eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › "Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 22. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280603684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Saperska 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22wog.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/q-zamowienia-publiczne/-1032798j-platforma-zakupowa/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17a2bc1e-7475-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00213855/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Usługi w zakresie napraw i samochodów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/22wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Sposób komunikowania się Zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków gdyż wiadomości nie są szyfrowane ):
1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System.
3. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/22wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: • w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje
b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek
• w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz.UEL119z04.05.2016,str.1),dalej „RODO”, informuję, że:
1.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant 22. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn;;
1.2 w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres 22. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: 22wog.iodo@ron.mil.pl
1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
1.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępni ona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy Pzp;
1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
2. Posiada Pan/Pani:
2.1 na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2.2 na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
2.3 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3. Nie przysługuje Pani/Panu:
3.1 w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
3.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1lit. c RODO.
4. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Znak sprawy: 22 WOG-ZP.2712.41.2022/Z/223/0800/U/PBN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie” Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów” na potrzeby jednostek zlokalizowanych w m. Olsztyn Lipowiec będących na zaopatrzeniu 22. WOG oraz potrzeb własnych w tym zakresie. Zamawiający wymaga aby punkt naprawczy zlokalizowany był w m. Olsztyn. W sytuacji unieruchomienia pojazdu Wykonawca zobowiązany jest odebrać unieruchomiony pojazd z siedziby użytkownika w m. Olsztyn ul. Saperska 1 oraz w m. Lipowiec 138, gm. Szczytno . Koszt transportu Wykonawca wykaże w kalkulacji naprawy. W przypadku awarii w „drodze” ,która nastąpiła w promieniu 80 km od punktu naprawczego, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia transportu uszkodzonego pojazdu do miejsca jego naprawy. Koszt transportu Wykonawca wykaże w kalkulacji naprawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Prawo opcji – wykonanie napraw i konserwacji pojazdów, transportu niesprawnych pojazdów w sposób i na warunkach opisanych w SWZ dla zamówienia „podstawowego” do wartości podanej przez Wykonawcę w formularzu cenowym jako wartość zamówienia opcji, w przypadku potrzeby zgłoszonej przez Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych w terminie realizacji umowy oraz cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny, terminu gwarancji na udzielona usługę, oferowanego upustu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie” Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów” na potrzeby jednostek zlokalizowanych w m. Lidzbark Warmiński będących na zaopatrzeniu 22. WOG oraz potrzeb własnych w tym zakresie. Zamawiający wymaga aby punkt naprawczy zlokalizowany był w m. Lidzbark Warmiński. W sytuacji unieruchomienia pojazdu Wykonawca zobowiązany jest odebrać unieruchomiony pojazd z siedziby użytkownika
w m. Lidzbark Warmiński ul. Ornecka 1 lub Przystaniowa1
Koszt transportu Wykonawca wykaże w kalkulacji naprawy.
W przypadku awarii w „drodze” ,która nastąpiła w promieniu 80 km od punktu naprawczego, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia transportu uszkodzonego pojazdu do miejsca jego naprawy. Koszt transportu Wykonawca wykaże w kalkulacji naprawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Prawo opcji – wykonanie napraw i konserwacji pojazdów, transportu niesprawnych pojazdów w sposób i na warunkach opisanych w SWZ dla zamówienia „podstawowego” do wartości podanej przez Wykonawcę w formularzu cenowym jako wartość zamówienia opcji, w przypadku potrzeby zgłoszonej przez Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych w terminie realizacji umowy oraz cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny, terminu gwarancji na udzielona usługę, oferowanego upustu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie” Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów” na potrzeby jednostek zlokalizowanych w m. Przasnysz, Ciechanów będących na zaopatrzeniu 22. WOG oraz potrzeb własnych w tym zakresie. Zamawiający wymaga aby punkt naprawczy zlokalizowany był w m. Ciechanów lub Przasnysz
W sytuacji unieruchomienia pojazdu Wykonawca zobowiązany jest odebrać unieruchomiony pojazd z siedziby użytkownika w m. Ciechanów ul. Wojska Polskiego 54 lub w m. Przasnysz ul. Makowska 69.
Koszt transportu Wykonawca wykaże w kalkulacji naprawy.
