Og³oszenie z dnia 2025-10-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa linii o¶wietlenia ulicznego na ul. ¦wierkowej we W³odzimierzowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sulejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Konecka 42
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.biuletyn.sulejow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa linii o¶wietlenia ulicznego na ul. ¦wierkowej we W³odzimierzowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-40a412b0-9a0f-421b-9bd5-084415b05d5f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00482780
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00023546/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.18 Budowa linii o¶wietlenia ulicznego na ul. ¦wierkowej we W³odzimierzowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11967813.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±, odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1196781. Korzystanie z Platformy zakupowej jest bezp³atne. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zamowienia@sulejow.pl. W tym celu zaleca siê, aby Wykonawca w Formularzu Ofertowym poda³ adres poczty elektronicznej, z zastrze¿eniem ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz
oferty) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Sulejów.
Zgodnie z SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
• sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
• w³±czona obs³uga JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
• Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty lub wniosku do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB. W przypadku wiêkszych plików zalecamy skorzystaæ z instrukcji pakowania plików dziel±c je na mniejsze paczki po np. 150 MB ka¿da (INSTRUKCJE DLA WYKONAWCÓW). Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Maksymalny rozmiar pliku podpisywany za pomoc± podpisu zaufanego na stronie https://moj.gov.pl wynosi 10 MB (UWAGA: wielko¶æ pliku liczona jest wraz z podpisem).
Maksymalny rozmiar pliku podpisywanego w aplikacji „eDoApp” wynosi 5 MB. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej wynosi 80 MB. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platforma zakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1196781.
Do oferty nale¿y do³±czyæ wszystkie wymagane w SWZ dokumenty. Po wype³nieniu Formularza sk³adania oferty lub wniosku i do³±czenia wszystkich wymaganych za³±czników nale¿y klikn±æ przycisk „Przejd¼ do podsumowania”. W procesie sk³adania oferty za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/sulejow, wykonawca powinien z³o¿yæ podpis bezpo¶rednio na dokumentach przes³anych za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/sulejow. Za datê z³o¿enia oferty przyjmuje siê datê jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku sk³adania oferty poprzez klikniêcie przycisku “Z³ó¿ ofertê” i wy¶wietlenie siê komunikatu, ¿e oferta zosta³a zaszyfrowana i z³o¿ona.
Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
20.1 Administratorem danych osobowych Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu jest Burmistrz Sulejowa, ul. Konecka 42,
97-330 Sulejów, mo¿e Pani/Pan uzyskaæ informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Sulejowie, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów;
20.2 Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Sulejów: inspektor@sulejow.pl;
20.3 Dane osobowe Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji; 20.4 Dodatkowo dane osobowe wybranego w postêpowaniu wykonawcy przetwarzane s± równie¿ w celu: - zawarcia i wykonania umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba,
której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy.
20.5 Odbiorcami danych osobowych Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74-76 ustawy Pzp;
20.6 Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a w przypadku zamówieñ w ramach projektów wspó³finansowanych z innych ¶rodków, dane te bêd± przechowywane przez okres wskazany w umowach o dofinansowanie. Dane osobowe wybranego w postêpowaniu wykonawcy bêd± przetwarzane na potrzeby wykonania umowy oraz spe³nienie obowi±zków prawnych, w szczególno¶ci prowadzenia rachunkowo¶ci zgodnie z Ustaw± o rachunkowo¶ci z dnia 29 wrze¶nia 1994 r., przez co najmniej 5 lat z wyj±tkami przewidzianymi w ww. ustawie;
20.7 Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
20.8 W odniesieniu do danych osobowych Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
20.9 Ka¿dy Wykonawca uczestnicz±cy w postêpowaniu posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych ich dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych osobowych (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych
osobowych jego dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd. RODO (obowi±zek informacyjny) Do Pañstwa danych osobowych mog± mieæ dostêp, wy³±cznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, podmioty zewnêtrzne realizuj±ce us³ugi na rzecz Gminy Sulejów, w szczególno¶ci firma Open Nexus Sp. z o.o. z siedzib± w Poznaniu, ul. Boles³awa Krzywoustego 3.
20.11 Wykonawcom uczestnicz±cym w postêpowaniu nie przys³uguje:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawców uczestnicz±cych w postêpowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
20.12 W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
20.13 W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e
zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.37.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej o¶wietlenia ulicznego wzd³u¿ ul. ¦wierkowej na dzia³kach nr 169/50, 169/3, 166/23, 166/35, 165/1 obrêb 0022 W³odzimierzów, gm. Sulejów.
3.2 Zakres budowy linii o¶wietlenia ulicznego obejmuje:
• Budowê 23 s³upów stalowych o¶wietlenia ulicznego o wysoko¶ci 7m wraz z wysiêgnikiem i oprawami o¶wietlenia ulicznego.
