eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cieRemont ulicy 11 Listopada w ¦winouj¶ciu poprzez wykonanie nak³adki bitumicznej



Og³oszenie z dnia 2025-10-14

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ulicy 11 Listopada w ¦winouj¶ciu poprzez wykonanie nak³adki bitumicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦winouj¶cie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulicy 11 Listopada w ¦winouj¶ciu poprzez wykonanie nak³adki bitumicznej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-237b76f7-f34f-4637-880a-8bcde2f74605

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00473886

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1. W postêpowaniu komunikacja
miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa za po¶rednictwem platformy do obs³ugi postêpowañ przetargowych, dostêpnej pod
adresem: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie (zwanej dalej „Platform±”).
1.2. Sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym
postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania.
1.3. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty, wymaga za³o¿enia konta u¿ytkownika. W celu za³o¿enia konta u¿ytkownika
konieczne jest posiadanie przez u¿ytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy okre¶la regulamin Platformy (dostêpny pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla wykonawców (dostêpne pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
1.5. Sposób sporz±dzenia dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w ustawie Pzp, rozporz±dzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów
lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415) oraz rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).
1.6. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: bzp@um.swinoujscie.pl;
1.7. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: bzp@um.swinoujscie.pl; Sposób sporz±dzenia
dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami
okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz. U 2020, poz. 2452) w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
1.8. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
1.10. W sprawach merytorycznych zwi±zanych z danym postêpowaniem Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ porozumiewania siê
wy³±cznie drog± elektroniczn±, poprzez wykorzystanie na Platformie przycisku: Wiadomo¶ci.
1.11. W sprawach technicznych zwi±zanych z obs³ug± Platformy nale¿y korzystaæ z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli
wszelkich informacji zwi±zanych z procesem sk³adania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy. Centrum
Wsparcia Klienta dostêpne codziennie od poniedzia³ku do pi±tku w godz. Od 7.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.
1.12. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku dzia³ania Platformy, Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z
Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej.
3. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie z Platformy to przegl±darka internetowa EDGE, Chrome i FireFox w
najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o
przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej jako „RODO”), informujê, ¿e:
1.1. administratorem, czyli podmiotem decyduj±cym o celach i ¶rodkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Gmina
Miasto ¦winouj¶cie, reprezentowana przez Prezydenta Miasta ¦winouj¶cie z siedzib±: Urz±d Miasta ¦winouj¶cie ul. Wojska
Polskiego 1/5, 72-600 ¦winouj¶cie;
1.2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta ¦winouj¶cie, mail: iodo@um.swinoujscie.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
1.5. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym podmiotom, je¿eli obowi±zek taki bêdzie wynikaæ z przepisów prawa;
Do Pani/Pana danych mog± te¿ mieæ dostêp podmioty przetwarzaj±ce dane w naszym imieniu, np. podmioty ¶wiadcz±ce pomoc
prawn±, us³ugi informatyczne, us³ugi niszczenia dokumentów, jak równie¿ inni administratorzy danych osobowych przetwarzaj±cy
dane we w³asnym imieniu, np. podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±;
1.6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
1.7. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
1.9. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.10. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.52.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest remont nawierzchni poprzez wykonanie nak³adki bitumicznej na ulicy 11 Listopada i Grunwaldzkiej (ok. 10 400 m2) w ¦winouj¶ciu. Po sfrezowaniu czê¶ci istniej±cej nawierzchni 11 Listopada i Grunwaldzkiej zostanie u³o¿ona warstwa wyrównawcza oraz warstwa ¶cieralna. Po wykonaniu nak³adki bitumicznej nale¿y wykonaæ oznakowanie poziome.
Zakres robót objêtych zamówieniem:
• Frezowanie nawierzchni na ¶redni± g³êboko¶æ 8 cm wraz z odwozem materia³. Materia³ po stronie wykonawcy
• Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni asfaltowej po frezowaniu
• Skropienie nawierzchni kationow± emulsj± asfaltow± niemodyfikowan± w ilo¶ci 0,50 kg/m2
• U³o¿enie siatki szklano-wêglowej 120/200 kN/m
• Wykonanie warstwy wyrównawczej z AC 16W (100kg/m2)
• Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni warstwy wyrównawczej
• Skropienie nawierzchni kationow± emulsj± asfaltow± modyfikowan± w ilo¶ci 0,30 kg/m2
• Wykonanie warstwy ¶cieralnej z SMA 11, grubo¶æ warstwy po zagêszczeniu 4 cm
• Regulacja wraz z wymian± na nowe krawê¿ników betonowych 15x30 cm wraz z ³aw± i oporem betonowym
• Regulacja wysoko¶ciowa pokryw studni kd, kratek ¿eliwnych wpustów deszczowych, zasuw,
• Odtworzenie istniej±cego oznakowania poziomego jako grubowarstwowe za pomoc± mas chemoutwardzalnych
• Sporz±dzenie projektu, wprowadzenie i utrzymanie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
• Inwentaryzacja istniej±cego oznakowania poziomego
• Sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej.
2. Szczegó³owy opis zamówienia zawiera za³±cznik nr 6.1 – OPZ.
3. Roboty nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± projektow±, stanowi±c± za³±cznik nr 6.3 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 5. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp tj. zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego w okresie nie d³u¿szym ni¿ 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy tych zamówieñ bêdzie dotyczy³ ¶wiadczeñ, które rzeczowo s± przedmiotem zamówienia podstawowego lub ¶wiadczeñ pozostaj±cych z nimi w bezpo¶rednim zwi±zku. Warunki zawarcia umowy bêd± kszta³towane w sposób odpowiedni w oparciu o warunki umowy o zamówienie podstawowe z uwzglêdnieniem ró¿nic wynikaj±cych z warto¶ci, czasu realizacji i innych istotnych okoliczno¶ci maj±cych miejsce w chwili udzielania zamówienia.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu z wyj±tkiem sytuacji,
o której mowa w art. 261 ustawy Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1 Cena oferty brutto (C) – 60%
1.2 Okres gwarancji (T) - 40%
2. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad:
Ad. 1.1 Cena oferty (C)
najni¿sza cena ofertowa
C = ------------------------------------------x 100 pkt x 60%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