W przypadku awarii w „drodze” ,która nastąpiła w promieniu 80 km od punktu naprawczego, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia transportu uszkodzonego pojazdu do miejsca jego naprawy. Koszt transportu Wykonawca wykaże w kalkulacji naprawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Prawo opcji – wykonanie napraw i konserwacji pojazdów, transportu niesprawnych pojazdów w sposób i na warunkach opisanych w SWZ dla zamówienia „podstawowego” do wartości podanej przez Wykonawcę w formularzu cenowym jako wartość zamówienia opcji, w przypadku potrzeby zgłoszonej przez Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych w terminie realizacji umowy oraz cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny, terminu gwarancji na udzielona usługę, oferowanego upustu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga niezbędnej infrastruktury technicznej w postaci:
a) minimum 3 stanowisk naprawczych obejmujących co najmniej 2 stanowiska w postaci kanałów samochodowych umożliwiających naprawy zarówno samochodów o dopuszczalnej masie całkowite doj 3,5 tony – 1 stanowisko, oraz samochodów przekraczających dopuszczalna masę całkowitą 3,5 ton – 1 stanowisko;
b) minimum 1 stanowiska naprawczego wyposażonego w podnośnik samochodowy z aktualnym badaniem wykonanym przez właściwy Urząd Dozoru Technicznego
c) wyposażenia technicznego w postaci specjalistycznego urządzenia do regulacji geometrii kół (osobowe i ciężarowe)
d) wyposażenia technicznego w postaci specjalistycznego urządzenia do diagnostyki komputerowej
e) pozostałych niezbędnego wyposażenia warsztatu samochodowego w postaci przyrządów, narzędzi, mierników, które są w posiadaniu Wykonawcy, w przypadku braku danego urządzenia naprawczego niezbędnego do dokonania naprawy, Wykonawca dokona jego zakupu na własny koszt, który nie może stanowić podstawy do obciążenia Zamawiającego
Zamawiający dokona oceny warunków na podstawie oświadczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający informuje, że w niniejszym postepowaniu nie będzie wymagał złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych na brak podstaw do wykluczenia ponieważ nie wymagał ich w ogłoszeniu i SWZ. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ – załącznik nr 3.
Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postepowaniu na dzień składania ofert. Brak podstaw wykluczenia ow postępowaniu Zamawiający weryfikuje wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego złożonego wraz z ofertą które uznaje za aktualne przez cały czas trwania postepowania łącznie z wyborem oferty najkorzystniejszej. Zamawiający w związku z tym nie będzie wzywał do złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia złożonego wraz z ofertą.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 złożone wraz z ofertą zawarte w załączniku nr 3 (nie przynależności do żadnej grupy kapitałowej oraz że nie zaszło do zakłócenia konkurencji) Zamawiający uznaje za wiążące przez cały czas prowadzonego postepowania, chyba że Wykonawca poinformuje Zamawiającego o przynależności go do tej grupy samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym postepowaniu lub poinformuje o nieaktualności oświadczenia złożonego wraz z ofertą.
W związku z powyższym Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy , którego oferta została najwyżej oceniona do przesłania oświadczenia w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
W zakresie nieuregulowanym ustawą p.z.p. lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu nie będzie wymagał złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych na spełnienia warunków udziału w postepowaniu ponieważ nie wymagał ich w ogłoszeniu i SWZ. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ – załącznik nr 3.
2. Oświadczenie, stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postepowaniu na dzień składania ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający weryfikuje wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego złożonego wraz z ofertą które uznaje za aktualne przez cały czas trwania postepowania łącznie z wyborem oferty najkorzystniejszej. Zamawiający w związku z tym nie będzie wzywał do złożenia oświadczenia o aktualności oświadczenia złożonego wraz z ofertą.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub z konkursu zamawiający wyklucza:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie oświadczenia oraz zweryfikuje z listą osób i podmiotów objętych sankcjami prowadzoną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym
w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w wielkościach wartości środków przeznaczonych na wykonanie napraw lub dokonanie zakupów części, materiałów niezbędnych do jej wykonania zachowując niezmienność stawki roboczogodziny oraz całkowitej wartości umowy określonej w § 3 ust.1 umowy
Każda ze stron może żądać zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, po raz pierwszy jeżeli ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia ulegną zmianie o co najmniej 5 % w stosunku do cen zawartych w umowie, a kolejne zmiany wprowadzane będą w zależności od faktycznie wykazanych i udowodnionych zmian cen i odnosić się będą do momentu ostatniej waloryzacji umowy.
Pierwsza waloryzacja wynagrodzenia, o której mowa w pkt 8 może nastąpić nie wcześniej niż po 6 miesiącach od podpisania umowy i będzie wyliczona poprzez narastające uwzględnienie wskaźników cen za miesiące od daty podpisania umowy do momentu waloryzacji. W przypadku kolejnych waloryzacji będą uwzględniane wskaźniki za miesiące od daty poprzedniej waloryzacji do momentu kolejnej waloryzacji.
W przypadku gdy zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczy zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy:
1) Strony ponoszą zwiększony koszt wykonania zamówienia publicznego w uzgodnionych częściach,
2) Sposób zmiany wynagrodzenia może być ustalony z użyciem odesłania do wskaźnika zmiany ceny materiałów lub kosztów, w szczególności wskaźnika ogłoszonego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na https://portal.smartpzp.pl/22wog.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Minimalną wartością świadczenia będzie wartość podstawy zamówienia określona w § 3 ust 1 umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.