• Budowê linii kablowej o¶wietlenia ulicznego.
• Wprowadzenie projektowanej linii kablowej o¶wietlenia ulicznego do istniej±cej skrzynki o¶wietlenia ulicznego.
• Dokonanie zg³oszenia rozpoczêcia i zakoñczenia robót do PINB w Piotrkowie Trybunalskim na podstawie wydanego pe³nomocnictwa do reprezentowania Zamawiaj±cego.
• Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
3.3 Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, Dokumentacji projektowej, Przedmiaru robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót, zgodnie z zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy.
3.4 Podstaw± do wyceny przedmiotu zamówienia jest SWZ, dokumentacja projektowa oraz zapisy zawarte w projektowanych postanowieniach umowy, natomiast przedmiar robót ze wzglêdu na rycza³tow± formê wynagrodzenia stanowi jedynie materia³ pomocniczy i uzupe³niaj±cy.
3.5 Wycena oferty winna uwzglêdniaæ wszystkie koszty i czynno¶ci niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i normami.
Zgodnie z SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ wy³±cznie nastêpuj±cym kryteriami oceny ofert:
Cena - 60 % (60 pkt)
Okres gwarancji jako¶ci na materia³y i roboty budowlane - 40 % (40 pkt)
Kryterium I: Cena (C)
C= (cena oferty najtañszej niepodlegaj±cej odrzuceniu/ cena oferty badanej) x 60
Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej wpisanej przez Wykonawcê w formularzu oferty. Oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania wyliczonego na podstawie powy¿szego wzoru. W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiaj±cy uwzglêdni tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
Kryterium II: Okres gwarancji jako¶ci na materia³y i roboty budowlane (G)
W tym Kryterium Wykonawca okre¶li okres gwarancji jako¶ci na materia³y i roboty budowlane.
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wy¿ej kryterium oraz jego wagê. Oferty oceniane bêd± punktowo. W zakresie tego kryterium oferta mo¿e otrzymaæ max. 40 pkt.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym Wykonawcom przyznawane
s± punkty za powy¿sze kryterium wed³ug nastêpuj±cych zasad:
Wykonawca, w zale¿no¶ci od okresu gwarancji jako¶ci na materia³y i roboty budowlane - otrzyma nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
• 60 miesiêcy - 40 pkt
• 48 miesiêcy - 20 pkt
• 36 miesiêcy - 0 pkt
Wykonawca winien wype³niæ w Formularzu ofertowym tabelê dotycz±c± kryterium: Okres gwarancji jako¶ci na materia³y i roboty budowlane.
Je¿eli Wykonawca w ofercie nie zaznaczy ¿adnej pozycji, wówczas Zamawiaj±cy uzna,
¿e Wykonawca wskazuje minimalny okres gwarancji, tj. 36 miesiêcy i przyzna 0 pkt w tym kryterium.
W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy wiêcej ni¿ jedno pole (kwadrat) dotycz±ce terminu gwarancji Zamawiaj±cy uzna, ¿e termin gwarancji oferowany bêdzie w wiêkszym zakresie co jest równoznaczne z przyznaniem maksymalnej ilo¶ci punktów w danej pozycji oraz obowi±zkiem zapewnienia terminu gwarancji w sposób zgodny z przyznan± ilo¶ci± punktów.
Ka¿da z ofert otrzyma liczbê punktów jaka wynika ze wzoru:
LP = C + G
LP – ca³kowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych za kryterium nr I – Cena
G – liczba punktów przyznanych za kryterium nr II - Okres gwarancji jako¶ci na materia³y i roboty budowlane
Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci na materia³y i roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy wykazali, ¿e:• dysponuj± b±d¼ bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
a) Kierownik Budowy – co najmniej 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objêtym zamówieniem pozwalaæ bêd± na pe³nienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalno¶ci;
UWAGA:
Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza uprawnienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych aktów prawnych.
Zamawiaj±cy dopuszcza równowa¿ne kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej oraz art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa. W przypadku osób bêd±cych obywatelami pañstw cz³onkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno byæ potwierdzone odpowiedni± decyzj± o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.
