Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00408350/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
- 2025/BZP 00422738/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądu SSP, przeglądu drzwi pożarowych, wyłączników przeciwpożarowych, napowietrzania szybu windy w pawilonie 11 i oświetlenia awaryjnego w Pawilonach Szpitala - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOLSKI IM. DR ANNY GOSTYŃSKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011035381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marcina Kasprzaka 17
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.8.) Numer faksu: zamowieniapubliczne@wolski.med.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wolski.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-ProPublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądu SSP, przeglądu drzwi pożarowych, wyłączników przeciwpożarowych, napowietrzania szybu windy w pawilonie 11 i oświetlenia awaryjnego w Pawilonach Szpitala - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5385f46-1b58-454f-90c4-022982a9bd02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP/95/2025/MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 113095,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń technicznych systemów sygnalizacji alarmów pożaru, oddymiania, drzwi ppoż, oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu - II. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 41840,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń technicznych systemów sygnalizacji alarmów pożaru, oddymiania, drzwi ppoż, oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu - II. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 18862,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń technicznych systemów sygnalizacji alarmów pożaru, oddymiania, drzwi ppoż, oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu - II. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 2619,9 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń technicznych systemów sygnalizacji alarmów pożaru, oddymiania, drzwi ppoż, oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu - II. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 3152,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń technicznych systemów sygnalizacji alarmów pożaru, oddymiania, drzwi ppoż, oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu - II. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 13530 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń technicznych systemów sygnalizacji alarmów pożaru, oddymiania, drzwi ppoż, oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu - II. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 8009,76 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej konserwacji i napraw urządzeń technicznych systemów sygnalizacji alarmów pożaru, oddymiania, drzwi ppoż, oświetlenia awaryjnego oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu - II. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 51092,7 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, przez firmę STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa.
Zamawiający wezwał wykonawcę, do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie ani nie wykazał, że niedopełnienie obowiązku nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie.
W konsekwencji oferta tego wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ..
Unieważnienie postępowania
W związku z odrzuceniem oferty firmy STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, przez firmę STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa.
Zamawiający wezwał wykonawcę, do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie ani nie wykazał, że niedopełnienie obowiązku nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie.
W konsekwencji oferta tego wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ..
Unieważnienie postępowania
W związku z odrzuceniem oferty firmy STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, przez firmę STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa.
Zamawiający wezwał wykonawcę, do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie ani nie wykazał, że niedopełnienie obowiązku nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie.
W konsekwencji oferta tego wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ..
Unieważnienie postępowania
W związku z odrzuceniem oferty firmy STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, przez firmę STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa.
Zamawiający wezwał wykonawcę, do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie ani nie wykazał, że niedopełnienie obowiązku nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie.
W konsekwencji oferta tego wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ..
Unieważnienie postępowania
W związku z odrzuceniem oferty firmy STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, przez firmę STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa.
Zamawiający wezwał wykonawcę, do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie ani nie wykazał, że niedopełnienie obowiązku nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie.
W konsekwencji oferta tego wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ..
Unieważnienie postępowania
W związku z odrzuceniem oferty firmy STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, przez firmę STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa.
Zamawiający wezwał wykonawcę, do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie ani nie wykazał, że niedopełnienie obowiązku nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie.
W konsekwencji oferta tego wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ..
Unieważnienie postępowania
W związku z odrzuceniem oferty firmy STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, przez firmę STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa.
Zamawiający wezwał wykonawcę, do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie ani nie wykazał, że niedopełnienie obowiązku nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie.
W konsekwencji oferta tego wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp jako niezgodna z treścią SWZ..
Unieważnienie postępowania
W związku z odrzuceniem oferty firmy STRAŻAK Piotr Żmuda, Robert Jabłoński Sp.k. ul. Piastów Śląskich 63, 01-494 Warszawa na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja, utrzymanie w gotowości i sprawności techniczno-eksploatacyjnej, naprawy oraz usuwanie awarii systemów p-poż oraz w zakresie monitoringu pożarowego w obiektach MHK
- Przegląd i naprawa systemów sygnalizacji pożaru, oddymiania klatek schodowych i gaszenia pożaru w kontenerowych elektrowniach polowych KEP
- Modernizacja automatyki klap oddymiania - etap I Dostawa
- Zakup i dostawa sprzętu do doposażenia bazy magazynowej i ewakuacji ludności oraz zapewnienia ciągłości dostaw w powiecie aleksandrowskim
- ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA, WYKONANIE I URUCHOMIENIE DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO DSO W BUDYNKU NR 2 DOM STUDENCKI MĘSKI W AWF WARSZAWA, UL. MARYMONCKA 34,00-968 WARSZAWA."
- Zintegrowany system bezpieczeństwa - ETAP I (projektowanie i wykonanie)
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





