Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431180/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach pilotażowego wdrożenia mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych – mieszkania wspomagane i opieka wytchnieniowa Domu Pomocy Społecznej w Kotlinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie
1.3.) Oddział zamawiającego: DPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294562
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa
1.5.2.) Miejscowość: Kotlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-220
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 782 222 042
1.5.8.) Numer faksu: 62 7401301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpskotlin@powiat-jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskotlin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a3e544d-6018-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia w ramach pilotażowego wdrożenia mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych – mieszkania wspomagane i opieka wytchnieniowa Domu Pomocy Społecznej w Kotlinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a3e544d-6018-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00365199/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonycfh w środowisku lokalnym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.261.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161788,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis wraz ze specyfikacją, wymaganymi parametrami oraz ilościami znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym i tabeli parametrów stanowiących załączniki nr 8 i 9 do SWZ.
Wspólny Słownik Zamówień:
30910000-2 - Meble
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
39500000-7 – Wyroby włókiennicze
39220000-4 – Wyposażenie drobne
32300000-6 – Odbiorniki telewizyjne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
Opis: Szczegółowy opis wraz ze specyfikacją, wymaganymi parametrami oraz ilościami znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym i tabeli parametrów stanowiących załączniki nr 8 i 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39500000-7 - Wyroby włókiennicze
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198854,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422185,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198854,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALL-MED Kinga Jakubas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384705225
7.3.3) Ulica: Św. Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-806
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198854,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20INNE PRZETARGI KOTLIN
więcej: przetargi KOTLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy dydaktycznych oraz szkolenia kadry realizowane w ramach projektu "Uczeń 4.0 - inteligentne specjalizacje - inteligentna szkoła" dofinansowanego ze środków UE
- "Dostawa komputerów dla Urzędu Miasta i Gminy Góra Kalwaria"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Zakup ambulansów drogowych z mobilnym wyposażeniem diagnostycznym.
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- Dostawa mebli biurowych, siedzisk, wieszaków i gablot do BCU dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w Marszewie oraz do Z S C K R w Marszewie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





