Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00453539/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
- 2025/BZP 00498206/01 - Wynik z dnia 2025-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia warsztatowego laboratorium druku przyrostowego i tśm do produkcji dronów dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 4101
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Komandosów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150560518
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wyraz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jwk.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jwk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia warsztatowego laboratorium druku przyrostowego i tśm do produkcji dronów dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c876ccdd-a8ab-479d-b4da-0108df208883
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00483480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453539
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 36/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Narzędzia warsztatowe4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 105000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Materiały eksploatacyjne do druku przyrostowego4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Wyposażenie laboratorium druku przyrostowego4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: TŚM i materiały eksploatacyjne do produkcji dronów4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Oferty wykonawców podlegały odrzuceniu ze względu na art. 226. ust.1 pkt 4). Wykonawcy zaproponowali towar o wartości środka trwałego, którego Zamawiający nie może zakupić, nie wprowadzając go do planu modernizacji technicznej. W związku z powyższym Zamawiający nie ma środków pieniężnych na tym paragrafie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta. Oferta wykonawcy podlegała odrzuceniu ze względu na art. 226. ust.1 pkt 4). Wykonawca zaproponował towar o wartości środka trwałego, którego Zamawiający nie może zakupić, nie wprowadzając go do planu modernizacji technicznej. W związku z powyższym Zamawiający nie ma środków pieniężnych na tym paragrafie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając w oparciu o zapisy art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty ( art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.)
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Realizacja usługi cateringowej w 2026r. polegającej na przygotowaniu, dostawie i wydaniu gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Miejskiego nr 2 w Lublińcu.
- "Zakup sprzętu i środków na potrzeby zespołu zarządzania kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 z podziałem na części"
- Dostawa zestawów do technik linowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca.
- Dostawa samochodu dostawczego oraz przyczepy w ramach zadania pn.: "Sprzęt do ewakuacji ludności" w celu realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Sprzedaż wraz z sukcesywna dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla DPS Zameczek w roku 2026
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium (zamówienie z podziałem na 7 części)
- Doposażenie pracowni technik pojazdów samochodowych w ramach KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształcenia zawodowego (...)
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 3 pracowni Technikum nr 1 w Żorach w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz technicznych środków materiałowych i materiałów eksploatacyjnych do produkcji dronów, oraz innego wyposażenia warsztatowego.
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni stolarskiej do Zespołu Szkół nr 5 w Tychach w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości oraz dostępności edukacji poprzez rozwój (...)
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





