eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikŚwiadczenie obsługi prawnej Przedsiębiorstwa Komunalnego Pegimek Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie obsługi prawnej Przedsiębiorstwa Komunalnego Pegimek Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Pegimek Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430121305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Lotników Polskich 5

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pegimek.swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pegimek.swidnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,209216,29f7b97a93f76e451cce2422f0fac61c.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie obsługi prawnej Przedsiębiorstwa Komunalnego Pegimek Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4ecd91f-0de9-4167-a5be-bacfb5d1720f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00484627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410943

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 38/2025/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: kompleksowa obsługa prawna spółki z wyłączeniem obsługi organów spółki, spraw kadrowych i korporacyjnych, w tym:
1. Bieżąca obsługa prawna,
2. Obsługa projektów inwestycyjnych i infrastrukturalnych,
3. Obsługa działalności wodociągowo – kanalizacyjnej,
4. Zamówienia publiczne,
5. Zarządzanie nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych oraz stanowiących własność JST,
6. Reprezentacja w postępowaniach sądowych i administracyjnych,
7. Ochrona danych osobowych (RODO),
8. Wsparcie strategiczne i doradcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 388049,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: obsługa prawna spółki w zakresie obsługi organów spółki, spraw kadrowych i korporacyjnych, w tym:
1. Bieżąca obsługa prawna,
2. Wsparcie strategiczne i doradcze,
3. Obsługa organów spółki,
4. Obsługa pracownicza i kadrowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 155219,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Mateusz Tryka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122796676

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-583

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Świadczenie obsługi prawej w zakresie obsługi spółki w części I zamówienia - Magdziarz Law Group Kancelaria Prawna Marcin Magdziarz


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Formułując opis przedmiotu zamówienia Zamawiający nie mógł przewidzieć zmiany okoliczności o charakterze od Spółki niezależnym, dotyczących konieczności zapewnienia znacznie szerszego zakresu obsługi prawnej w odniesieniu do procedur związanych z bezpieczeństwem, w tym w szczególności cyberbezpieczeństwem mieszkańców oraz lokalnych obiektów infrastruktury.
Postępowanie ogłoszone zostało w dniu 8 września 2025 r., bezpośrednio po jego ogłoszeniu – w nocy z 9 na 10 września 2025 r. – doszło do zdarzenia polegającego na naruszeniu polskiej przestrzeni powietrznej przez około 20 rosyjskich dronów, co w konsekwencji spowodowało konieczność czasowego zamknięcia lotniska w Świdniku. W bezpośrednim następstwie powołanych zdarzeń Zamawiający zobligowany został do podjęcia szerszych działań nakierowanych na zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańców i kluczowej infrastruktury, wobec czego koniecznym stało się przeformułowanie zakresu i formy niezbędnej obsługi prawnej organów Spółki. W świetle opisywanych okoliczności Zamawiający zmuszony został do rezygnacji z udzielenia zamówienia w pierwotnie planowanej formie i zakresie oraz do rozważenia znaczącego rozszerzenia zakresu niezbędnej obsługi prawnej, zmiany wymogów względem osób zaangażowanych w jej świadczenie, a także formy ich zaangażowania.
Mając na uwadze konieczność modyfikacji zakresu i formy świadczenia obsługi prawnej spółki w zakresie obsługi organów spółki, spraw kadrowych i korporacyjnych, udzielenie zamówienia o pierwotnie planowanym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć. Wobec powyższych okoliczności postępowanie „Świadczenie obsługi prawnej Przedsiębiorstwa Komunalnego Pegimek Sp. z o.o.” w zakresie części II – obsługa prawna spółki w zakresie obsługi organów spółki, spraw kadrowych i korporacyjnych, podlega unieważnieniu na podstawie przepisu art. 255 pkt 5 Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.