie z zapisami art. 119 ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1) lit. b)

3) Informacja dla podmiotów zagranicznych wynikaj±ca z zapisów „Rozporz±dzenia w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych”
a) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt 1) lit. b) – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument lub dokumenty, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem,
b) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których wy¿ej mowa, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê ww. warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:

wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ,

Wy¿ej wskazany okres 5 lat liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

a) Formularz ofertowy, zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ
b) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postêpowania, zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców,
c) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie
sk³adane jest przez Wykonawcê wykazuj±cego spe³nienie warunku,
d) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
e) Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, o których mowa w rozdziale XI SWZ,
f) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby zgodnie z za³±cznikiem nr 5 SWZ - je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby wraz z zobowi±zaniem sk³ada o¶wiadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowaniu tego podmiotu oraz o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby
g) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia okre¶laj±ce, które roboty wykonuj± poszczególni wykonawcy - zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.

2. Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowiony pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania: zwraca siê do Zamawiaj±cego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.

4. Przepisy Prawa zamówieñ publicznych dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia.

5. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.

W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

W przypadku, o którym mowa w niniejszym punkcie, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ.

6. W odniesieniu do warunków okre¶lonych w rozdziale VIII SWZ, wymagania te musz± byæ spe³nione wspólnie przez Wykonawców sk³adaj±cych ofertê w postêpowaniu (nie musi spe³niaæ osobno ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±). Na ich potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ dokumenty okre¶lone w pkt 5 rozdzia³u IX SWZ.

7. Ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zobowi±zany jest do wykazania brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku o¶wiadczenia i/lub dokumenty wymienione w rozdziale IX SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

8. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y zawarte w projektach umów stanowi±cych za³±czniki do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/841494

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-29 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-28

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zgodnie z art. 281 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ ograniczenia liczby Wykonawców których zaprosi do negocjacji stosuj±c kryteria oceny ofert opisane w rozdziale XIX SWZ. Liczba wykonawców, których Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji ofert wynosi 5 (piêæ), tj. Zamawiaj±cy zaprosi piêciu Wykonawców, którzy otrzymali najwy¿sz± liczbê punktów w kryterium oceny ofert.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi okoliczno¶æ
wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê
oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, w zwi±zku z art. 7 ust. 9 ww. ustawy.

Wykonawca, który wygra przetarg dla czê¶ci 1 i 2, zobowi±zany bêdzie do zawarcia umowy i wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy dla czê¶ci 3.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.