Ad. 1.2 Okres gwarancji: (T)
W formularzu oferty Wykonawca wpisuje liczbê miesiêcy na jak± udzieli gwarancji.
Sposób przyznania punktów w kryterium „okres gwarancji” (T):

T = (Twyk / Tmax) x 100 pkt x 40%
gdzie:
Twyk - okres badanej gwarancji w miesi±cach,
Tmax - maksymalny okres zaoferowanej gwarancji

Minimalny okres udzielonej gwarancji to 36 miesi±ce. Maksymalny okres udzielonej gwarancji to 60 miesiêcy.

W przypadku zaoferowania terminu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy lub d³u¿szego ni¿ 60 miesiêcy oferta zostanie odrzucona (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp).

£±czna liczba punktów dla oferty (S) w kryteriach stanowiæ bêdzie sumê liczby punktów uzyskanych w kryterium cena (C) i termin (T) okres gwarancji.

S = C + T
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegaj± wykluczeniu;
1.2 spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.2.1 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Minimalny poziom zdolno¶ci:
- zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 500 000,00 (s³ownie z³otych: piêæset tysiêcy 00/100).
Przez dzia³alno¶æ zwi±zan± z przedmiotem zamówienia Zamawiaj±cy rozumie wykonywanie robót budowlanych.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden wykonawca.
1.2.2 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolno¶ci:
- zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne i/lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e
a) wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, tj. robotê polegaj±c± na wykonaniu nak³adki bitumicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000 z³ (s³ownie z³otych: jeden milion 00/100 z³) na jednym zadaniu.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden wykonawca.
b) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
A. kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej okre¶lone w art. 14 ust. 1 pkt 3 lit. b ustawy Prawo Budowlane lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub uprawnienia uznane na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.),
1.2.3 W przypadku, gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunku wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania. Za datê wszczêcia postêpowania Zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia na swojej internetowej. Je¿eli w tym dniu ¶redni kurs NBP nie bêdzie opublikowany Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem og³oszenia. Je¿eli w jakimkolwiek dokumencie z³o¿onym przez wykonawcê wskazane zostan± kwoty wyra¿one w walucie nie znajduj±cej siê aktualnie w obrocie, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia tych kwot na z³otówki na podstawie ostatniego ¶redniego miesiêcznego kursu z³otego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. a Rozdzia³u VIII SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ. O¶wiadczenie powinno zosta³ z³o¿one nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem w Postêpowaniu.
4. W przypadku, gdy wykonawca pos³ugiwaæ siê bêdzie zasobami podmiotów trzecich
w celu potwierdzania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 lit. a Rozdzia³u VIII SWZ.

6. Oferta powinna zawieraæ:
6.1. wype³niony formularz ofertowy wykonawcy - za³±cznik nr 1 do SWZ;
6.2. o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SWZ; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich;
6.3. zobowi±zanie podmiotów trzecich, na których zasoby powo³uje siê wykonawca (za³±cznik nr 5 do SWZ) wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego
o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u
w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SWZ) – je¶li dotyczy;
6.4. wype³niony Zakres rzeczowo-finansowy (za³±cznik nr 6.2 do SWZ).
6.5. dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
6.6. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±ce robót wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (sk³adane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (za³±cznik nr 7 do SWZ) – je¶li dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. Ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, na ca³y okres zwi±zania ofert±, w wysoko¶ci 23 000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwadzie¶cia trzy tysi±ce).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
2.1. pieni±dzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.).
3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, porêczenie winny zostaæ z³o¿one
w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien byæ wystawiony na Zamawiaj±cego jako beneficjenta gwarancji, mieæ formê o¶wiadczenia bezwarunkowego, nieodwo³alnego
i p³atnego na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Dokument wadialny powinien wskazywaæ wszystkie przes³anki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, porêczenie winny przewidywaæ mo¿liwo¶æ przedstawienia ¿±dania zap³aty kwoty wadium w formie elektronicznej na wskazany przez porêczyciela / gwaranta adres poczty elektronicznej lub mo¿liwo¶æ przekazania ¿±dania za po¶rednictwem operatora pocztowego z uznaniem za termin skutecznego z³o¿enia ¿±dania zap³aty datê stempla pocztowego (dnia nadania ¿±dania zap³aty).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wraz z ofert± wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SWZ; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich.
2. Wraz z ofert± wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
3 .Wraz z ofert± wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±ce robót wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (sk³adane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (za³±cznik nr 7 do SWZ).
4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê partnerów przy realizacji przedmiotowego zamówienia, w przypadku, gdy za ofertê najkorzystniejsz± uznano ofertê z³o¿on± przez partnerów ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 58 ustawy Pzp).
5.Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wniesione w formie gwarancji lub porêczeñ powinny w swej tre¶ci mieæ wymienionych wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, tj. cz³onków konsorcjum/spó³ki cywilnej.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ Umowy mo¿e nast±piæ tylko w formie pisemnej w postaci aneksu do Umowy. Katalog zmian zawiera §
14 projektu umowy (za³±cznik nr 6 do SWZ)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-30 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-30 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-28

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- termin rozpoczêcia robót – od przekazania placu budowy,
– termin wykonania przedmiotu umowy – do dnia 29 grudnia 2025

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.