Wskazane powy¿ej osoby musz± posiadaæ bieg³± znajomo¶æ jêzyka polskiego lub w przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadaj± bieg³ej znajomo¶ci jêzyka polskiego, Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ, co najmniej jednego t³umacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
Zgodnie z SWZ
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: • wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
Zgodnie z SWZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
W niniejszym zamówieniu Wykonawcy nie mog± polegaæ na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o których mowa w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, pochodz±cych z pañstw trzecich niebêd±cych stronami umów miêdzynarodowych.Wykonawcy nie mog± powierzyæ wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom pochodz±cym z pañstw trzecich niebêd±cych stronami umów miêdzynarodowych. Podwykonawcy nie mog± powierzyæ wykonania czê¶ci zamówienia dalszym podwykonawcom pochodz±cym z pañstw trzecich niebêd±cych stronami umów miêdzynarodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
7.9 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy zosta³o sporz±dzone w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, nale¿y przekazaæ cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.7.10 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj. ¿e nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te wstêpnie potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spó³ka cywilna) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. W przypadku gdy o¶wiadczenie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
7.11 O udzielenie zamówienia nie mog± ubiegaæ siê wykonawcy wspólnie z wykonawcami pochodz±cymi z pañstw trzecich niebêd±cych stronami umów miêdzynarodowych.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmian umowy dotycz±cej terminu realizacji bez przeprowadzania nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:a) wyst±pi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i maj±ca wp³yw na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia,
d) je¿eli wyst±pi± przyczyny bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi wy³±cznie Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci: nieterminowego przekazania terenu budowy, w zakresie, w jakim mia³y one lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia przedmiotu umowy,
e) wyst±pi± niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót z powodu technologii realizacji robót okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania robót w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
f) wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy,
h) wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, w szczególno¶ci z powodu niedopuszczenia do ich wykonywania lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, lub te¿ konieczno¶ci wstrzymania robót wynikaj±cej bezpo¶rednio z przepisów prawa,
i) wyst±pi si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, tj.: niezale¿nego od Stron losowego zdarzenia zewnêtrznego, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci,
j) gdy Zamawiaj±cy dokona zmiany Umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, która to zmiana wp³ynie na wyd³u¿enie terminu wykonania przedmiotu umowy; zmiana terminu mo¿e obejmowaæ maksymalnie czas trwania robót wynikaj±cych ze zmiany umowy w oparciu o art. 455 ust. 2 ustawy Pzp. W celu dokonania zmiany umowy Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia szczegó³owego czasu realizacji robót wskazanych w zdaniu poprzednim, z uwzglêdnieniem harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w umowie;
4. Umowa mo¿e ulec zmianie w zakresie przedmiotu oraz innych postanowieñ umowy (w tym wynagrodzenia) w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych, materia³owych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze zmiany stanu prawnego lub technologii w oparciu, o które je przygotowano, gdyby zastosowanie pierwotnych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy,
2) wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na konieczno¶æ usuniêcia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
3) sytuacja, w której wykonanie pe³nego zakresu robót nie bêdzie konieczne (mo¿liwo¶æ ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy) w sytuacji gdy wykonanie danych robót bêdzie zbêdne do prawid³owego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy.
4) zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których niewykonanie uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy,
5) wyst±pi konieczno¶æ uzyskania wymaganych prawem opinii, uzgodnieñ, decyzji, pozwoleñ koniecznych do wykonania robót dodatkowych, zamiennych, zaniechanych lub nieprzewidzianych,
c.d. w informacjach dodatkowych
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1196781
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-03 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
c.d. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia6) usuniêcie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ lub sformu³owañ u¿ytych w umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana tre¶ci umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji,
7) dopuszczalna jest zmiana sposobu rozliczania umowy wynikaj±ca z programów, funduszy, innych ¼róde³ finansowania lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wynikaj±cych ze zmiany zasad p³atno¶ci programów lub funduszy lub innych ¼róde³ finansowania inwestycji objêtej niniejsz± umow±.
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – zwanej dalej „ustaw± Ukraina” - Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³
wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy zobowi±zany jest wnie¶æ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie.
INNE PRZETARGI SULEJÓW
- Budowa linii o¶wietlenia ulicznego na ul. ¦wierkowej we W³odzimierzowie
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzêtu w ramach "Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup i dostawa mobilnych agregatów pr±dotwórczych wraz z przyczepami
- Zakup i dostawa dwóch pomp wysokiej wydajno¶ci, dwóch przyczepek jednoosiowych oraz wyposa¿enia do pomp w podziale na czê¶ci
- Budowa linii o¶wietlenia ulicznego na ul. Królowej Jadwigi, Starorzecznej, Tarkowej w Sulejowie oraz na ul. Polnej we W³odzimierzowie
wiêcej: przetargi SULEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa czê¶ci budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepe³nosprawno¶ciami i do obowi±zuj±cych przepisów ppo¿., ul. Che³moñskiego 43 we Wroc³awiu.
- Remont toalet parteru i pomieszczeñ I piêtra skrzyd³a pó³nocnego oraz klatek schodowych od wej¶cia D i G znajduj±cych siê w budynku po³o¿onym przy ul. Krakowskie Przedmie¶cie 15 w Warszawie
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markê EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertê parku wodnego w Szerzynach
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPO¯ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Roboty budowlane w zabytkowym budynku przy ul. Sienkiewicza 29 w Choroszczy - etap III
- Remont pomieszczeñ Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo - Ga¶niczej Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Miechowie realizuj±cych za³o¿enia OL i OC.
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.