Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00404241/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA STAŁEGO NADZORU NAD EKSPLOATACJĄ URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390999441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital.legnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA STAŁEGO NADZORU NAD EKSPLOATACJĄ URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9767347a-56d5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00096956/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Konserwacje i naprawy urządzeń dźwigowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404241
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSzSL/FZ-56/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór nad urządzeniami dźwigowymi wyszczególnionymi w załączonym „wykazie dźwigów objętych zamówieniem” (Załącznik nr 1 do projektu umowy) polegający na utrzymaniu urządzeń w ruchu ciągłym, w sposób zapewniający niezawodne i prawidłowe ich funkcjonowanie przez okres umowy. Przedmiot ten winien być realizowany przez:1) wykonywanie okresowych przeglądów konserwacyjnych zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 listopada 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego oraz instrukcjami eksploatacji poszczególnych urządzeń dźwigowych, w tym m.in. w zależności od fazy konserwacji.
2) utrzymanie dźwigów w stałej sprawności technicznej (z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych) oraz usuwanie awarii i usterek na wezwanie telefoniczne Zamawiającego, w tym reagowanie na nieprawidłowości w pracy urządzeń, zgłaszane przez Zamawiającego w ramach pełnienia dyżuru pogotowia dźwigowego (całodobowo). W przypadku niemożliwości natychmiastowego usunięcia awarii lub usterki – zabezpieczenie dźwigu przed możliwością spowodowania zagrożenia oraz przed dostępem osób niepowołanych.
3) prowadzenie całości spraw przed Urzędem Dozoru Technicznego, w tym nadzorowanie terminów i przygotowania dźwigów do badań zwyczajnych i nadzwyczajnych prowadzonych przez UDT, w tym wykonania pomiarów elektrycznych oraz do brania czynnego udziału w czasie ich przeprowadzania,
4) prowadzenie, wymaganej przepisami, pełnej dokumentacji technicznej wynikającej z przeglądów, konserwacji i z wykonanych pomiarów elektrycznych oraz prowadzenia dzienników konserwacji dla każdego dźwigu i odnotowywania w nich wszystkich zdarzeń ruchowych w zakresie: określenia czasu i powodu postoju, zakresu i rodzaju naprawy lub usuwanej awarii (usterki), wyszczególnienia wymienianych części lub podzespołów urządzeń.
5) podjęcie, niezwłocznie po powiadomieniu, czynności uwolnienia osób uwięzionych w kabinie dźwigu - całodobowo, we wszystkie dni - robocze, świąteczne i dodatkowo wolne od pracy.
2. Warunki i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale VII SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
4.5.5.) Wartość części: 318816,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór nad urządzeniami dźwigowymi wyszczególnionymi w załączonym „wykazie dźwigów objętych zamówieniem” (Załącznik nr 1 do projektu umowy) polegający na utrzymaniu urządzeń w ruchu ciągłym, w sposób zapewniający niezawodne i prawidłowe ich funkcjonowanie przez okres umowy. Przedmiot ten winien być realizowany przez:1) wykonywanie okresowych przeglądów konserwacyjnych zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 listopada 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego oraz instrukcjami eksploatacji poszczególnych urządzeń dźwigowych, w tym m.in. w zależności od fazy konserwacji.
2) utrzymanie dźwigów w stałej sprawności technicznej (z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych) oraz usuwanie awarii i usterek na wezwanie telefoniczne Zamawiającego, w tym:
A) reagowanie na nieprawidłowości w pracy urządzeń, zgłaszane przez Zamawiającego w ramach pełnienia dyżuru pogotowia dźwigowego (całodobowo). W przypadku niemożliwości natychmiastowego usunięcia awarii lub usterki – zabezpieczenie dźwigu przed możliwością spowodowania zagrożenia oraz przed dostępem osób niepowołanych,
B) utrzymywanie całodobowo systemu łączności pomiędzy kabiną dźwigu, a pogotowiem dźwigowym.
3) prowadzenie całości spraw przed Urzędem Dozoru Technicznego, w tym nadzorowanie terminów i przygotowania dźwigów do badań zwyczajnych i nadzwyczajnych prowadzonych przez UDT, w tym wykonania pomiarów elektrycznych oraz do brania czynnego udziału w czasie ich przeprowadzania,
4) prowadzenie, wymaganej przepisami, pełnej dokumentacji technicznej wynikającej z przeglądów, konserwacji i z wykonanych pomiarów elektrycznych oraz prowadzenia dzienników konserwacji dla każdego dźwigu i odnotowywania w nich wszystkich zdarzeń ruchowych w zakresie: określenia czasu i powodu postoju, zakresu i rodzaju naprawy lub usuwanej awarii (usterki), wyszczególnienia wymienianych części lub podzespołów urządzeń.
5) podjęcie, niezwłocznie po powiadomieniu, czynności uwolnienia osób uwięzionych w kabinie dźwigu - całodobowo, we wszystkie dni - robocze, świąteczne i dodatkowo wolne od pracy.
2. Warunki i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale VII SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
4.5.5.) Wartość części: 58627,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212544,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212544,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212544,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ZEDEX” ZAKŁAD ELEKTRONIKI DŹWIGOWEJ I ELEKTROINSTALATORSTWA JUSTYNA MIKOŁAJCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 88442608315
7.3.3) Ulica: M. Reja 28
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
INSTAL LIFT DAWID KACZMAREK ,
UL.JANA KAZIMIERZA , LESZNO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212544,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-11 do 2026-11-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57195,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57195,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57195,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ZEDEX” ZAKŁAD ELEKTRONIKI DŹWIGOWEJ I ELEKTROINSTALATORSTWA JUSTYNA MIKOŁAJCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 88442608315
7.3.3) Ulica: ul. M. Reja 28
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
INSTAL LIFT DAWID KACZMAREK ,
UL.JANA KAZIMIERZA , LESZNO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57195,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-11 do 2026-11-10SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- od godz. 00.00 w dniu 11.11.2023r. i trwać będzie do godz. 24.00 w dniu 10.11.2026r. - dla Części 1 oraz
Części 2 z wyłączeniem dźwigu o numerze ewidencyjnym 3128013220
- od godz. 00.00 w dniu 01.12.2024r. i trwać będzie do godz. 24.00 w dniu 10.11.2026r. - dotyczy dźwigu o numerze ewidencyjnym 3128013220
UMOWA ZOSTAŁA ZAWARTA NA DWIE CZĘŚCI ŁĄCZNIE NA KWOTĘ 269 739,00 ZŁ BRUTTO.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- "Budowa oraz funkcjonowanie 100 miejsc opieki w formie żłobka w Legnicy - Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 AKTYWNY MALUCH 2022-2029"
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN. "Przebudowa części budynku Szpitala Tymczasowego na nową lokalizację Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej "
- Zakup rębaka
- "Aktywne Place Zabaw" 2025. Przebudowa placów zabaw przynależnych do Żłobka Nr 1, Nr 3 i Nr 4 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy,
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 21.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Brennik, zespół pałacowy "Prząśnik" (XVIII w.): Restauracja i odnowienie elewacji zewnętrznej budynku głównego "Pałac"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.