eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Margonin › Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność gminy Margonin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność gminy Margonin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Margonin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Margonin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 28 46 068

1.5.8.) Numer faksu: 67 28 47 273

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@margonin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/, https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących własność gminy Margonin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c80ae6b-762f-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482713

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Bezpłatne udostępnienie zamawiającemu niżej wymienionych pojemników.
2. Regularny cotygodniowy odbiór odpadów z tychże pojemników za wyjątkiem obiektów funkcjonujących sezonowo.
Lp.Lokalizacja pojemnika sztuk Rodzaj pojemnika - MGB
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – 20 03 01
1. Rybakówka, ul. Budzyńska 3 1 120
2. Stadion, ul. Budzyńska 4 1 120
3. UMIG, ul. Kościuszki 13 1 120
4. MGOK, ul. Powstańców Wlkp. 13 2 240
5. Targowisko, ul. Stajenna 1 240
Inne odpady nie ulegające biodegradacji - 20 02 03
6. Cmentarz Studźce 1 1100
7. Teren przy cmentarzu w Margoninie 1 1100
8. Teren przy cmentarzu w Żoniu 1 1100
Odpady z czyszczenia ulic i placów - 20 03 03
9. GM, baza ul. Kolejowa 4 1100
10. GM, baza ul. Ogrodowa 1 1100
11. Plaża w Margoninie 4 1100
12. Wyciąg nart wodnych 2 1100

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji pojemników lub wyznaczenia nowych miejsc odbioru odpadów. Wykonawca będzie obsługiwał wskazane przez Zamawiającego miejsca w ramach wykonywanej usługi. Szacowana roczna ilość odebranych:
• niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – 20 03 01 w podziale na pojemniki,
wynosi: MGB 120 – 60 szt; MGB 240 – 120 szt;
• Odpady z czyszczenia ulic i placów - 20 03 03, w podziale na pojemniki,
wynosi: MGB 1100 - 220 szt,
• Inne odpady nie ulegające biodegradacji - 20 02 03, w podziale na pojemniki,
wynosi: MGB 1100 – 100 szt
Wskazana ilość odebranych odpadów może ulec zmianie.
• Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów (w tym składowanych
poza pojemnikiem lub w pojemnikach będących własnością Zamawiającego). Rozliczenie odbioru powyższych opadów nastąpi poprzez przeliczenie ilości odpadów luźnych na odpady składowane w pojemniku (bez dodatkowej opłaty).
• Wykonawca zobowiązany jest do cotygodniowego regularnego opróżniania pojemników
na odpady oraz do prowadzenia karty ewidencji ilości odebranych odpadów w podziale na: ¼ pojemnika,
½ pojemnika, ¾ pojemnika, cały pojemnik = 1. Do miejsc stałego wywozu odpadów nie należy:
plaża w Margoninie, wyciąg nart wodnych, teren przy cmentarzu w Margoninie. Odbiór odpadów z ww. miejsc nastąpi w terminie indywidualnie uzgodnionym.
Potwierdzona karta ewidencji ilości odebranych odpadów stanowi podstawę do comiesięcznego wystawienia faktury oraz stanowi załącznik do faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo wniesienia uwag co do wielkości zapełnienia pojemników.
Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119534,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119534,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119534,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LS-PLUS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881841392

7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119534,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.