eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cie¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta ¦winouj¶cie



Og³oszenie z dnia 2025-10-20

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta ¦winouj¶cie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦winouj¶cie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta ¦winouj¶cie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f128b06f-9510-492b-8d5c-dd642dbd7196

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00485343

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00028327/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Wysy³ka koresppondencji

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa za po¶rednictwem platformy do obs³ugi postêpowañ przetargowych, dostêpnej pod adresem: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie (zwanej dalej „Platform±”).
1.2. Sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania.
1.3. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty, wymaga za³o¿enia konta u¿ytkownika. W celu za³o¿enia konta u¿ytkownika konieczne jest posiadanie przez u¿ytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy okre¶la regulamin Platformy (dostêpny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla wykonawców (dostêpne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
1.5. Sposób sporz±dzenia dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w ustawie Pzp, rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., 2415 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).
1.6. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: bzp@um.swinoujscie.pl;
1.7. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: bzp@um.swinoujscie.pl; Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz. U 2020, poz. 2452) w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
1.8. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
1.9. W sprawach merytorycznych zwi±zanych z danym postêpowaniem Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ porozumiewania siê wy³±cznie drog± elektroniczn±, poprzez wykorzystanie na Platformie przycisku: Wiadomo¶ci.
1.10. W sprawach technicznych zwi±zanych z obs³ug± Platformy nale¿y korzystaæ z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji zwi±zanych z procesem sk³adania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostêpne codziennie od poniedzia³ku do pi±tku w godz. Od 7.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.
1.11. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku dzia³ania Platformy,Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej.
2. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie z Platformy to przegl±darka internetowa EDGE, Chrome i FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej jako „RODO”), informujê, ¿e:
1.1. administratorem, czyli podmiotem decyduj±cym o celach i ¶rodkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto ¦winouj¶cie, reprezentowana przez Prezydenta Miasta ¦winouj¶cie z siedzib±: Urz±d Miasta ¦winouj¶cie ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 ¦winouj¶cie;
1.2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta ¦winouj¶cie,
mail: iodo@um.swinoujscie.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1ustawy Pzp;
1.5. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym podmiotom, je¿eli obowi±zek taki bêdzie wynikaæ z przepisów prawa; Do Pani/Pana danych mog± te¿ mieæ dostêp podmioty przetwarzaj±ce dane w naszym imieniu, np. podmioty ¶wiadcz±ce pomoc prawn±, us³ugi informatyczne, us³ugi niszczenia dokumentów, jak równie¿ inni administratorzy danych osobowych przetwarzaj±cy dane we w³asnym imieniu,
np. podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±;
1.6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
1.7. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.9. posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.10. nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.53.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje ¶wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta ¦winouj¶cie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek listowych oraz ich ewentualnych zwrotów do zamawiaj±cego po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania adresatowi.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 38 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium:

CENA – 100 % - liczona wg wzoru:

Cena najni¿sza spo¶ród z³o¿onych ofert
C (cena) = --------------------------------------------------- 100 pkt x 100%
Cena oferty ocenianej

2. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, której zostanie przyznana najwy¿sza ilo¶æ punktów. Wszystkie wyniki zostan± przez zamawiaj±cego zaokr±glone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ udzielenia przez wykonawców wyja¶nieñ tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegaj± wykluczeniu;
1.2 spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.2.1 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej je¿eli wyka¿e on, ¿e jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej, ww. warunek musz± spe³niaæ wszyscy Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, którzy w ramach realizacji zamówienia wykonywaæ bêd± czynno¶ci wymagaj±ce posiadania ww. uprawnieñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub
ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: za¶wiadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ten z wykonawców, który w ramach konsorcjum bêdzie odpowiada³ za realizacjê przedmiotu zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 Rozdzia³u VIII SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. O¶wiadczenie powinno zosta³ z³o¿one nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem w Postêpowaniu.

W przypadku, gdy wykonawca pos³ugiwaæ siê bêdzie zasobami podmiotów trzecich w celu potwierdzania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1 Rozdzia³u VIII SWZ.

6. Oferta powinna zawieraæ:
6.1. wype³niony formularz ofertowy wykonawcy –wzór stanowi (za³±cznik nr 1 do SWZ) wraz z wype³nionym za³±cznikiem kalkulacja cenowa (za³±cznik nr 1.1. do SWZ);
Uwaga: Za³±cznik nr 1.1 stanowi integraln± czê¶æ oferty i nie podlega uzupe³nieniu, a jego nieza³±czenie bêdzie stanowiæ podstawê do odrzucenia oferty.
6.2. o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór stanowi (za³±cznik nr 2 do SWZ); w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich;
6.3. zobowi±zanie podmiotów trzecich, na których zasoby powo³uje siê wykonawca (wzór stanowi (za³±cznik nr 4 do SWZ) wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego
o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SWZ) – je¿eli dotyczy;
6.4. dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
6.5. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±ce us³ug wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (sk³adane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (za³±cznik nr 3 do SWZ) – je¿eli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy informuje, ¿e rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania z uwagi na ograniczony limit
znaków zawarto w pkt. 4-19 za³±cznika nr 5 do SWZ "Istotne postanowienia umowy"

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-28 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-28 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-26

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin ¶wiadczenia us³ugi – 38 miesiêcy od dnia podpisania umowy. Jednak nie wcze¶niej ni¿ od 01 listopada 2025 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.