eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie przeglądu SSP, przeglądu drzwi pożarowych, wyłączników przeciwpożarowych, napowietrzania szybu windy w pawilonie 11 i oświetlenia awaryjnego w Pawilonach Szpitala - II



Ogłoszenie z dnia 2025-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądu SSP, przeglądu drzwi pożarowych, wyłączników przeciwpożarowych, napowietrzania szybu windy w pawilonie 11 i oświetlenia awaryjnego w Pawilonach Szpitala - II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOLSKI IM. DR ANNY GOSTYŃSKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011035381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marcina Kasprzaka 17

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.8.) Numer faksu: zamowieniapubliczne@wolski.med.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wolski.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-ProPublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przeglądu SSP, przeglądu drzwi pożarowych, wyłączników przeciwpożarowych, napowietrzania szybu windy w pawilonie 11 i oświetlenia awaryjnego w Pawilonach Szpitala - II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5385f46-1b58-454f-90c4-022982a9bd02

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EP/95/2025/MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 113095,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń technicznych systemów sygnalizacji alarmów pożaru, oddymiania, drzwi ppoż, oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu - II. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

4.5.5.) Wartość części: 41840,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń technicznych systemów sygnalizacji alarmów pożaru, oddymiania, drzwi ppoż, oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu - II. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

4.5.5.) Wartość części: 18862,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń technicznych systemów sygnalizacji alarmów pożaru, oddymiania, drzwi ppoż, oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu - II. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

4.5.5.) Wartość części: 2619,9 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń technicznych systemów sygnalizacji alarmów pożaru, oddymiania, drzwi ppoż, oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu - II. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

4.5.5.) Wartość części: 3152,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń technicznych systemów sygnalizacji alarmów pożaru, oddymiania, drzwi ppoż, oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu - II. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

4.5.5.) Wartość części: 13530 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń technicznych systemów sygnalizacji alarmów pożaru, oddymiania, drzwi ppoż, oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu - II. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

4.5.5.) Wartość części: 8009,76 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń technicznych systemów sygnalizacji alarmów pożaru, oddymiania, drzwi ppoż, oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu - II. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

4.5.5.) Wartość części: 51092,7 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, przez firmę STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa.
Zamawiający wezwał wykonawcę, do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie ani nie wykazał, że niedopełnienie obowiązku nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie.
W konsekwencji oferta tego wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ..
Unieważnienie postępowania
W związku z odrzuceniem oferty firmy STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, przez firmę STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa.
Zamawiający wezwał wykonawcę, do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie ani nie wykazał, że niedopełnienie obowiązku nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie.
W konsekwencji oferta tego wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ..
Unieważnienie postępowania
W związku z odrzuceniem oferty firmy STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, przez firmę STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa.
Zamawiający wezwał wykonawcę, do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie ani nie wykazał, że niedopełnienie obowiązku nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie.
W konsekwencji oferta tego wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ..
Unieważnienie postępowania
W związku z odrzuceniem oferty firmy STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, przez firmę STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa.
Zamawiający wezwał wykonawcę, do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie ani nie wykazał, że niedopełnienie obowiązku nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie.
W konsekwencji oferta tego wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ..
Unieważnienie postępowania
W związku z odrzuceniem oferty firmy STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, przez firmę STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa.
Zamawiający wezwał wykonawcę, do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie ani nie wykazał, że niedopełnienie obowiązku nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie.
W konsekwencji oferta tego wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ..
Unieważnienie postępowania
W związku z odrzuceniem oferty firmy STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, przez firmę STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa.
Zamawiający wezwał wykonawcę, do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie ani nie wykazał, że niedopełnienie obowiązku nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie.
W konsekwencji oferta tego wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ..
Unieważnienie postępowania
W związku z odrzuceniem oferty firmy STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, przez firmę STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa.
Zamawiający wezwał wykonawcę, do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie ani nie wykazał, że niedopełnienie obowiązku nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie.
W konsekwencji oferta tego wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ..
Unieważnienie postępowania
W związku z odrzuceniem oferty firmy STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.