eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Margonin › Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność gminy Margonin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność gminy Margonin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Margonin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Margonin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 28 46 068

1.5.8.) Numer faksu: 67 28 47 273

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@margonin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność gminy Margonin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c80ae6b-762f-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/, https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/, https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/,https://platformazakupowa.pl
2)W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się,aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami,w tym wszelkie oświadczenia,wnioski,zawiadomienia oraz informacje,przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.3)Za datę przekazania(wpływu) oświadczeń,wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku„Wyślij wiadomość do zamawiającego”po których pojawi się komunikat,że wiadomość została wysłana do zamawiającego.4)Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji“Komunikaty”. Korespondencja,której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca,będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.5) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.6)Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych(Dz.U.z2017r.poz.1320;dalej:“Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”),określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,tj.:a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż512kb/s,b) komputer klasyPClubMACo następującej konfiguracji:pamięćmin.2GBRam, procesor Intel IV2GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych-MSWindows7,MacOsx10 4,Linux,lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d)włączona obsługa JavaScript,
e)zainstalowany program AdobeAcrobatReader lub inny obsługujący format plików.pdf,7)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej-kodowanieUTF8,8)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss)generowany wg.czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem GłównegoUrzęduMiar.
9)Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.10)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl,w szczególności za sytuację,gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert(np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).11)Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art.221Ustawy Pzp.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców"na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych - zapisy określono w pkt. XI.4 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ochrona danych osobowych - zapisy określono w pkt. XI.4 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Bezpłatne udostępnienie zamawiającemu niżej wymienionych pojemników.
2. Regularny cotygodniowy odbiór odpadów z tychże pojemników za wyjątkiem obiektów funkcjonujących sezonowo.
Lp.Lokalizacja pojemnika sztuk Rodzaj pojemnika - MGB
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 20 03 01
1. Rybakówka, ul. Budzyńska 3 1 120
2. Stadion, ul. Budzyńska 4 1 120
3. UMIG, ul. Kościuszki 13 1 120
4. MGOK, ul. Powstańców Wlkp. 13 2 240
5. Targowisko, ul. Stajenna 1 240
Inne odpady nie ulegające biodegradacji - 20 02 03
6. Cmentarz Studźce 1 1100
7. Teren przy cmentarzu w Margoninie 1 1100
8. Teren przy cmentarzu w Żoniu 1 1100
Odpady z czyszczenia ulic i placów - 20 03 03
9. GM, baza ul. Kolejowa 4 1100
10. GM, baza ul. Ogrodowa 1 1100
11. Plaża w Margoninie 4 1100
12. Wyciąg nart wodnych 2 1100

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji pojemników lub wyznaczenia nowych miejsc odbioru odpadów. Wykonawca będzie obsługiwał wskazane przez Zamawiającego miejsca w ramach wykonywanej usługi. Szacowana roczna ilość odebranych:
• niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – 20 03 01 w podziale na pojemniki,
wynosi: MGB 120 – 60 szt; MGB 240 – 120 szt;
• Odpady z czyszczenia ulic i placów - 20 03 03, w podziale na pojemniki,
wynosi: MGB 1100 - 220 szt,
• Inne odpady nie ulegające biodegradacji - 20 02 03, w podziale na pojemniki,
wynosi: MGB 1100 – 100 szt
Wskazana ilość odebranych odpadów może ulec zmianie.
• Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów (w tym składowanych
poza pojemnikiem lub w pojemnikach będących własnością Zamawiającego). Rozliczenie odbioru powyższych opadów nastąpi poprzez przeliczenie ilości odpadów luźnych na odpady składowane w pojemniku (bez dodatkowej opłaty).
• Wykonawca zobowiązany jest do cotygodniowego regularnego opróżniania pojemników
na odpady oraz do prowadzenia karty ewidencji ilości odebranych odpadów w podziale na: ¼ pojemnika,
½ pojemnika, ¾ pojemnika, cały pojemnik = 1. Do miejsc stałego wywozu odpadów nie należy:
plaża w Margoninie, wyciąg nart wodnych, teren przy cmentarzu w Margoninie. Odbiór odpadów z ww. miejsc nastąpi w terminie indywidualnie uzgodnionym.
Potwierdzona karta ewidencji ilości odebranych odpadów stanowi podstawę do comiesięcznego wystawienia faktury oraz stanowi załącznik do faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo wniesienia uwag co do wielkości zapełnienia pojemników.
Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłaszane reklamacje

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy Zał. Nr 1, pełnomocnictwo (o ile dotyczy), Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby Zał. Nr 3.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy - określone w rozdziale XVII SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/, https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.