Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
| Ogłoszenie nr 2025/BZP 00484595 z dnia 2025-10-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie letniego i zimowego utrzymania przystanków autobusowych, flagowania, oczyszczanie słupów ogłosz., opróżn. koszy, usuwania odpadów z t. zielonych oraz mycia elem. małej architektury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674919
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 20
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 58 775 99 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszcz-gdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz-gdanski.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie letniego i zimowego utrzymania przystanków autobusowych, flagowania, oczyszczanie słupów ogłosz., opróżn. koszy, usuwania odpadów z t. zielonych oraz mycia elem. małej architektury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-509d7583-7026-4067-b184-6521464ea12f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00484595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038832/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 Utrzymanie czystości oraz letnie i zimowe utrzymanie przystanków autobusowych na terenie Pruszcza Gdańskiego od 01 listopada 2025 r. do 31 października 2029 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428501
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli (…) zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie warunki określone w tym przepisie. Purum Sp. z o.o. podlega kontroli analogicznej jak jednostki Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański. Kompetencje zgromadzenia wspólników oraz rady nadzorczej, powiązane z obowiązkami zarządu Spółki, kreują więź, która umożliwia realne sprawowanie przez Zamawiającego kontroli analogicznej. 100% udziałów w Spółce należy do Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański. Ponad 90% działalności Spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.37.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 18996388 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13480000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie letniego i zimowego utrzymania przystanków autobusowych, w tym mycia wiat przystankowych, flagowania, oczyszczanie słupów ogłoszeniowych, opróżniania koszy, usuwania odpadów z terenów zielonych oraz mycia elementów małej architektury w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 01.11.2025 r. do 31.10.2029 r. W zakres zamówienia wchodzi:
1) flagowanie w obrębie gminy miejskiej Pruszcz Gdański,
2) oczyszczanie słupów ogłoszeniowych,
3) utrzymanie letnie i zimowe przystanków autobusowych oraz opróżnianie koszy na odpady znajdujących się przy przystankach na terenie gminy miejskiej Pruszcz Gdański,
4) opróżnianie wszystkich koszty ulicznych w których deponowane są odpady zlokalizowanych na terenie gminy miejskiej Pruszcz Gdański,
5) usuwanie odpadów z terenów zielonych oraz ciągów pieszych na terenie gminy miejskiej Pruszcz Gdański,
6) mycie elementów małej architektury (tj. koszy, ławek, donic oraz znaków drogowych) oraz mycie myjką ciśnieniową wiat przystankowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
98390000-3 - Inne usługi
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13568997,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13568997,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13568997,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PURUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040193735
7.3.3) Ulica: ul. Kowalska 2
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13568997,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2029-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- "Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 4 im. I. J. Paderewskiego w Pruszczu Gdańskim w roku 2026"
- Dostawa umundurowania służbowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim.
- Świadczenie usług społecznych w postaci tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych z terenu Miasta Pruszcz Gdański
- "Usługa dozoru i bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości oraz całodobowego dozoru sygnałów przesyłowych obiektów i nieruchomości położonych na terenie woj. pomorskiego"
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatu Gdańskiego
- Dostawa laptopów do Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim w ramach projektu pn.: "Małe Kroki - Wielkie wsparcie w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim"
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Bobolice w 2026
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2026 roku
- Zimowe utrzymanie chodników komunalnych i dróg rowerowych na terenie miasta Torunia w sezonie zimowym 2025/2026
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2026r.
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2026 r.
- Utrzymanie dróg w okresie zimowym 2025/2026 na terenie Gminy Gnojnik w Obrębach: Uszew, Zawada Uszewska, Biesiadki, Żerków
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





